Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Jeg husker henne som at hun hadde den sorte stripen i manen, i hvert fall. Men det er mange år siden nå.

De i stallen der hun stod sa at det ikke var så alvorlig, men at eieren var litt lei av henne, så han hadde funnet ut at det var like greit å avlive henne. :sukk:

Er du helt ferdig med alt av eksamner nå, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅ då er ho nok lys brunblakk sidan ho har den svarte stripa :)

Men så trist då,diverre er det der ein realitet mange stadar :sukk:

Nei,min siste eksamen er 15.juni :sjenert:

Du då? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Husker bare at jeg ble så fascinert, for hun hadde nesten samme farge på pelsen som håret mitt! :fnise:

Aww, kjipt! Men det er ikke så lenge igjen, da!

Jeg er ferdig 6. juni. Det skal bli så godt! Og så har jeg tre ukers ferie fra jobb fra 18. juni. Første ferien fra jobb jeg har hatt noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det går eigentleg ganske greitt :)

Hehe,ser den :fnise: Når hesten slår over i galopp no (har berre prøvd to gongar sidan fallet) så får eg flashback om det er farleg å galoppere :sukk: Det er trist,men håper det kan betre seg med tida...

Eg kjenner meg heldig som har ferie i 8 veker :sjenert:

Eller ferie og ferie,skal jobbe som avløysar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rumle og Tekola :blomst:

Nasjonaldagen vart feira i heimbygda ja :) Håper dykk også hadde ein strålandes dag :blomst::flagg: :flagg: :flagg: :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sit no å funderar på kva kroppen min toler idag. Skal vere med å arrangere ridning for Diabetesforbundet seinare,og då er spørsmålet om eg frisk nok til å gå ein tur før eg reiser opp i stallen? :klo:

Viruset i kroppen vil ikkje heilt sleppe taket,men håper ikkje ein roleg tur gjer meg verre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon :) I dei vakre morgontimane i Volda skin sola,dog er det ikkje så varmt ute. 6-7 grader sann ca. Enno 2 timar til skulen byrjar,men har jo slått ihjel ein time,så om eg hoppar i dusjen no så skal eg nok slå ihjel resten også :fnise:

Ha ein strålande dag alle saman :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Day! :goodbye:

Det er så nydelig å stå opp så tidlig (om det er frivillig!) på denne tiden av året. Det er så stille og vakkert ute, bare fuglesang og dagen som våkner! :rodmer:

Håper du er kvitt viruset nå - og er i god form igjen :) Ha en fin dag! :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vore utruleg fin,Rumle :jepp: Og viruset ser ut til å gå ut av meg no ja,så det er bra :) Håper din dag har vore/vert bra også :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å rable ned litt her kanskje?

Eg har eksamen neste fredag (15.) og kunne ikkje brydd meg mindre.. Prøver å lese litt på notater,men eg er verkeleg ikkje i humør for det. Veit ikkje om dette er eit bra eller dårleg teikn :fnise: Men framleis tid,framleis tid :sjenert:

No skal eg ut og hengje opp plakatar for sommarshowet til rideklubben,etter frukost sjølvsagt :jepp:

Ha ein fin dag alle saman (eller alle få) som stikk innom her :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er så kjipt med seine eksamner! Alt stresset og motivasjonen er liksom brukt opp for lenge siden!

Jeg sitter og tvinger meg igjennom stoffet for morgendagenseksamen, liksom. Og jeg er litt der at "jammen jeg kan jo egentlig det her, kan jeg ikke? Så da trenger jeg ikke lese? Nei? Bra plan" :fnise:

Frokost er viktig! Uten mat og drikke, duger heltinnen ikke! :opplyser:

Kos deg med plakatoppheng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja,Tekola,det er berre kjipt,men snart ferie. Og det vert vel min siste skuleferie for til hausten er mitt siste år. Hjeeelp,eg har jo ikkje gjort noko anna enn å gå på skule,kva skjer så? :fnise:

Jau,plakatoppheng er vel ikkje så artig,men får jo vere ute i alle fall :) Og takk for det Rumle :) Takk i like så :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...