FrøkenStrøken Skrevet 10. oktober 2012 #901 Del Skrevet 10. oktober 2012 Virkelig action hos deg! Men godt å høre at de tar det så fint, hadde vært verre å ringe om en visste at de var sure og vanskelige der nede.. Nå håper jeg du får han ut neste gang du er der! Jeg har lurt en del på hvor føden egentlig er, er det samme sted som UL, bare en annen etasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #902 Del Skrevet 10. oktober 2012 Virkelig action hos deg! Men godt å høre at de tar det så fint, hadde vært verre å ringe om en visste at de var sure og vanskelige der nede.. Nå håper jeg du får han ut neste gang du er der! Jeg har lurt en del på hvor føden egentlig er, er det samme sted som UL, bare en annen etasje? Ja er samme plass som UL (5 etg), bare lengre inn i gangen Som regel kommer man inn på kvelden/natta og da er inngangen på baksiden av bygget. Du kjører liksom rundt bygget, så står det skiltet "fødemottak". Trykke på knappen så står det ei dame og tar imot deg. Viser deg vei til heisen som du tar opp til 5 etg. Der trykker man på enda en knapp (Masse knapper må skjønne!) og man møter resepsjonisten på føden. De har journalen liggende klar, så du leverer kun helsekortet ditt. Blir så bedt om å sitte på en av sofaene til ei jordmor kommer å henter deg Veldig enkelt i grunn Det eneste er at det er lurt å ringe når man enten er på vei eller før man drar hjemmeifra, så de har journalen liggende til du kommer Skal du på fødselsforbredende kurs til jordmor V? Der viser de bilder av inngangen og hvordan føden ser ut også. Var veldig greit å ha sett de bildene før vi dro første gang. 7 1/2 uke igjen til deg nå Ikke lenge siden vi møttes og jeg var 7 (?) uker på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 10. oktober 2012 #903 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, skal på kurs like før permisjonen starter, så får se det da! Hehe, ja tenk det.. du var så langt på vei, trodde aldri jeg skulle komme dit! Hele sju uker! Og nå har du nesten termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #904 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, skal på kurs like før permisjonen starter, så får se det da! Hehe, ja tenk det.. du var så langt på vei, trodde aldri jeg skulle komme dit! Hele sju uker! Og nå har du nesten termin Ja ikke sant, hele 7 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #905 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fantastisk herlig middag i dag Hjemmelaget kjøttkaker, peppersaus, poteter og masse (MASSE!) grønnsaker! Nam! Kost meg masse! Etter middagen har vi sett en film (Abraham Lincon som vampyrjeger) og nå vente det ei brødskive før vi tar kveld... Noen få kynnere, men generelt i god form og en liten en som spreller som en fisk i magen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #906 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har nå verdens fineste lille pusekatt i armene Ligger som en liten baby på ryggen og mæler mens han gløtter på meg med trøtte og nydelige øyne Gooing altså! Og "mamma-trening" i.o.m at han veier ca 4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #907 Del Skrevet 10. oktober 2012 Min sin ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #908 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så fin pusekatt Og voffs, da Enda ei ny natt står for dør.. Tiden går jo faktisk fort... Ønsker deg ei riktig god natt! Håper du får sove litt bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #909 Del Skrevet 11. oktober 2012 39 + 0 Nix, nada og null action gitt... Sovet masse i natt og ingenting som kan ligne på kynnere eller rier Småen plundrer og koser seg i magen og mora lukter ugg. Føles iallefall slik ut... Så nå blir det dusjen for å bli fresh før jeg kjører en tur til venninna mi. Hun er sykemeldt pga prolaps, så greit å sosialisere litt Jeg lurer også svært på hvordan babyprøvingen deres går, men i.o.m at hun har fått kjempepupper og dårlig matlyst så krysser jeg virkelig fingrene for at det har klaffet. Jeg HAR lovet å ikke spørre om det uansett, men magefølelsen er at det har gått bra Får bare vente å se om hun vil si noe om det selv etter hvert.... Flat og fin mage på dama, så noe særlig langt på vei kan hun nok ikke være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 11. oktober 2012 #910 Del Skrevet 11. oktober 2012 39 + 0 Nix, nada og null action gitt... Sovet masse i natt og ingenting som kan ligne på kynnere eller rier Småen plundrer og koser seg i magen og mora lukter ugg. Føles iallefall slik ut... Så nå blir det dusjen for å bli fresh før jeg kjører en tur til venninna mi. Hun er sykemeldt pga prolaps, så greit å sosialisere litt Jeg lurer også svært på hvordan babyprøvingen deres går, men i.o.m at hun har fått kjempepupper og dårlig matlyst så krysser jeg virkelig fingrene for at det har klaffet. Jeg HAR lovet å ikke spørre om det uansett, men magefølelsen er at det har gått bra Får bare vente å se om hun vil si noe om det selv etter hvert.... Flat og fin mage på dama, så noe særlig langt på vei kan hun nok ikke være.... Prolaps var den første graviditets-symptomet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. oktober 2012 #911 Del Skrevet 11. oktober 2012 Oi, kanskje venninnen din er gravid? Bra du har fått sovet godt i natt, da, tr.heimspia Ønsker deg en skikkelig god dag med venninnebesøk og babyplundring i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 #912 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bare innom for å ønske deg en fin dag jeg Kjempefin kattepus forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. oktober 2012 #913 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fiiine pusen og voffsen!! Jeg vil også ha!! Blir nok et kjæledyr på oss etterhvert. Jeg syns venninnen din høres ganske gravid ut jeg. Koselig å ha noen å slå ihjel litt tid med nå som du sikkert er ganske utålmodig! Det var godt å høre at blodtrykket ditt var greit, nå får vi bare håpe at lillegutt snart hører verden utenfor kalle på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. oktober 2012 #914 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kos deg hos venninna di Nydelig kattepus, kjenner at det klør i nesa bare jeg ser på den ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 11. oktober 2012 #915 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nommin så søte pusen!!! Spesielt det bildet rett forfra på gulvet Satser på at guttungen melder sin ankomst i løpet av neste uke senest! (Så du skrev at du risikerer å gå til november - hvis du vil ha litt perspektiv, så risikerer jeg å gå til 2013 dersom de må starte fødselen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #916 Del Skrevet 11. oktober 2012 Oi, kanskje venninnen din er gravid? Bra du har fått sovet godt i natt, da, tr.heimspia Ønsker deg en skikkelig god dag med venninnebesøk og babyplundring i magen! Håper virkelig hun er det altså! De mistet jo baby i uke 11 + noen dager i vår.... Bare innom for å ønske deg en fin dag jeg Kjempefin kattepus forresten Fiiine pusen og voffsen!! Jeg vil også ha!! Blir nok et kjæledyr på oss etterhvert. Jeg syns venninnen din høres ganske gravid ut jeg. Koselig å ha noen å slå ihjel litt tid med nå som du sikkert er ganske utålmodig! Det var godt å høre at blodtrykket ditt var greit, nå får vi bare håpe at lillegutt snart hører verden utenfor kalle på han. Ja de er så søte! Viste ikke om vi skulle bli bekymret eller imponert den dagen de lå seg sidnav hverandre i stolen... Morro at 2 voksne dyr kan bli venner likevel om det var full krig de første månedene i samme hus Kos deg hos venninna di Nydelig kattepus, kjenner at det klør i nesa bare jeg ser på den ^_^ Ja får klø litt i nesa for deg. Han er jo så silkemyyyyyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #917 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nommin så søte pusen!!! Spesielt det bildet rett forfra på gulvet Satser på at guttungen melder sin ankomst i løpet av neste uke senest! (Så du skrev at du risikerer å gå til november - hvis du vil ha litt perspektiv, så risikerer jeg å gå til 2013 dersom de må starte fødselen ) Januar er forresten en super måned å ha bursdag i Da begynner julesalgene og man kan få masse fine gaver ! Kan dog lønne seg å ha i slutten av januar da, og DET kan være litt lenge for deg å vente gitt Mamma fortalte meg at det blir nymåne på mandagen, og at i følge "gammel tro" er nymåne like sterk som en fullmåne. Mulig han ønsker å komme da? Slik det kjennes nå så blir jeg nok gående en god stund over tiden. Kroppen er rolig og i fin form Ikke noe galt i det altså, men jeg vil jo så gjerne møte han i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #918 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bollemagen uke 39 Ser den har sunket litt når jeg ser på forrige uke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #919 Del Skrevet 11. oktober 2012 Da var endelig dagen over Det tok litt tid å få laget middag til gamlingene kom på besøk. Omvisning i huset om hva som er pusset opp + barnerom osv. før vi spiste mat. Etter middagen var det å snike seg over til svigermor og amrikanerne hun har besøk av. Kaker, vaffler og karamellpudding til servering Spist oss halvveis fordervet.... Merker godt at jeg blir mere sliten av å sosialisere for tiden. Merkelig i grunn... At man kan bli så sliten av å sitte i ro og prate? Rygg og bekken blir iallefall ikke glad for å sitte på harde tre-stoler der oppe Tror det blir en tidlig kveld her nå, L er trøtt og sliten også.... Og det dummeste med morgendagen er at jeg har time til fysio allerede kl 08 om morgenen... Fysj og usj, jeg pleier jo egentlig ikke å være våken så tidlig lengre Kan heldigvis kjøre hjem for å sove etterpå da... Nye negler kl 13 på dagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #920 Del Skrevet 12. oktober 2012 39 + 1 Natta har vært lang og tung gitt... Vondt å ligge på begge sidene og jeg har vært oppe for å tisse hver bidige time. Fryktelig morro å måtte gå på do når man såvidt har vært gangbar. Fysj... Fikk svi skikkelig for de timene på en vond stol i går ja Jeg skulle virkelig ha satt meg i sofaen isteden for stolen når jeg kjente at jeg først begynte å bli øm.... Bah! Lærer aldri.... Frustrerende å måtte snu seg i senga hver halvtime for å lette trykket på den hofta man ligger på.... Rundt 3-4tiden fant småen ut at han skulle ha fest i magen Kjentes ut som om hele meg rista når han herjet så mye der inne... Bompetibomp i alle retninger. Var rart å kjenne på, fordi det har jo vært mest glidende bevegelser de siste ukene pga at det er så trangt for han nå. I natt så tror jeg muligens at han sparket seg mere plass Raring. Sovnet heldigvis når han roet seg ned igjen da Nå er det time til fysio før jeg skal prøve å sove litt mere. Får vel finne fram alle de store putene og sove i en mere oppreist/sittende stilling. Da avlastes iallefall hoftekammene og jeg sitter mere på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå