Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #121 Skrevet 15. februar 2012 Meh...så synd på oss er det ikke. Finnes flust av stygge damer å ta av Vel, kamerat, jeg anser meg ikke som spesielt pen, men jeg skjenker ikke stygge fyrer noen tanker og i senga mi kommer de ikke.
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #122 Skrevet 15. februar 2012 Vel, kamerat, jeg anser meg ikke som spesielt pen, men jeg skjenker ikke stygge fyrer noen tanker og i senga mi kommer de ikke. Da har du ikke møtt meg enda. Jeg er som en chihuahua: Så jævlig pjusk at det bikker over til å bli søtt igjen. :gjeiper:
Cuckold Skrevet 15. februar 2012 #123 Skrevet 15. februar 2012 Vel, kamerat, jeg anser meg ikke som spesielt pen, men jeg skjenker ikke stygge fyrer noen tanker og i senga mi kommer de ikke. Hehe, en praktfull illustrasjon av det jeg beskrev i dette innlegget: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=630816&view=findpost&p=10481608 At forholdene er helt forskjellige på partnermarkedet og sexrelasjonsmarkedet er vi helt enige om. Nå har jeg jo i en del tråder pekt på at kvinnens overtak på sexrelasjonsmarkedet kan gi visse kvinner feil oppfatning av hva slags menn de har sjans på som kjærester, rett og slett fordi de har vennet seg til å kunne få sex med en av de mest populære av hannkjønn selv om de selv befinner seg mer midt på treet utseendemessig. Dette er jenter som ikke kaster så mye som et blikk på gutter på eget nivå når de er ute på byen, og som likevel når uken kommer stadig forbanner menn og beklager seg over at "alle menn bare er ute etter én ting". Selv har jeg aldri hatt det minste dårlig samvittighet for å pule sånne jenter, de får det de ber om. Men det at forholdene er helt andre og mye jevnere på partnermarkedet (siden tilbud og etterspørsel der er mer i balanse og ikke på samme måte tipper i kvinnens favør) endrer jo ikke at mange kvinner på denne måten har mye lettere for å "rase fra seg" og i det hele tatt få utløp for mye av sin seksualitet i perioder som single. En del kvinner stiller seg uforstående til at menn på deres attraktivitetsnivå ikke nødvendigvis har hatt det like lett, og skal ha det til at alle får all den sexen de vil ha. For det er slik verden fortoner seg for en normal jente. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #124 Skrevet 15. februar 2012 Men altså det er da ingen som vil ligge med noen som man selv syns er stygg? Men hva man anser som attraktivt eller ikke er jo individuelt. Selv om man kanskje anser seg selv som midt på treet utseendemessig så vil man jo fortsatt gå etter det man selv anser som pent.
Cuckold Skrevet 15. februar 2012 #125 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Men altså det er da ingen som vil ligge med noen som man selv syns er stygg? Men hva man anser som attraktivt eller ikke er jo individuelt. Selv om man kanskje anser seg selv som midt på treet utseendemessig så vil man jo fortsatt gå etter det man selv anser som pent. Feil. Kjekke menn kan anse jenter med midt på treet-utseende og kanskje til og med litt under "pulbare", dvs ikke spesielt pene, men greie for et knull. Siden gutter er så mye ivrigere på sex for sexens skyld at de 20-30% peneste jentene på ingen måte dekker behovet de 20-30% mest populære av hannkjønn har for tilfeldig sex, vil man pule "nedover" i attraktivitet og ta for seg av jenter over store deler av den berømmelige attraktivitetsskalaen. Det betyr igjen at det blir vesentlig hardere for de guttene som ikke er blant de mest populære, og det sier seg selv at mange av disse også vil pule damer som ligger under dem på attraktivitetsskalaen. Mange midt-på-treet-gutter puler følgelig damer mange av oss vil oppfatte som stygge, eller i hvert fall "mindre pene". Dette er neppe noen veldig kontroversiell beskrivelse av situasjonen. Og sunt om dere jenter får en viss forståelse for dette. Hvis dere ikke allerede er kjent med situasjonen. Endret 15. februar 2012 av Cuckold 1
Gjest Alfred Skrevet 15. februar 2012 #126 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Det er jo forskjell på å skape et godt førsteinntrykk ved å vise seg fra sin beste side, og på det å drive med spill og triks som man har lest i ei bok. Med å "være seg selv" mener jeg at det holder i massevis med et smil, humor og ærlighet. Å lyve på seg egenskaper og intersser man ikke har er sjeldent lurt, da det nødvendigvis vil bli oppdaget på et senere tidspunkt uansett. Jeg tror menn og kvinner misforstår hverandre når det gjelder slike begrep. Når en kvinne sier at menn bør være seg selv, så mener hun at menn skal legge bort iboende og opplært nervøsitet og overdreven respekt overfor kvinner. Nå har ikke jeg lest mye sjekkelitteratur for menn, men jeg tviler på at det inneholder mange "triks". Det handler vel mer om å kommunisere med kvinner for å gjøre seg interessant, og grunnleggende mekanismer som gjør kvinner interessert i mer enn vennskap. Her er et eksempel på en diskusjon som snart har 20000 innlegg: Sjekketråden Nå har jeg verken lest alt eller skrevet noe i denne tråden, men det viser hvor stor interessen er. Før du fordømmer de som har skrevet innlegg, så må du tenke på hvorfor de er så interessert i å lære om kvinner. Det er av akkurat samme grunn som du og alle andre jenter/kvinner bruker tid på utseendet, nemlig menneskets nest sterkeste drift. Endret 15. februar 2012 av Alfred
Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #127 Skrevet 15. februar 2012 Nå har jeg aldri sex med de "poulære" av hankjønn.
Genesis Skrevet 15. februar 2012 #128 Skrevet 15. februar 2012 Det er jo forskjell på å skape et godt førsteinntrykk ved å vise seg fra sin beste side, og på det å drive med spill og triks som man har lest i ei bok. Med å "være seg selv" mener jeg at det holder i massevis med et smil, humor og ærlighet. Å lyve på seg egenskaper og intersser man ikke har er sjeldent lurt, da det nødvendigvis vil bli oppdaget på et senere tidspunkt uansett. Å være seg selv er det pick-up handler om. Problemet er at mange menn ikke klarer å være seg selv rundt attraktive kvinner. Mange tregner et par positive responser for å få i gang kjeften og å bli trygg i situasjonen. For disse er det veldig effektivt å dra et par linjer som de vet kommer til å få dama til å le. Det fører til at både du selv og dama slapper mer av, og man kan begynne med genuin kommunikasjon, og relatere seg til hverandre som mann og kvinne.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #129 Skrevet 15. februar 2012 Kan legge det frem fra en jentes synspunkt: Er pretty much average. Av den grunn har jeg aldri siktet 'høyt' utseendemessig, og har vært med gutter som mange andre ikke ville kalt 'attraktive', sånn objektivt sett. De er gutter som ofte ikke har hatt noen/eller mange forhold bak seg, og som sjeldent blir lagt an på. Merk: Det betyr ikke at jeg ikke synes de var attraktive (men nå kjente jeg mer til personligheten deres, så det på en måte 'trakk opp' attraktiviteten en del hakk), ellers hadde jeg aldri vært sammen med de til å begynne med. Det ga meg også en trygghet å vite at ikke et stort flertall av andre jenter ville ha dem, så det ga meg veldig lite konkurranse. Nå har det seg slik at en som er flere hakk over meg utseendemessig, en fyr som et flertall av jenter hadde syntes er en kjekkas (han er den typen som spiller i et band, har veldig mange venner, både jenter og gutter, og en andel av modell venninner - nei ikke glamourmodeller men faktiske modeller - , noen forhold bak seg med jenter som er ganske søte/pene og med god utdannelse/etc, han får laaaange blikk etter seg, har en gutteaktig sjarm uten å være på noen måte sleezy eller player, samtidig som at det er noe veldig 'mann' over han, har god utdannelse, er verdensvant, morsom, og andre kvaliteter jeg ikke skal ramse opp her. Han viser mye interesse for meg. Jeg er som sagt pretty average. Nei, jeg har ikke store pupper heller. Og nei, han er ikke ute kun etter et ligg med meg (dette vet jeg, uten å gå nærmere innpå hvordan jeg vet det). Han omgås mange jenter, men han søkte meg opp gjennom internett av alle ting, selv om han ikke er mye på internett (han har faktisk et liv i forhold til oss visse andre) og tok kontakt med meg der. Det skulle man ikke vente av en superkjekk fyr. Jeg vet ikke helt hva som foregår enda, men utifra det jeg har lest her så opererer ikke superkjekke menn på den måten når de er overøst av mange andre damer. Men jeg veit at han liker meg. Beats me why.
Gjest "gjest" Skrevet 16. februar 2012 #130 Skrevet 16. februar 2012 Fordi du ikke prøver å få oppmerksomhet antageligvis.
Gjest -J- Skrevet 16. februar 2012 #131 Skrevet 16. februar 2012 Beats me why. Å bli tiltrekt av en person og til og med forelsket er ikke et bevisst valg og det er et like stort mysterium for oss menn som det er for dere damer. Det er derfor menn som kvinner kan ha lange lister med preferanser for hva de foretrekker i en partner, men så møter de plutselig på noen som beveger seg på de underligste måter, selv om vedkommende kanskje kommer til kort i forhold til listen og til og med er mindre pen enn idealet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå