Steinar40 Skrevet 15. februar 2012 #101 Skrevet 15. februar 2012 Her kan det virke som at du legger til grunn en verdivurdering der du tar for gitt at jenter lar seg utnytte i den grad de har tilfeldig sex. Jeg er enig et stykke på vei, jeg mener riktignok ikke at de lar seg utnytte, men jeg mener jenter er naive hvis de ikke er klar over at sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked og tror det er noe å skryte av å få en kjekk mann til sengs. Det å få en kjekk mann til sengs er ingenting å skryte av, like lite som du har grunn til å være stolt over at du har kjøpt deg en god sjokolade. God sjokolade er tilgjengelig for alle, derfor er det ingen som får noe statushevning av å spise sjokolade. Naive/dumme folk (som oftest unge i tillegg) er lette å utnytte for kyniske folk. Det er bare fakta. Ingenting å skryte av det heller. For å si det pent. Men det betyr ikke at jeg mener at alle kvinner ute på byen er naive og lar seg utnytte. Det finnes mer enn nok av oppsop ute på byen av begge kjønn. Derfor er da også byen en høyst usikker arena for å finne en seriøs partner.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #102 Skrevet 15. februar 2012 Større innsikt i menneskehunnen enn hva menneskehunnen selv har, har han dog åpenbart ikke. Noe forvirrede gubber som deg er strålende eksempler på. Tunglærte er dere visst også. Så du påstår at sjekkebøker ikke virker? Og hvorfor er ingen sjekkebøker skrever av kvinner når kvinner vet så godt seg hvordan menn bør te seg for å bli kjent med en jente?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #103 Skrevet 15. februar 2012 I virkeligheten er det vel mer reellt å sammenligne kvinner med hauker og menn med duer. Kvinnene velger, vet du. I realliteten er menn hauker. De velger selv hvilke due de skal angripe, men duene påvirker valget ved å hinte "Kom og ta meg".
Cuckold Skrevet 15. februar 2012 #104 Skrevet 15. februar 2012 Har DU like stort behov for å eksperimentere som det du hadde den gang? Kanskje det er kvinnen som skal føle seg snytt ettersom du nå er klar over hva du ønsker å forsøke igjen og hva du ikke kunne tenke deg å forsøke igjen? Det er ikke bare menn som er seksuelt eksperimenterende, vet du. De aller fleste velger å rase fra seg i ungdommen, og av den grunn ikke har samme behovet i dag. Skal vi alle føle oss snytt av den grunn? Det er ikke som om sexlivet er lagt død selv om man har funnet ut at trekantsex ikke er helt greia for seg. Ja, hvis jeg hadde rast fra meg og ikke lenger hadde evnen til å finne spenning i eksperimenter og eksesser ville hun selvsagt ha all grunn til å føle seg snytt. Jeg ville ikke sagt noe på det. Nå har jeg altså ikke rast fra meg, så den ballen kan vi legge død.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #105 Skrevet 15. februar 2012 Så du påstår at sjekkebøker ikke virker? Og hvorfor er ingen sjekkebøker skrever av kvinner når kvinner vet så godt seg hvordan menn bør te seg for å bli kjent med en jente? Kanskje fordi vi kvinner heller vil at menn skal være seg selv, heller enn å sitere noe svada de har funnet i ei bok?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #106 Skrevet 15. februar 2012 Kanskje fordi vi kvinner heller vil at menn skal være seg selv, heller enn å sitere noe svada de har funnet i ei bok? Du har ikke les "Kunsten å kommunisere" ser jeg. Det er ingen menn som "Er seg selv" og får napp. Du hadde ikke blitt forelsket i en mann som sjekker deg opp, ikke har dusjet på 2 dager, snakker om fotball og dataspill. Ikke si du er så naiv at du ikke vet hvordan det der funker.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #107 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Du har ikke les "Kunsten å kommunisere" ser jeg. Det er ingen menn som "Er seg selv" og får napp. Du hadde ikke blitt forelsket i en mann som sjekker deg opp, ikke har dusjet på 2 dager, snakker om fotball og dataspill. Ikke si du er så naiv at du ikke vet hvordan det der funker. For det første så er ikke dette gjeldene for alle menn. Noen har andre interesser, og jeg vil tro at de fleste har god hygiene, selv om de ikke er på sjekkern. og jeg hadde da ikke blitt skremt bort hvis en mann sa at interessene hans inkluderte data og fotball. det er da helt normalt? For det andre så sier det litt om deg hvis du trenger ei bok for å vite at du skal ta en dusj før du skal på byen Endret 15. februar 2012 av Maria_Marihøne 1
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #108 Skrevet 15. februar 2012 og jeg vil tro at de fleste har god hygiene, selv om de ikke er på sjekkern. Hehehe, nei. Menn elsker sin egen lyske-svette og kan ligge i dagesvis og bade i de elendige duftene sine. Eneste grunnen til at vi er hygieniske er at vi er hensynsfulle mennesker. Du vil ikke lukte på meg dersom jeg ikke har sett et annet menneske på ei uke, for å si det sånn
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #109 Skrevet 15. februar 2012 Hehehe, nei. Menn elsker sin egen lyske-svette og kan ligge i dagesvis og bade i de elendige duftene sine. Eneste grunnen til at vi er hygieniske er at vi er hensynsfulle mennesker. Du vil ikke lukte på meg dersom jeg ikke har sett et annet menneske på ei uke, for å si det sånn Good to know!
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #110 Skrevet 15. februar 2012 (endret) En annen ting som er deilig er når en ikke har vasket håret på så lenge at det gjør vondt å bevege på det. Da kan jeg sitte og bare flytte rundt på hårstråene og kjenne at det verker i hodebunnen. Det er godt på samme måte som det er godt å plukke på sår og kneppe ut vonde kviser og inngrodde hår. Og enda bedre: Når du endelig dusjer og skifte sengetøy føler du deg så sinnsykt rein. Alt er jo relativt: Du må være skitten før du setter pris på å være rein igjen. Endret 15. februar 2012 av Maruwan
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #111 Skrevet 15. februar 2012 For det første så er ikke dette gjeldene for alle menn. Noen har andre intersser, og jeg vil tro at de fleste har god hygiene, selv om de ikke er på sjekkern. pg jeg hadde da ikke blitt skremt bort hvis en mann sa at interessene hans inkluderte data og fotball. det er da helt normalt? For det andre så sier det litt om deg hvos du trenger ei bok for å vite at du skal ta en dusj før du skal på byen OK dårlig eksempel det der meg dusjing. Men en får ikke jenter interessert om du som mann ikke gir et bra førsteintrykk. Det er så sikker som død og skatter. Jeg vet om mange jomfruer som har lest sjekkebøker om hvordan de skal oppføre seg rundt jenter, hvordan de skal stå, tonefall, karisma osv. Vær deg selv er det dummeste dere kvinner sier stadig vekk. Jeg prøvde selv i hele min tid til jeg var 22år å være hyggelig og grei hver gang jeg pratet med jenter. Jeg fikk ofte bare ja, nei eller korte setninger som svar på mine størsmål. Jeg leste "Alfa" og prøvde noen drikkeleker osv med jenter. Straks be jeg mer populær blant jentene i klassen på høyskolen. Jeg fikk en pulevenn som ikke en gang jeg tok intiativet til.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #112 Skrevet 15. februar 2012 Hehehe, nei. Menn elsker sin egen lyske-svette og kan ligge i dagesvis og bade i de elendige duftene sine. Eneste grunnen til at vi er hygieniske er at vi er hensynsfulle mennesker. Du vil ikke lukte på meg dersom jeg ikke har sett et annet menneske på ei uke, for å si det sånn Det er forskjell på å ikke dusje på 2 dager og en uke. Lukter en svette dusjer en selvfølgelig, om du fortsatt lukter godt etter 2 dager så venter en ofte en dag til. Mange gutter dusjer ikke før det er nødvendig.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #113 Skrevet 15. februar 2012 OK dårlig eksempel det der meg dusjing. Men en får ikke jenter interessert om du som mann ikke gir et bra førsteintrykk. Det er så sikker som død og skatter. Jeg vet om mange jomfruer som har lest sjekkebøker om hvordan de skal oppføre seg rundt jenter, hvordan de skal stå, tonefall, karisma osv. Vær deg selv er det dummeste dere kvinner sier stadig vekk. Jeg prøvde selv i hele min tid til jeg var 22år å være hyggelig og grei hver gang jeg pratet med jenter. Jeg fikk ofte bare ja, nei eller korte setninger som svar på mine størsmål. Jeg leste "Alfa" og prøvde noen drikkeleker osv med jenter. Straks be jeg mer populær blant jentene i klassen på høyskolen. Jeg fikk en pulevenn som ikke en gang jeg tok intiativet til. Det er jo forskjell på å skape et godt førsteinntrykk ved å vise seg fra sin beste side, og på det å drive med spill og triks som man har lest i ei bok. Med å "være seg selv" mener jeg at det holder i massevis med et smil, humor og ærlighet. Å lyve på seg egenskaper og intersser man ikke har er sjeldent lurt, da det nødvendigvis vil bli oppdaget på et senere tidspunkt uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #114 Skrevet 15. februar 2012 Det er jo forskjell på å skape et godt førsteinntrykk ved å vise seg fra sin beste side, og på det å drive med spill og triks som man har lest i ei bok. Med å "være seg selv" mener jeg at det holder i massevis med et smil, humor og ærlighet. Å lyve på seg egenskaper og intersser man ikke har er sjeldent lurt, da det nødvendigvis vil bli oppdaget på et senere tidspunkt uansett. For noe tull. Leser du ikke hva jeg skriver. Jeg var høflig, grei, smilte og stilte spørsmål, men alikevell var ikke jentene interesserte. Etter "Alfa" endret alt seg. Jeg viste mer av humoren min, jeg spurte om deres meninger osv. Jeg var fortsatt meg uten å lyve, være uærlig eller spille spill.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #115 Skrevet 15. februar 2012 For noe tull. Leser du ikke hva jeg skriver. Jeg var høflig, grei, smilte og stilte spørsmål, men alikevell var ikke jentene interesserte. Etter "Alfa" endret alt seg. Jeg viste mer av humoren min, jeg spurte om deres meninger osv. Jeg var fortsatt meg uten å lyve, være uærlig eller spille spill. Men da er du jo fortsatt deg selv, du bare fikk opp selvtillitten litt. Greit nok at det måtte ei bok til for deg, men dette er da elementært.
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #116 Skrevet 15. februar 2012 Lukter en svette dusjer en selvfølgelig, om du fortsatt lukter godt etter 2 dager så venter en ofte en dag til. For meg spiller det ingen rolle dersom jeg uansett ikke skal treffe et annet menneske på en stund. Da er det bare digg å sitte i sin egen svettelukt. Blir faktisk imponert over meg selv over hvor ille jeg kan lukte. Men samtidig, jeg forlater aldri huset uten å ha dusja og uten reine klær og det er samme greia dersom jeg bor med noen andre. P.S. HATER uanmeldt besøk :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #117 Skrevet 15. februar 2012 Men da er du jo fortsatt deg selv, du bare fikk opp selvtillitten litt. Greit nok at det måtte ei bok til for deg, men dette er da elementært. Nettopp!!! Hva er det du sier "Vi vil ha gutter som er seg selv og ikke har lest det i en bok" etter da?
Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #118 Skrevet 15. februar 2012 Vel, men de kjekke mennene trenger ikke å spille, de er seg selv hele tiden og får damer alikevel, hvis de vil. De stygge fyrene derimot må jobbe litt mer og det er jo dem det er "synd" på, er det ikke?
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #119 Skrevet 15. februar 2012 De stygge fyrene derimot må jobbe litt mer og det er jo dem det er "synd" på, er det ikke? Meh...så synd på oss er det ikke. Finnes flust av stygge damer å ta av
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. februar 2012 #120 Skrevet 15. februar 2012 Nettopp!!! Hva er det du sier "Vi vil ha gutter som er seg selv og ikke har lest det i en bok" etter da? Fordi det er stor forskjell på å forsøke å være en bedre utgave av seg selv, og spille all slags spill som beskrives i tråden her. Slike ting vil fort bli oppdaga. Jeg syns det er så synd at så mange menn tror de må være noe de ikke er for å få seg dame. Selv om mange kvinner sier at det ikke er sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå