AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Er det noen av dere som lusker her inne? Og da maner jeg ikke de som har god selvtillit og derfor føler seg attraktiv, men de som virkelig er billedlig flotte, den typen som damene faller som fluer for? Kan den typen mannfolk egentlig bli betatt? Jeg mener, de kan jo sikkert det, men skal det mer til, enn for en mer "average joe"? ..og nyter dere det? Altså at damene ligger langflate etter dere? 1
auting82 Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Er det noen av dere som lusker her inne? Og da maner jeg ikke de som har god selvtillit og derfor føler seg attraktiv, men de som virkelig er billedlig flotte, den typen som damene faller som fluer for? Kan den typen mannfolk egentlig bli betatt? Jeg mener, de kan jo sikkert det, men skal det mer til, enn for en mer "average joe"? ..og nyter dere det? Altså at damene ligger langflate etter dere? Hva er superkjekk fyr for deg?? Har hørt en del ganger at jeg ser veldig bra ut, og har blitt sjekket opp av damer på byn. Er vel rundt 190cm høy,sportslig bygd, har tykr mørkt hår. Så hvis det er noe i klisjene mørk og høy så oppfyller jeg ihvertfall noen av kravene. Men synes damer har veldig forskjellig smak fra menn, altså veldig mye mer variert. Oss gutta er veldig enig om hvem av damene er finest når vi ser dem, mens damene har veldig forskjellig smak. 2
Gjest "gjest" Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 De av mine kompiser som er superkjekke kan generaliserende settes i to båser; de som tror de er Guds gave til damerne, og de som blir himmelfalne over at damer liker dem. 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Jeg vil tro det er litt som med superdeilige damer. De er i utgangspunktet utstyrt med de samme følelsene som ethvert annet normalt menneske, og er dermed istand til å bli forelsket og betatt. Men dersom de er av den lettpåvirkelige typen som lar ting gå til hodet på dem, tenker jeg kanskje de kan bli litt vel selvgode, selvhøytidelige og kasnkje stille litt urimelige krav, siden de er vant til å få så mange tilbud. For de som har beina plantet på jorda er det dog ingen tvil om at de forelsker seg like intenst som alle andre.
Gjest Katten. Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Alle mennesker blir betatt, tidligere erfaringer og personligheten vil dog gjøre at alle faller for litt forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Samboeren min er en sånn type. Han er filmstjerne kjekk, ligner ganske mye på Josh Hartnett. Mørkt hår, firskårent ansikt, mørke, store øyne med tette mørke vipper, litt bred munn, kløft i haka, rette brede mørke bryn. Nesten 1,90 høy, bredskuldret og smale hofter. Men han skjønner det ikke selv og har aldri brukt utseendet sitt på å dra damer. Når han var tidlig i 20 åra var han type "alfor pen" og var en lokal fotballhelt her i byen og han må ha fått ganske mye oppmerksomhet, noe han benekter. Årene har gjort han litt røffere i utseendet så han er ikke så "glatt" lengre...
Genesis Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Er det noen av dere som lusker her inne? Og da maner jeg ikke de som har god selvtillit og derfor føler seg attraktiv, men de som virkelig er billedlig flotte, den typen som damene faller som fluer for? Kan den typen mannfolk egentlig bli betatt? Jeg mener, de kan jo sikkert det, men skal det mer til, enn for en mer "average joe"? ..og nyter dere det? Altså at damene ligger langflate etter dere? Når ble billedlig flotte menn den typen damene faller som fluer for? 2
Gjest Bandit Skrevet 14. februar 2012 #9 Skrevet 14. februar 2012 Ettersom skjønnhet kan bety så mangt, tviler jeg på at du får en fasit her inne.
Cuckold Skrevet 14. februar 2012 #10 Skrevet 14. februar 2012 Er det noen av dere som lusker her inne? Og da maner jeg ikke de som har god selvtillit og derfor føler seg attraktiv, men de som virkelig er billedlig flotte, den typen som damene faller som fluer for? Kan den typen mannfolk egentlig bli betatt? Jeg mener, de kan jo sikkert det, men skal det mer til, enn for en mer "average joe"? ..og nyter dere det? Altså at damene ligger langflate etter dere? Ja, selv om en mann er populær hos det annet kjønn kan han bli både betatt og forelsket. Det å bli forelsket er jo ikke at man ser en person som objektivt sett er penere enn alle andre, men at man ser en person man vil foretrekke fremfor alle andre selv om det finnes andre som er like pene, ja, kanskje til og med enda penere. Jentene jeg har vært forelsket i har vært svært pene jenter, men selv når den verste forelskelsen raste kunne jeg jo se at det fantes like pene jenter i verden. Det betød ingenting for hvem jeg foretrakk der og da, så lenge forelskelsen varte betød de andre jentene null og denne jenta alt. Forelskelse handler med andre ord om noe litt annet enn kresenhet. Når det er sagt hjelper det ikke hvor mange andre damer du kan få når du som forelsket har avslørt din svakhet for akkurat denne jenta, for dette er en svakhet jenter ikke så lett kan tilgi med mindre hun selv allerede er enda mer på knærne for deg. Så uansett hvor populær du måtte være som mann, tror jeg du vil kunne oppleve å miste draget akkurat når det betyr mest. Veldig synd, men sånn er verden. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #11 Skrevet 14. februar 2012 Ja, selv om en mann er populær hos det annet kjønn kan han bli både betatt og forelsket. Det å bli forelsket er jo ikke at man ser en person som objektivt sett er penere enn alle andre, men at man ser en person man vil foretrekke fremfor alle andre selv om det finnes andre som er like pene, ja, kanskje til og med enda penere. Jentene jeg har vært forelsket i har vært svært pene jenter, men selv når den verste forelskelsen raste kunne jeg jo se at det fantes like pene jenter i verden. Det betød ingenting for hvem jeg foretrakk der og da, så lenge forelskelsen varte betød de andre jentene null og denne jenta alt. Forelskelse handler med andre ord om noe litt annet enn kresenhet. Når det er sagt hjelper det ikke hvor mange andre damer du kan få når du som forelsket har avslørt din svakhet for akkurat denne jenta, for dette er en svakhet jenter ikke så lett kan tilgi med mindre hun selv allerede er enda mer på knærne for deg. Så uansett hvor populær du måtte være som mann, tror jeg du vil kunne oppleve å miste draget akkurat når det betyr mest. Veldig synd, men sånn er verden. :gjeiper: Er dette slik du rasjonaliserer det faktum at jenter ikke vil ha deg? Tanken på at de avviser deg av andre grunner har aldri falt deg inn? Skaff deg litt selvinnsikt gubbe! 3
Cuckold Skrevet 14. februar 2012 #12 Skrevet 14. februar 2012 Er dette slik du rasjonaliserer det faktum at jenter ikke vil ha deg? Tanken på at de avviser deg av andre grunner har aldri falt deg inn? Skaff deg litt selvinnsikt gubbe! Hvis du leser en gang til vil du se at jeg nettopp påpeker at jeg jo ikke har noen grunn til å beklage meg over min popularitet hos jenter jeg ikke er forelsket i. Som jeg skriver kan jeg jo ha sjans på jenter som er vel så pene som de jeg er forelsket i. At det er forelskelsen som står i veien er hevet over tvil;jeg har mer enn én gang erfart at den samme jenta som jeg ikke hadde sjans på da jeg var som mest på knærne har vært klar for noe mer senere, etter at den verste forelskelsen har lagt seg. Jeg skjønner for øvrig godt at du velger å være anonym. :gjeiper: 3
Gjest -J- Skrevet 14. februar 2012 #13 Skrevet 14. februar 2012 Spørsmålet er tåpelig i utgangspunktet ettersom slike generaliseringer som regel er rimelig håpløse. Hadde det i det minste vært sant at kvinner faller som fluer for "superkjekke" menn, så kunne du sikkert fått noen svar, men min erfaring er at dette er ikke tilfellet i den virkelige verden. Min erfaring er at kvinner faller for attraktive menn. Ytre skjønnhet kan være en stor eller mindre del av dette puslespillet, men er ikke den avgjørende faktoren. Har aldri vært det og vil aldri bli det. Noen flere spørsmål? 1
Gjest -J- Skrevet 14. februar 2012 #14 Skrevet 14. februar 2012 At det er forelskelsen som står i veien er hevet over tvil;jeg har mer enn én gang erfart at den samme jenta som jeg ikke hadde sjans på da jeg var som mest på knærne har vært klar for noe mer senere, etter at den verste forelskelsen har lagt seg. Det du beskriver er symptomatisk for enkelte jenter i 20-årene som er usikre på seg selv, søker bekreftelse hos det motsatte kjønn og generelt har et middelmådig selvbilde. Det gjelder imidlertid ikke alle jenter eller kvinner om du vil og det har sannelig mye med deg som person å gjøre også. Hva legger du i å "være på knærne" etter en jente? Om du mener å være desperat og at du gir inntrykk av at livet ditt avhenger av at hun anerkjenner deg og dine følelser, så er jeg enig. Det er imidlertid mulig å bevege seg gjennom livet på en annen og mer elegant måte enn det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #15 Skrevet 14. februar 2012 Det du beskriver er symptomatisk for enkelte jenter i 20-årene som er usikre på seg selv, søker bekreftelse hos det motsatte kjønn og generelt har et middelmådig selvbilde. Det gjelder imidlertid ikke alle jenter eller kvinner om du vil og det har sannelig mye med deg som person å gjøre også. Hva legger du i å "være på knærne" etter en jente? Om du mener å være desperat og at du gir inntrykk av at livet ditt avhenger av at hun anerkjenner deg og dine følelser, så er jeg enig. Det er imidlertid mulig å bevege seg gjennom livet på en annen og mer elegant måte enn det. ^ This.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2012 #16 Skrevet 14. februar 2012 (endret) Hva vil du betegne som en superkjekk mann da? Skal jeg nevne fire random menn som jeg syns er kjekke ytterst, altså som jeg ikke vet noe om, og dermed ikke kjenner personligheten til, så må det være: http://fanboyz.net/wp-content/uploads/2011/02/viggo-mortensen.jpg http://images.wikia.com/dcmovies/images/a/a1/Val_Kilmer.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Mads_Mikkelsen.jpg http://fandomlove.com/wp-content/gallery/sean-bean/sean_bean_1.jpg Er det noen som henger på KG som ser sånn ut? Neppe. Kan jeg forklare HVA jeg syns er attraktivt med de ulike? Ikke egentlig, noe er det. Ligner de på hverandre? Nei... Endret 14. februar 2012 av KateW 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #17 Skrevet 14. februar 2012 Hva vil du betegne som en superkjekk mann da? Skal jeg nevne fire random menn som jeg syns er kjekke ytterst, altså som jeg ikke vet noe om, og dermed ikke kjenner personligheten til, så må det være: http://fanboyz.net/wp-content/uploads/2011/02/viggo-mortensen.jpg http://images.wikia.com/dcmovies/images/a/a1/Val_Kilmer.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Mads_Mikkelsen.jpg http://fandomlove.com/wp-content/gallery/sean-bean/sean_bean_1.jpg Er det noen som henger på KG som ser sånn ut? Neppe. Kan jeg forklare HVA jeg syns er attraktivt med de ulike? Ikke egentlig, noe er det. Ligner de på hverandre? Nei... Helt sikkert flere på kg som ser like bra ut som disse, men de er neppe kjendiser Skap en forestilling og legg til musikk, og kvinner faller som fluer.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2012 #18 Skrevet 14. februar 2012 (endret) Helt sikkert flere på kg som ser like bra ut som disse, men de er neppe kjendiser Skap en forestilling og legg til musikk, og kvinner faller som fluer. Jeg snakket om dobbeltgjengere. Altså som ser IDENTISKE ut med de jeg postet. Det er neppe. I tillegg brukte jeg eksempler på kjente folk, som jeg syns er kjekke uten å vite noe om personligheten til. Dette påpekte jeg. Altså jeg liker utseendet deres, og de har ingen fellesnevnere, utenom at de er menn. Ergo mener jeg at det kan være massevis av kjekkaser som henger på KG; men det er særs individuelt hva man finner attraktivt. Endret 14. februar 2012 av KateW 1
Cuckold Skrevet 14. februar 2012 #19 Skrevet 14. februar 2012 Det du beskriver er symptomatisk for enkelte jenter i 20-årene som er usikre på seg selv, søker bekreftelse hos det motsatte kjønn og generelt har et middelmådig selvbilde. Det gjelder imidlertid ikke alle jenter eller kvinner om du vil og det har sannelig mye med deg som person å gjøre også. Hva legger du i å "være på knærne" etter en jente? Om du mener å være desperat og at du gir inntrykk av at livet ditt avhenger av at hun anerkjenner deg og dine følelser, så er jeg enig. Det er imidlertid mulig å bevege seg gjennom livet på en annen og mer elegant måte enn det. Ja, det er nok mulig å bevege seg gjennom livet på en minde klønete måte enn du forutsetter at jeg gjør, men det har ikke så mye med denne saken å gjøre. Du forutsetter nemlig noe du ikke har noen grunn til å forutsette. Jeg har skrevet om dette i mange tråder her på KG, og den som har lest hva jeg har skrevet vil vite at det ikke handler om å oppføre seg så veldig annerledes enn det man normalt gjør. Men en kvinne har en sjette sans som forteller henne om en mann som på overflaten er cool nok i virkeligheten er hodestups forelsket og helt på knærne etter henne, og er han det har han sjelden noen sjans. Med mindre hun allerede er enda mer på knærne for ham. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=630248&view=findpost&p=10465744 Mindre forelskelser er kurante nok, de du til en viss grad kan styre og som ikke har kontroll over din lykke, det er de virkelig heftige forelskelsene du ikke kan kontrollere som er døden for et potensielt forhold. Og med en slik forelskelse ville det være meningsløst å si at livet ikke avhenger av henne. Det er jo nettopp dette som er den heftige forelskelsen: At din lykke langt på vei avhenger av om du kan få henne. 2
Gjest -J- Skrevet 14. februar 2012 #20 Skrevet 14. februar 2012 At din lykke langt på vei avhenger av om du kan få henne. Så du var ikke lykkelig før du traff Henne? Det er mulig jeg har den store forelskelsen tilgode, men jeg har lært meg å ikke basere min egen selvfølelse og lykke her i verden på noen andre enn meg selv. Alt annet er en bonus. Folk dør, venner forsvinner, solen går ned, etc, men jeg består. Men så var jeg også buddhist(mislykket tydeligvis) i et tidligere liv. Det er nok sant det du sier når man vet at svært mange menn gjør seg veldig sårbare i forhold til hva andre mener om seg og da særlig kvinner. Selvfølelsen og lykken deres avhenger av andre personer og om de gir de anerkjennelse i retur. Menn som er i en slik sårbar situasjon vil ofte fremstå som desperate og gjerne lite attraktive om det viser seg at HUN har makt over hans selvfølelse og at livet hans avhenger av hennes dom. Så ja, jeg er enig i at det du sier ofte er tilfellet ettersom mange kvinner ikke vil ha en slik mann, men det er definitivt ikke en absolutt sannhet ettersom ikke alle menn er slik og kvinner også er forskjellige. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå