Gå til innhold

Flott med et mulitkulturellt samfunn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man får en reduksjon av voldtektsproblemet ved å fjerne de som voldtar. Bare de og ingen andre. Jeg har fortåelse for at de aller fleste ønsker å redusere og helst stoppe voldtekt, noe annet ville vært absurd. Forskjellen mellom for eksempel meg og deg, er hvordan vi mener er best måte å redusere denne kriminaliteten, og ikke at denne kriminaliteten skal reduseres.

Det er åpenbart ikke nok å fjerne de som voldtar når voldtektsproblemet er kollektivt knyttet til en bestemt gruppe innvandrere. Gjør man ikke noe med gruppen som produserer voldtektene, vil voldtektsproblemet bare fortsette og eskalere i takt med denne innvandrergruppens vekst.

Forskjellen mellom deg og meg er at du ikke ønsker å løse voldtektsproblemet når det viser seg at voldtektsproblemet er knyttet til en bestemt gruppe innvandrere. Hvilket innebærer at du bevisst har til hensikt å ofre dine egne. Du kjenner problemet, du vet hvor det kommer fra og hvem som rammes, men du driter i det fordi du åpenbart mener at det i dette tilfellet er verdt å ofre dine egne til fordel for andre. Hva annet enn forræderi skal man kalle det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe sludder.

Og enda mer av de samme idiotiske forsøkene på å stilne sine meningsmotstandere med å kalle dem forrædere og anklage dem for å nærmest fascilitere voldtekt. Jeg har påpekt en sak med Oslopolitiets voldtektsstatistikk som virker merkelig, og ikke noe annet. Du og den andre gjesten skulle forsøke dere med et argument en gang i blant, heller enn å slenge dritt til alle som mener noe dere ikke liker.

Det er ingen som har interesse av å "stilne" deg - snarere tvert imot. Det er viktig at sånne som deg kommer helt ut av hullene deres, slik at man virkelig kan se agendaen som ligger bak den irrasjonelle tankegangen. More power to you.

Om det skulle være en FORRÆDER i denne debatten, så måtte det vel heller være DEG, som så villig adopterer både tenkemåten og ordbruken til massemorderen Anders Behring Breivik. Der har du en mann som virkelig vendte seg mot sitt eget folk. Og du høres ut som du er av samme slenget.

Hitler spiste gulrøtter. Mann42 spiser gulrøtter. Ergo er Mann42 en Na....

Skrevet

Det er ingen som har interesse av å "stilne" deg - snarere tvert imot. Det er viktig at sånne som deg kommer helt ut av hullene deres, slik at man virkelig kan se agendaen som ligger bak den irrasjonelle tankegangen. More power to you.

Hitler spiste gulrøtter. Mann42 spiser gulrøtter. Ergo er Mann42 en Na....

Patetisk.

Breivik mente at alle som ikke er mot innvandring, er forrædere mot sitt eget folk, og han kalte dem for kulturmarxister. Det gjør du og. Du er en forræder. En sympatisør med en hjerteløs morder av barn. Og en drittsekk.

• Liker 1
Skrevet

Det kan umulig ha gått deg hus forbi at overfallsvoldtektene utgjør en ganske liten del av alle voldtekter? Du gjør deg skyld i en direkte løgn med det du sier ovenfor.

Ei heller kan det umulig ha gått deg hus forbi at den samme innvandrergruppen som står bak ALLE overfallsvoldtekter også står bak over sytti prosent av ALLE anmeldte voldtekter i Oslo politidistrikt. Altså ikke bare overfallsvoldtekter, men ALLE voldtekter som er anmeldt til politiet. Dermed er det du som gjør deg skyldig i en direkte løgn, når du konsekvent gjennom hele tråden later som om det egentlig ikke foreligger statistikk som helt klart viser at voldtektsproblemet er særdeles sterkt knyttet til en bestemt gruppe innvandrere.

En slik total virkelighetsfjernhet kan ganske enkelt ikke være annet politisk motivert. Hvilket er arketypisk for marxister av alle slag, også kulturmarxister. Du er jo som tatt rett ut av den marxistkritiske romanen 1984. "Krig er fred. Frihet er slaveri. Uvitenhet er styrke."

Skrevet

Du er en forræder.

:skratte:

Snakk om å snu virkeligheten på hodet, men på den annen side er jo det arketypisk kulturmarxister. Krig er fred. Frihet er slaveri. Uvitenhet er styrke.

Skrevet

Ei heller kan det umulig ha gått deg hus forbi at den samme innvandrergruppen som står bak ALLE overfallsvoldtekter også står bak over sytti prosent av ALLE anmeldte voldtekter i Oslo politidistrikt. Altså ikke bare overfallsvoldtekter, men ALLE voldtekter som er anmeldt til politiet. Dermed er det du som gjør deg skyldig i en direkte løgn, når du konsekvent gjennom hele tråden later som om det egentlig ikke foreligger statistikk som helt klart viser at voldtektsproblemet er særdeles sterkt knyttet til en bestemt gruppe innvandrere.

En slik total virkelighetsfjernhet kan ganske enkelt ikke være annet politisk motivert. Hvilket er arketypisk for marxister av alle slag, også kulturmarxister. Du er jo som tatt rett ut av den marxistkritiske romanen 1984. "Krig er fred. Frihet er slaveri. Uvitenhet er styrke."

Å, spar meg.

Jeg har ikke kommentert annet enn den merkelige kategorien "overfallsvoldtekter". Den øvrige statistikken har jeg ikke lest, og vil ikke mene noe om den her og nå.

Skrevet

:skratte:

Snakk om å snu virkeligheten på hodet, men på den annen side er jo det arketypisk kulturmarxister. Krig er fred. Frihet er slaveri. Uvitenhet er styrke.

Og folk som adopterer tankegodset til massemordere og terrorister, og endatil PRATER som dem mens de fronter den samme ideologien, er ikke bedre enn terroristene selv er. Om vi skal bruke deres egen definisjon på en forræder som en som er villig til å ofre sitt eget folk, så finnes det vel ingen større forræder i live i dag enn Anders Behring Breivik og dem som fronter hans ideologi i samfunnet i dag. 77 myrdede, enda flere skadde, unge mennesker og familiene deres ødelagt for livet. Sånt er det DU er medskyldig i. Forræder.

• Liker 2
Skrevet

Det er åpenbart ikke nok å fjerne de som voldtar når voldtektsproblemet er kollektivt knyttet til en bestemt gruppe innvandrere. Gjør man ikke noe med gruppen som produserer voldtektene, vil voldtektsproblemet bare fortsette og eskalere i takt med denne innvandrergruppens vekst.

Forskjellen mellom deg og meg er at du ikke ønsker å løse voldtektsproblemet når det viser seg at voldtektsproblemet er knyttet til en bestemt gruppe innvandrere. Hvilket innebærer at du bevisst har til hensikt å ofre dine egne. Du kjenner problemet, du vet hvor det kommer fra og hvem som rammes, men du driter i det fordi du åpenbart mener at det i dette tilfellet er verdt å ofre dine egne til fordel for andre. Hva annet enn forræderi skal man kalle det?

Svar meg på en ting: om man fjerner de som voldtar, hvordan er det da rom for mer voldtekt? Det er jo ingen andre enn voldtektsmenn som voldtar.

Dine ytringer viser at du er ute etter å få ut innvandrere, da du ikke nøyer deg med å få ut de innvandrerene som direkte skaper problemet.

Jeg forræder ikke mitt eget land, tvert imot plager økt kriminalitet meg enormt. Jeg er tilhenger av andre løsninger for problemet ulikt løsningene du har, vi tror ikke på samme tiltak for å bevare Norge godt. Og jeg prøver å heller ikke være diskriminerende eller villig til å legge skyld på folk som ikke har det, da disse er verdier jeg setter høyt.

• Liker 1
Skrevet

Patetisk.

Storslått "argument" fra en mann som er selverklært tilhenger av argumenter.

Breivik mente at alle som ikke er mot innvandring, er forrædere mot sitt eget folk, og han kalte dem for kulturmarxister. Det gjør du og. Du er en forræder. En sympatisør med en hjerteløs morder av barn. Og en drittsekk.

Igjen: Hitler spiste gulrøtter... Som marxister flest er du særdeles nonchalant med fakta og logikk og satser alt på å appellere til følelser. Her har du jo i tillegg klart å få premissene feil, da hverken jeg eller Anders Breivik slutter at noen er forrædere fordi de er for innvandring. Breivik er jo til og med pro-innvandring og selverklært antirasist - han er bare fanatisk opptatt av Islam. Om man skal finne noen som likner ideologisk der, så er den første som renner meg i hu Hans Rustad, tidligere RV-medlem og nå forfatter av den manisk "Islam-kritiske" nettavisen document.no. Hei, er ikke dette litt likt deg og?

Skrevet

Storslått "argument" fra en mann som er selverklært tilhenger av argumenter.

Igjen: Hitler spiste gulrøtter... Som marxister flest er du særdeles nonchalant med fakta og logikk og satser alt på å appellere til følelser. Her har du jo i tillegg klart å få premissene feil, da hverken jeg eller Anders Breivik slutter at noen er forrædere fordi de er for innvandring. Breivik er jo til og med pro-innvandring og selverklært antirasist - han er bare fanatisk opptatt av Islam. Om man skal finne noen som likner ideologisk der, så er den første som renner meg i hu Hans Rustad, tidligere RV-medlem og nå forfatter av den manisk "Islam-kritiske" nettavisen document.no. Hei, er ikke dette litt likt deg og?

Jeg gjorde en karakteristikk av pisspreiket til en anomym gjest, ikke et argument.

Breivik har aldri uttalt seg for innvandring i den forstand at han ville ønske velkommen mennesker av andre kulturer eller raser for å bosette seg her fast. Han ønsket midlertidig arbeidsinnvandring for å utnytte utlendingers arbeidskraft, men uten å gi dem statsborgerskap eller rettigheter, og på en slik måte at de kunne sendes ut av landet uten dikkedarer når de ikke lenger jobbet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde en karakteristikk av pisspreiket til en anomym gjest, ikke et argument.

Breivik har aldri uttalt seg for innvandring i den forstand at han ville ønske velkommen mennesker av andre kulturer eller raser for å bosette seg her fast. Han ønsket midlertidig arbeidsinnvandring for å utnytte utlendingers arbeidskraft, men uten å gi dem statsborgerskap eller rettigheter, og på en slik måte at de kunne sendes ut av landet uten dikkedarer når de ikke lenger jobbet.

Noe jeg støtter 100%.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Så det er bare andre som må argumentere for seg - ikke du. Koko.

Breivik har aldri uttalt seg for innvandring i den forstand at han ville ønske velkommen mennesker av andre kulturer eller raser for å bosette seg her fast.

Tøv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å innse at et multikulturelt samfunn der muslimer er representert ALDRI vil fungere???

Hvorfor er dette så vanskelig å forstå?

Hvor mange flere beviser skal dere som forfekter et multikulturelt samfunn ha?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er det ikke bare å innse at et multikulturelt samfunn der muslimer er representert ALDRI vil fungere???

Hvorfor er dette så vanskelig å forstå?

Hvor mange flere beviser skal dere som forfekter et multikulturelt samfunn ha?

Nei, man innser ikke noe man vet ikke er sant. Igjen kjenner jeg muslimer som fungerer utmerket i samfunnet, og yter slik det er forventet av enhver annen borger. Dermed har jeg personlig nok erfaring til å falsifisere teorien om at muslimer aldri kan fungere med demokratiet.

Vil man ha ut muslimer generelt fra demokratiet, får man stå ved det og håpe den tanken får større oppslutning. Men da har man overført det negative inntrykket fra noen(ja, det finnes grusomme muslimer) over på en hel folkegruppe(der mange kan fungere med demokratiet) og som jeg har sagt altfor mange ganger; det er ikke greit. Og noe som ikke er greit vil jeg ikke støtte. Derfor.

Endret av yes2yes
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

"Jeg er så jævlig lei av å se etniske nordmenn" og "jævla horunger" ropte to unge muslimske menn til meg og min sønn i dag i en drabantny i Oslo.

Ser ut til at DE ikke liker det multikulturelle samfunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...