Gjest Alfred Skrevet 10. februar 2012 #141 Skrevet 10. februar 2012 Her diskuterer vi menn og poster bilder av menn, jeg har sagt det en gang i denne tråden, og jeg sier det igjen. Post bilde av sexy mann, eller get the fuck out of here. Tråden heter HOT or NOT, gjett hva uttalelsene dine kommer inn under. Finske kinnben
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #143 Skrevet 10. februar 2012 Litt for helgekosens skyld? han er jo ikke kjempestygg, hadde ikke blitt sur om han endte opp som lørdagsgodt. Jepp, Jarle må da trå til som helgekos for oss kvinner i ny og ne. Det er et krav. En av få som ser bedre ut med bart enn uten spør du meg. Jason er fantastisk. Hver sin smak, sier jeg bare. Velbekomme . Takk. Jeg hadde kanskje blitt mett. Lenge leve høye kinnben fra Finnland!! Du innser at du er en hykler? Hvorfor er jeg hyklersk?
Flanør Skrevet 10. februar 2012 #144 Skrevet 10. februar 2012 Interessant at hetero menn har bedre smak i menn enn hva kvinner har, slik posten til Adonis tyder på. 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #145 Skrevet 10. februar 2012 Interessant at hetero menn har bedre smak i menn enn hva kvinner har, slik posten til Adonis tyder på. er Adonis egentlig heteroseksuell, lurer jeg på.. Ellers da så vil jeg nesten ikke tilgive meg selv for å glemme Guds gave til oss kvinner. Supernaturals Jared Padalecki. 3
Flanør Skrevet 10. februar 2012 #146 Skrevet 10. februar 2012 Sean Connery og Jon Hamm ser i alle fall ut som mennsker, ikke noe som er røska ut av et bambuskratt på Borneo - sånn i motsetning til det meste av bildebevis i denne tråden. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. februar 2012 #147 Skrevet 10. februar 2012 Interessant at hetero menn har bedre smak i menn enn hva kvinner har, slik posten til Adonis tyder på. Er det du som bestemmer hva god smak er da, eller? Forøvrig enig at Sean Connory ser bedre ut en de fleste metallfolka som er lagt ut her. Men folk har da forskjellig smak. 2
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #148 Skrevet 10. februar 2012 Sean Connery og Jon Hamm ser i alle fall ut som mennsker, ikke noe som er røska ut av et bambuskratt på Borneo - sånn i motsetning til det meste av bildebevis i denne tråden. Tror verken Sean Connery eller Jon Hamm er av typen som røsker ut buskaset sitt, eller krever sin kvinne skal gjøre det, så det at Adonis liker dem, sier sitt om ham. Og deg.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. februar 2012 #149 Skrevet 10. februar 2012 De første gutta som Adonis la ut så ikke spesielt menneskelig ut de heller da 3
Flanør Skrevet 10. februar 2012 #150 Skrevet 10. februar 2012 Er det du som bestemmer hva god smak er da, eller? Forøvrig enig at Sean Connory ser bedre ut en de fleste metallfolka som er lagt ut her. Men folk har da forskjellig smak. Jeg sier min mening, that`s all. Og jeg har estetisk sans ja. Felles for oss med god smak er at vi har lett for å felle dom over dem som ikke har det - med rette eller ikke. Og det er en overforenkling, for ikke å si en misforståelse å tro at smak og preferanser ikke kan rangeres. Disse metalfolkene prøver å ligne dyr. Jeg ser bare ikke hva som er tiltrekkende ved det.
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #151 Skrevet 10. februar 2012 Disse metalfolkene prøver å ligne dyr. Jeg ser bare ikke hva som er tiltrekkende ved det. Vel, men du er ikke kjønnsmoden enda, heller. 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. februar 2012 #152 Skrevet 10. februar 2012 Jeg sier min mening, that`s all. Og jeg har estetisk sans ja. Felles for oss med god smak er at vi har lett for å felle dom over dem som ikke har det - med rette eller ikke. Og det er en overforenkling, for ikke å si en misforståelse å tro at smak og preferanser ikke kan rangeres. Disse metalfolkene prøver å ligne dyr. Jeg ser bare ikke hva som er tiltrekkende ved det. Ikke jeg heller. Men jeg gidder da ikke slenge med leppa for det. Da poster jeg heller bilder av menn jeg syns er attraktive. 4
Flanør Skrevet 10. februar 2012 #153 Skrevet 10. februar 2012 Ikke jeg heller. Men jeg gidder da ikke slenge med leppa for det. Da poster jeg heller bilder av menn jeg syns er attraktive. Dette er et diskusjonsforum. Hva gjør man der? Jo, man diskuterer. Også egen og andres smak.
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #154 Skrevet 10. februar 2012 James Caviezel, for tiden aktuell som John Reese i tv-serien Person of Interest. 2
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #155 Skrevet 10. februar 2012 Dette er et diskusjonsforum. Hva gjør man der? Jo, man diskuterer. Også egen og andres smak. Post et bilde av deg selv i tråden og la oss kvinner få avgjøre om du er hot eller not. 1
AnitaB Skrevet 10. februar 2012 #156 Skrevet 10. februar 2012 Jeg forstår at disse mennene har en viss attraksjon for mange kvinner, og egentlig synes jeg det er drit kult at de kan kjennetegnes som "normale mennesker" contra hele den supermodell type varianten. Mennnnn... ikke for meg :-)
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #158 Skrevet 10. februar 2012 Jeg forstår at disse mennene har en viss attraksjon for mange kvinner, og egentlig synes jeg det er drit kult at de kan kjennetegnes som "normale mennesker" contra hele den supermodell type varianten. Mennnnn... ikke for meg :-) "supermodellpene" fyrer er ikke noe for meg, jeg skal ha lyst til å ta på dem, ikke bare sitte i sofaen og se på dem. 2
Tullamore Dew Skrevet 10. februar 2012 #160 Skrevet 10. februar 2012 Det året Kurt Nilsen vant World Idol, er det også noe annet jeg husker det programmet for, nemlig Belgia sitt bidrag: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå