Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Enslaveds Grutle Kjellson og Herbrand Larsen. To høye pene nordmenn. Er de noen som kunne tilfredsstille de kvinnelige KG-brukerne? Personlig synes jeg Grutle (til venstre) er sinnsykt attraktiv, men jeg ville aldri ha våget å nærme meg ham uten et kriseteam i bakgrunnen. Herbrand er ikke dum han heller. Så, hadde dere pult en av dem (gjerne begge samtidig) hvis dere fikk sjansen? Jeg forstår hvis noen bruker ABfunksjonen når de svarer. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Haha, nei detta var ikke noe for meg 20
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Haha, nei detta var ikke noe for meg Du trenger jo ikke å komme med en irettsettende pekefinger for det? 7
Gjest Bobler Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Hadde ikke pult noen av dem. Noensinne. 16
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Du trenger jo ikke å komme med en irettsettende pekefinger for det? Se for deg pekefingermannen med et smil :gjeiper:
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Se for deg pekefingermannen med et smil :gjeiper: Du har tunga ut av kjeften Maria, lurer på hvorfor. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Du har tunga ut av kjeften Maria, lurer på hvorfor. Sikkert fordi jeg egentlig ble ganske så yr av de to mannfolka du har plukka ut 3
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Sikkert fordi jeg egentlig ble ganske så yr av de to mannfolka du har plukka ut Ja, jeg tenkte vi trengte noen heftige fyrer å sikle på etter alle damerne som vi skal mene er så pene og pulbare. Det er kvinneguiden tross alt.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Ja, jeg tenkte vi trengte noen heftige fyrer å sikle på etter alle damerne som vi skal mene er så pene og pulbare. Det er kvinneguiden tross alt. True. Men kan du ikke finne andre eksempler da 8
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #10 Skrevet 9. februar 2012 True. Men kan du ikke finne andre eksempler da Kan ikke du poste opp noen du liker i tråden da? For jeg vet jo ikke smaken din. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #11 Skrevet 9. februar 2012 På grunn av kjønn og seksuell legning kvalifiserer ikke til å stille på spørsmålet som stilles i tråden, og kan egentlig heller ikke si noe om hvorfor stilen som disse to har valgt ikke skal være attraktiv. Som metallhode, så har jeg den jo selv, og vel så det. :gjeiper: Og synes selvfølgelig at det er en kul stil å ha. Quote trådstarter: (...) men jeg ville aldri ha våget å nærme meg ham uten et kriseteam i bakgrunnen. (...) Haha! Metalfolk er ikke så skumle som de ser ut.. 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 aldri ha våget å nærme meg ham uten et kriseteam i bakgrunnen. (...) Haha! Metalfolk er ikke så skumle som de ser ut.. Vet, er metalhead selv.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Skal vi se: Langt hår, satantegn, og dum nok til å riste ølflaska før han åpner den. Not my cup of tea. 6
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Skal vi se: Langt hår, satantegn, og dum nok til å riste ølflaska før han åpner den. Not my cup of tea. Et uhell sikkert.
Gjest Solsmil Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Hadde ikke pult noen av dem. Noensinne. ikke jeg heller. hvis jeg hadde satt opp ei liste over alle menn i norge, der den øverste var mest atraktiv og den nederste var minst, så ville disse to ha havnet veeeeeeldig langt ned.
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Siden jeg er Metalhead selv, blir jeg i grunn automatisk litt tiltrukket av alt annet som ser ut som en metalhead, så plusspoeng til de for det. Han til venstre er hottere enn han til høyre, men hadde nok ikke nedlagt noen av dem. Phil Anselmo fra Pantera derimot, var min store forelskelse i tenårene. Og til en viss grad i dag også for den del. 7
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #18 Skrevet 9. februar 2012 Han var hakket bedre. Men minus for trutmunn. 1
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #19 Skrevet 9. februar 2012 Phil er bare helt rå, han. Hadde en Pantera DVD som jeg så på helt til plata nesten smelta Oh yeah, damned in hell, han er flott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå