Gå til innhold

Hot or Not?

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Venter i spenning på bildene som skal vise oss kvinner hva vi egentlig tenner på :popcorn:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know, right? Mannen min påstår at de filmene handler om biler!? Har ikke sett noe til nei :fnise:

Jøss, gjør de det, sier han? Hvor ble det av de da? :fnise:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Huff ja, tenkte akkurat det samme!

Liker ikke helt at vi må kjempe om de samme mennene her Maria Marihøne! :snurt:

For lik smak! :fnise:

:krangle:

Vi kan jo alltids dele? :lur:

Skrevet

Yikes! Er det dette gutta tror at vi vil ha??

Flere av verdens peneste damer ville ihvertfall ha dem. Du kan Google Arianny Celeste, som et eksempel på ei som har vært sammen med en av dem. Man sikler kanskje først og fremst etter de man tror man har sjans på?

• Liker 2
Skrevet

Venter i spenning på bildene som skal vise oss kvinner hva vi egentlig tenner på :popcorn:

Ja, det er godt noen tar seg bryet med å vise oss det, vi er visst ikke i stand til å selv vite hva vi liker og tenner på, dumme kvinnemennesker :daane:

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jøss, gjør de det, sier han? Hvor ble det av de da? :fnise:

:vetikke: Så bare Paul Walker jeg :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Flere av verdens peneste damer ville ihvertfall ha dem. Du kan Google Arianny Celeste, som et eksempel på ei som har vært sammen med en av dem. Man sikler kanskje først og fremst etter de man tror man har sjans på?

:skratte: Den var under beltestedet, så fordi vi ikke legger oss flate etter dukkene du poster, så må vi være litt stygge og dvaske fordi vi liker det du synes er stygt og dvask?

• Liker 6
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja, jeg har sikkert kjempesjans på Alexander Skarsgård og Paul Walker. Syns jeg hørte de ringe på døra nå.

:balltre:

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Enda en gitargud Arnt Grønbech fra Trondheim.

arnt-484x272.jpg

Den her fyren er også steike trivelig.

• Liker 4
Skrevet

arnt-484x272.jpg

Wow, nice! Han var kjekk, han....

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

arnt-484x272.jpg

Er det han som er med i det bandet som var med i mgp et år?

For han var faktisk ganske snasen.

Gjest "gjest"
Skrevet

Du lever virkelig i en drømmeverden hvis du tror at de fleste damer foretrekker en gammel, utslitt rocker framfor en kar som Roger Huerta. For all del, du har rett til å ha dine preferanser. Men de er definitivt for spesielt interesserte. Skal poste flere ekte mannfolk etterpå.

Den fremste kvaliteten jeg setter pris på hos menn er (forutenom høyde) kreativitet, og det er en egenskap alle de fyrene jeg har satt ut bilder av til felles.

Kreativitet er sexy, i alle former. Hos menn, og hos kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker metalkonserter, når jeg kommer inn på en så står de der linet opp, metalhead etter metalhead, som en jævla buffet. Liker å hvile blikket der frem til bandet kommer på :ler:

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Wow, nice! Han var kjekk, han....

Ja, er helt sinnsykt.

Er det han som er med i det bandet som var med i mgp et år?

For han var faktisk ganske snasen.

Keep of Kalessin ja.

Jeg elsker metalkonserter, når jeg kommer inn på en så står de der linet opp, metalhead etter metalhead, som en jævla buffet. Liker å hvile blikket der frem til bandet kommer på :ler:

Jepp, den estetikken er heftig på fyrer, men litt for mange damer (de yngre) kjører en metalhorestil som jeg ikke kan gå inne for.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Not my cup of tea. Da går jeg heller på en rockekonsert :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jepp, den estetikken er heftig på fyrer, men litt for mange damer (de yngre) kjører en metalhorestil som jeg ikke kan gå inne for.

Det er dessverre bare flaut å stå og se på..

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er dessverre bare flaut å stå og se på..

Enda flauere når du ser den på damer 30 år +. :skratte:

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Men nå som vi er inne på fyrene i Keep of Kalessin ser ikke vokalisten dum ut heller.

41120.jpg

Torbjørn Schei er litt guteræv enda da, men det går seg nok til når han bikker 30 år en gang.

• Liker 2
Skrevet

Enda flauere når du ser den på damer 30 år +. :skratte:

Hahaha, det er sant! Er minst like mye "morsomt" å se som det er sexy å se på slike steder.

Ramla inn på en Death Destruction konsert, og det er altså han LENGST TIL VENSTRE som er min favoritt her, fant ikke et enkelt bilde fordi jeg ikke har funnet ut hva han heter :ler:

DeathDestruction.jpg

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Og Guud, hvor var de alle i DD bare deilige. :sikle:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...