MarianneE Skrevet 22. august 2014 #381 Skrevet 22. august 2014 Aldri vært noen stor fan av David Beckham, men da jeg så plakaten på H/M idag vurderte jeg å sende takkebrev....
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #382 Skrevet 23. august 2014 Enslaveds Grutle Kjellson og Herbrand Larsen. To høye pene nordmenn. Er de noen som kunne tilfredsstille de kvinnelige KG-brukerne? Personlig synes jeg Grutle (til venstre) er sinnsykt attraktiv, men jeg ville aldri ha våget å nærme meg ham uten et kriseteam i bakgrunnen. Herbrand er ikke dum han heller. Så, hadde dere pult en av dem (gjerne begge samtidig) hvis dere fikk sjansen? Jeg forstår hvis noen bruker ABfunksjonen når de svarer. Flott tråd! Bare dette første bildet gjorde meg veldig glad Det bekrefter mine tidligere antagelser om at kvinner faller for de merkeligste skapninger. Og at det er unødvendig for menn å bruke lang tid på badet Hvis alt annet går til helvete, kan jeg bare bli litt lubben og la håret gro langt og fett Anonymous poster hash: 219e3...a0b
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2014 #383 Skrevet 23. august 2014 Flott tråd! Bare dette første bildet gjorde meg veldig glad Det bekrefter mine tidligere antagelser om at kvinner faller for de merkeligste skapninger. Og at det er unødvendig for menn å bruke lang tid på badet Hvis alt annet går til helvete, kan jeg bare bli litt lubben og la håret gro langt og fett Anonymous poster hash: 219e3...a0b Vel, det er en fyr/dame for alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå