Adonis Skrevet 9. februar 2012 #41 Skrevet 9. februar 2012 Enslaveds Grutle Kjellson og Herbrand Larsen. To høye pene nordmenn. Er de noen som kunne tilfredsstille de kvinnelige KG-brukerne? Personlig synes jeg Grutle (til venstre) er sinnsykt attraktiv, men jeg ville aldri ha våget å nærme meg ham uten et kriseteam i bakgrunnen. Herbrand er ikke dum han heller. Så, hadde dere pult en av dem (gjerne begge samtidig) hvis dere fikk sjansen? Jeg forstår hvis noen bruker ABfunksjonen når de svarer. LOL 8
Pialill Skrevet 9. februar 2012 #42 Skrevet 9. februar 2012 Herregud JAJAJAJAJA! Alexnder i true blood er jo en fryd for øyet! 2
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #43 Skrevet 9. februar 2012 Jeg googla familien Skarsgård, og joda, både sønn og far er likandes! Men nå vi først var innom metalheads, fant jeg disse to: Jeg ble litt ekstra betatt av Wongraven etter at jeg så ham på det der Live dater menn opplegget hennes, var jo litt stilig type. 1
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #44 Skrevet 9. februar 2012 Jeg fant et bilde av gitarist Arve Isdahl med skjorte på. Heftige sexye nordmann!!! Og til tullamore Dew: Sigurd ble superhot som korthåret faktisk. Er noe med de der metalmusikerne 7. 3
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #46 Skrevet 9. februar 2012 Jeg fant et bilde av gitarist Arve Isdahl med skjorte på. Heftige sexye nordmann!!! Og til tullamore Dew: Sigurd ble superhot som korthåret faktisk. Er noe med de der metalmusikerne 7. Oh, that's nice, yes! Ja, han ble faktisk heitere når han klippet håret, det ble mer markert utseende, mer.. hva skal jeg si.. macho rett og slett. hoooooot hehe. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #48 Skrevet 9. februar 2012 Han øverste var grei nok. Han nederste: Urk! No thank you. 3
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #49 Skrevet 9. februar 2012 Adonis har ikke smak!! Var det jeg og tenkte 2
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #50 Skrevet 9. februar 2012 Oh, that's nice, yes! Ja, han ble faktisk heitere når han klippet håret, det ble mer markert utseende, mer.. hva skal jeg si.. macho rett og slett. hoooooot hehe. Ååååhhh Guud jaaa!!!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #51 Skrevet 9. februar 2012 Nå er det mange av kvinsene her inne som blir våte tenker jeg
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #52 Skrevet 9. februar 2012 Yikes! Er det dette gutta tror at vi vil ha?? 14
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #53 Skrevet 9. februar 2012 Til alle fyrene/kvinnene som ikke tenner på menn. Hold dere unna vår hyllestråd til de vakre og sexye herrene som forskjønner vår hverdag. 3
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #54 Skrevet 9. februar 2012 Nå er det mange av kvinsene her inne som blir våte tenker jeg Den der skull det vært MINUS-knapp på.. 19
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #55 Skrevet 9. februar 2012 LOL Jeg skjønner deg vennen, det er tøft for en fyr som kaller seg selv Adonis å se hva kvinner virkelig begjærer av menn. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #56 Skrevet 9. februar 2012 Dette er min guilty pleasure 2
Tullamore Dew Skrevet 9. februar 2012 #57 Skrevet 9. februar 2012 Dette er min guilty pleasure Har sett de der Fast and the Furious filmene, og kan fortsatt ikke helt gjenta handlingen, for det meste fordi jeg satt og sikla over ham der når de først gikk på tv 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #58 Skrevet 9. februar 2012 Har sett de der Fast and the Furious filmene, og kan fortsatt ikke helt gjenta handlingen, for det meste fordi jeg satt og sikla over ham der når de først gikk på tv I know, right? Mannen min påstår at de filmene handler om biler!? Har ikke sett noe til nei 2
Adonis Skrevet 9. februar 2012 #59 Skrevet 9. februar 2012 Jeg skjønner deg vennen, det er tøft for en fyr som kaller seg selv Adonis å se hva kvinner virkelig begjærer av menn. Du lever virkelig i en drømmeverden hvis du tror at de fleste damer foretrekker en gammel, utslitt rocker framfor en kar som Roger Huerta. For all del, du har rett til å ha dine preferanser. Men de er definitivt for spesielt interesserte. Skal poste flere ekte mannfolk etterpå. 1
Pialill Skrevet 9. februar 2012 #60 Skrevet 9. februar 2012 Han øverste var grei nok. Han nederste: Urk! No thank you. Huff ja, tenkte akkurat det samme! Liker ikke helt at vi må kjempe om de samme mennene her Maria Marihøne! For lik smak! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå