Rainbow Skrevet 29. februar 2012 #261 Del Skrevet 29. februar 2012 Ønsket oppfylt. Problemet er at ALLE digger deg. Absolutt alle. Du får ikke gå i fred, og alle behandler deg som om du skulle vært den største filmstjerna. Folk tar bilder av deg, du får tre tusen venner på facebook, du får en hel drøss med stalkers, folk camper utafor huset ditt, og du blir så populær at du blir nød til å gjøre som Johnny Depp - kjøre deg en øy så du får være i fred! Jeg ønsker meg perfekt syn uten linser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. februar 2012 #262 Del Skrevet 29. februar 2012 det får du. kanskje litt for perfekt. RØNTGENSYN! du greier aldri mer se noen i øynene, fordi du ser tvers gjennom dem. jeg ønsker meg et band Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 1. mars 2012 Ønske oppfylt. Dere blir kjempe populære og får masse greier gratis. Du får også masse gratis narkotika fra andre kjendiser. Du blir avhengig, og bruker alle pengene dine på dop. En kveld tar du for mange piller og du kaster opp, men fordi kroppen din er så dopet ned greier du ikke å snu deg og du kveles av ditt eget spy. Jeg ønsker meg en dag i et fengsel for å se hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2012 #264 Del Skrevet 1. mars 2012 fengsel skal bli. dessverre er det planlagt opptøyer denne dagen, du blir dratt med i mengden mot din vilje. en fengselsvokter skyter deg i knærne for å hindre at du flykter. du er lenket til rullestolen resten av ditt frie liv. jeg ønsker meg en hamburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 1. mars 2012 #265 Del Skrevet 1. mars 2012 Ønsket oppfylt, men spiser du den legger du på deg 30 kg på et blunk. Jeg ønsker meg utdanningen i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Ønske oppfylt, men du får aldri brukt den. :gjeiper: Endret 1. mars 2012 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #267 Del Skrevet 1. mars 2012 Ops glemte ønske. Jeg ønsker meg en Playstation 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 1. mars 2012 #268 Del Skrevet 1. mars 2012 Ops glemte ønske. Jeg ønsker meg en Playstation 3 Jeg stjeler den og selger den, slik at du står der med skjegget i postkassa. Jeg ønsker meg therese johaug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #269 Del Skrevet 2. mars 2012 Ønske oppfylt, men hun er egentlig forelsket i Chiyo og blir veldig sur og grinete når hun er med deg. Jeg ønsker meg et nytt snowboard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 2. mars 2012 #270 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ønsket oppfylt, men når du tar det på deg låser det seg til beina dine til evig tid. Du må enten gå rundt med en snowboard på føttene bestandig eller skjære av brettet og gå med støvlene. Beina sitter fast uansett, året rundt. Jeg ønsker meg en større balkong til leiligheta. Endret 2. mars 2012 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #271 Del Skrevet 4. mars 2012 Ønsket oppfylt, men gulvet på balkongen er usikkert og du faller igjennom. Jeg skulle ønske jeg plutselig fikk mega inspirasjon og klarte og skrive ferdig romanen min på kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 5. mars 2012 #272 Del Skrevet 5. mars 2012 Ønsket oppfylt, men gulvet på balkongen er usikkert og du faller igjennom. Jeg skulle ønske jeg plutselig fikk mega inspirasjon og klarte og skrive ferdig romanen min på kort tid. Ønske oppfylt, men ingen Vil lese den. Jeg ønsker meg en stor hage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #273 Del Skrevet 5. mars 2012 Ønske oppfylt, men ingen Vil lese den. Jeg ønsker meg en stor hage! Ønske oppfylt, men hagen din vil være full av giftige slanger som biter alle som går ut døren. Jeg skulle ønske jeg var flink til å lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. mars 2012 #274 Del Skrevet 8. mars 2012 Ønske oppfylt, men du får ikke spise den selv. Jeg skulle ønske at snøen snart forsvant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. mars 2012 #275 Del Skrevet 8. mars 2012 Oppfylt, all snøen forsvinner men under snøen lå det hestemøkk, søppel, daue rotter, gammelt søppel samt et råtnende, frossent lik i hagen din. Politiet sperrer av hagen din, og du får journalister som slår leir i hagen din og filmer deg. Jeg skulle ønske jeg kunne snakke latin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 11. mars 2012 Ønske oppfylt, men du vil være den eneste som kan snakke det, så du kunne like så gjerne oppfunnet dit eget språk. Jeg skulle ønske jeg hadde perfekt hud som alltid var myk og aldri fikk kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 12. mars 2012 #277 Del Skrevet 12. mars 2012 Ønske oppfylt, men du vil være den eneste som kan snakke det, så du kunne like så gjerne oppfunnet dit eget språk. Jeg skulle ønske jeg hadde perfekt hud som alltid var myk og aldri fikk kviser. Ønske oppfylt, men du får monobryn som vokser seg større og tettere hvis du prøver å nappe dem. Jeg ønsker meg sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 12. mars 2012 #278 Del Skrevet 12. mars 2012 Ønske oppfylt, men du får monobryn som vokser seg større og tettere hvis du prøver å nappe dem. Jeg ønsker meg sommer! Ønske oppfylt, men du utvikler allergi mot UV-stråler. Jeg ønsker A på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 14. mars 2012 Ønske oppfylt, men du utvikler allergi mot UV-stråler. Jeg ønsker A på eksamen! Ønske oppfylt, men det får alle også, og universitet mistenker juks, og tvinger alle til å ta eksamen om igjen. Jeg ønsker med en luksus tur til New York gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 16. mars 2012 #280 Del Skrevet 16. mars 2012 Ønsket oppfylt, men du glemmer penger og bagasje hjemme og har ikke råd til mat, nye klær eller suvenirer eller andre ting du er nødt til å betale selv. Jeg ønsker meg en rosa ponni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå