Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.


Chiyo

Anbefalte innlegg

ønsket er oppfylt. men så traff du meg, og leste mine tanker. du kommer aldri til å få sove mer, eller våge spise kebab. beklager det der. ps, kan du holde på en hemmelighet?

jeg skulle gjerne hatt en ny hatt, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det får du, men den er altfor stor, så det ser ut som du går med en boks på hodet. (Eller du kan velge da, enten den, eller det fjærhue som mettemarit bruker)

Jeg ønsker meg en ny macbook pro med evighetsgaranti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvilget, men den kneler etter en uke, og alle ler av deg.

Jeg ønsker meg mye, mye mer lønn.

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det får du, men du må selge en nyre, din førstefødte og all verdighet. men du har råd til alt du vil ha ellers, såklart

skulle så gjerne hatt ny hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, men det er den store, stygge, siklejæveln fra Harry Potter. (Nussi eller noe)

Ønsker meg en sexglad type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får du, men han vil bare ha sex med seg selv...

Jeg ønsker meg fred på jord

Endret av Rakkerunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvilget, alt liv blir utslettet etter en atomkrig.

Vil gjerne ha nytt, fint kamera.

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kameraet tar kun sort/hvitt. og, kun to bilder pr dag.

jeg vil gjerne forstå kvinner

Endret av WildThing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvilget, men den nye kunnskapen gjør deg dessverre gal, og du ender med å tilbringe de neste årene på lukket avdeling.

Skulle ønske jeg kunne lese andres tanker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvilget, men så må du elimineres så du ikke sprer kunnskapen...

Jeg skulle gjerne vært modellvakker

Edit: denne var egentlig til han som ville forstå kvinner, men funker forsåvidt her også ;)

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blir retusjert og tåler ikke vann lengre. og må bo i bergen.

jeg vil bli sterkere enn pappaen min!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir kjempesterk, men gjør det på den lette måten ved å proppe deg med anabole steroider. Faktisk blir du nesten like sterk som hulken, og bestemmer deg for å hoppe til månen. Du klarer å nå en høyde på 300km med bare det ene hoppet, men merker litt for sent at du også trenger oksygen, til tross for superkreftene. Du blir verdens første hel-biologiske satelitt.

Jeg vil ha raskere bredbånd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innvilget! Men nettet ditt er så raskt pga du har fått all bredbånds dekningen i området! Dermed bestemmer naboene dine for å gjøre opprør og brenner ned huset og katten din!

Jeg ønsker meg en blender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blenderen din kommer, dagen etter løper den amokk, bedekker vaskemaskine, tømmer kjøleskapet og rømmer utenlands med støvsugeren din. etter å ha drept komfyren.

i lys av mitt atmosfæreproblem fra forrige spørsmål; jeg ønsker jeg kunne leve uten oksygen!

Endret av WildThing
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får evnen til å leve uten oksygen, men det går på bekostning av superkreftene. Du får sparken som enmannsberedskapstropp i oslopolitiet (de må få liv i det gamle helikopteret sitt igjen, siden du ikke lengre kan hoppe rundt), og må begynne å jobbe som nordsjødykker istedet.

Desverre glemmer statoil at du ikke har de andre superkreftene i behold, så du får ingen dykkerklokke. Du blir skvist til ei ert på 300meters dyp.

Jeg ønsker å bli usynlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsket oppfylt, men du ser ikke hvor du går heller, så du bare river ned ting og folk tror det har begynt å spøke overalt hvor du ferdes!

Jeg ønsker meg en nyoppussa stall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du, men den er dessverre fire mil unna innhegninga til hesten din, så det blir langt å gå hver gang du skal få hesten din inn og ut.

Jeg ønsker meg bedre kondis enn Marit Bjørgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket ditt er oppfylt, og til alles store overraskelse vinner du flere gullmedaljer under ski-VM i 2013. Dessverre blir lykken kortvarig, for like etter blir du hardt skadd i en trafikkulykke. Du brekker nakken og blir lam fra halsen og ned. Det blir vekker stor sorg i hele landet at et så strålende idretttalent som deg skal få ødelagt livet sitt på den måten.

Jeg vil en verdenskjent og svært dyktig musiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket ditt er oppfylt, og til alles store overraskelse vinner du flere gullmedaljer under ski-VM i 2013. Dessverre blir lykken kortvarig, for like etter blir du hardt skadd i en trafikkulykke. Du brekker nakken og blir lam fra halsen og ned. Det blir vekker stor sorg i hele landet at et så strålende idretttalent som deg skal få ødelagt livet sitt på den måten.

Jeg vil en verdenskjent og svært dyktig musiker.

Trekkspill-Norge har aldri sett et større talent enn deg, og metal-bandet du blir med i gjør stor internasjonal suksess. Under en konsert i Japan får du en stalker som følger etter deg hjem til Norge, camper utenfor huset ditt og sender deg nye trekkspill i posten hver uke. Til slutt er huset ditt så overfylt av trekkspill at du bryter sammen og ender opp på lukket avdeling resten av livet, der du nynner soloer og skalaer for deg selv hele dagen.

Jeg skulle ønske at jeg var kjempeflink til å bake Verdens Beste-kaka!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...