Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.


Chiyo

Anbefalte innlegg

du blir kjempeflink med denne kaken. en ung og lovende mann (jeg) hører om ditt talent, og maser på deg om kake. mitt kakebehov og din evne til å lage kake matches, vi blir stormende forelsket og har et stort kakekalas av et bryllup. etterhvert oppdager du at hele familien min består av kakemonstere, og de er umettelige! du slaver på kjøkkenet dag ut og dag inn, selv i feriene våre lager du kaker - mens jeg blir feitere og feitere og feitere. du utvikler et sterkt hat til meg for at jeg ødela livet ditt, og kutter bremsene på bilen en dag før jeg drar på jobb. jeg dør, og du havner i.. kakebu.

jeg ønsker meg bedre bremser på bilen min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får nye bremser på bilen! Men disse bremsene er så bra at hver gang du er så vidt nær de bråbremser bilen din. Dette visste du ikke og du hadde glemt å ta på deg bilbelte da du tok din første tur ut. Du blir kastet ut av frontruten på bilen, og får massert ansiktet ditt langs asfalten!

Jeg ønsker å lese tankene til andre folk når jeg føler for det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit. du leser ari behns tanker, og ligger i sjokk resten av livet ditt.

jeg ønsker å bli kongen av bergen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker å bli kongen av bergen!

Du blir kongen av/maskoten til The Bergen Company, og du innehar rollen som den lettere tilbakestående, men alltid smilende vaktmesteren som elsker å skifte lyspærer.

Jeg vil ha livsvarig abonnement på Donald Duck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt! Men du får også abonnement på alle tegneserier som gis ut i dag, og alle tidligere utgaver i tillegg. Postkassa di flommer over, de blir levert på døra, hele leiligheten din er helt full, og til slutt blir du hjemløs fordi det ikke er plass til deg blant alle tegneseriene.

Jeg ønsker meg en hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den irske ulvehunden du får er usedvanlig stor for rasen og beholder valpementaliteten hele livet. Han hopper opp på kjøkkenbordet, spiser alt han får tak i, ødelegger skoene dine, tygger opp ledningene overalt, halen hans vifter ned alt fra stuebordet, han river ned tv'en, graver seg hule i sofaen din og er 100 % GLAD hele tiden, inkludert klokka 05:00, tidspunktet han vekker deg hver morgen for at du skal gå tur med ham.

Jeg skulle ønske jeg var skikkelig flink med Photoshop :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du photoshopper et bilde med all din enestående kunnskap, bildet er av chuck norris. chuck liker ikke dette bildet spesielt, siden du har tatt vekk skjegget hans. du lever resten av livet på flukt.

jeg vil bli jagerflyger!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du photoshopper et bilde med all din enestående kunnskap, bildet er av chuck norris. chuck liker ikke dette bildet spesielt, siden du har tatt vekk skjegget hans. du lever resten av livet på flukt.

jeg vil bli jagerflyger!

Ønske oppfylt, men ånden som skal gjøre ønsket gjeldene er dyslektiker og leste at du ville bli en jaget flyger og du har nå halve det amerikanske flyvåpenet etter deg.

Jeg ønsker meg en leilighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Ønsket oppfyllt,

du får en leilighet som er full av kakelakker som er resistente mot all gift, de i etasjen over deg dyrker poteter på stuegulvet og du får stadig sopp i taket. Naboen under pisser på matta di hver morgen når han er oppe for å stjele avisen din :kjefte:

Jeg ønsker meg en bilfri skolevei for barna mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, men skoleveien er i stedet full av motorsykler, som prøver å kjøre slalåm mellom alle barna som prøver å gå til skolen.

Jeg ønsker meg å ikke være allergisk mot katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

granted. du er derimot nå allergisk mot mennesker.

jeg ønsker at Lars Sponheim skal gå av fra stillingen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, men han flytter inn i naboleiligheten, og inviterer seg selv på kvelds titt og ofte.

Jeg ønsker meg nye hodetelefoner.

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kommer i posten, men vær varsom. de har bare to volumstyrker. "helt av", eller "full flyalarm"

jeg ønsker meg en vill og vakker kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Ønske oppfylt men hun er så vakker at noen andre stjeler henne fra deg.

Jeg ønsker meg sommer og sol

ønsket oppfyllt, men du blir skikkelig solbrent.

ønsker meg ny mobil fordi jeg trenger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske oppfylt! Men denne mobilen driver stadig vekk å videresender de kinky meldingene du sender til kjæresten, til din mor og far! Den tar også bilder ;)

Jeg ønsker meg en bever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker ditt er oppfylt, men på veien hjem styrter flyet du reiser med. Du hopper ut i fallskjerm og lander på en øde øy. Der blir du i over et år, og den eneste maten du får tak i er det du kan jakte eller sanke selv.

Jeg ønsker å bli en stjernekokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ditt er oppfylt, men på veien hjem styrter flyet du reiser med. Du hopper ut i fallskjerm og lander på en øde øy. Der blir du i over et år, og den eneste maten du får tak i er det du kan jakte eller sanke selv.

Jeg ønsker å bli en stjernekokk.

Ønsket oppfylt. Du våkner i en kopi av den reklamen med George Clooney, bare at mannen som kommer og forteller deg at kjolen din ser bedre ut av enn på deg er Eyvind Hellstrøm, som du nå er gift med. Han har sett på hus i Moss, og dere flytter dit, til et hus med både gigantisk kjøkken og gigantisk seng. :lur: Han presser deg til å lage all mat i huset, men han kjefter alltid på deg og får deg til å gråte uansett hva du lager. Etter fem år med krampegråt har du blitt så flink at alle vil komme til restauranten din, du har eget tv-program og alle vil ha maten du lager. Bortsett fra Hellstrøm, som du må dra hjem til hver kveld resten av livet, og som forteller deg med forakt i blikket at alt du lager er forferdelig.

Jeg ønsker meg en road trip rundt i USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske oppfylt, men du stopper for å ta deg en drink og fortsetter å kjøre i fylla, og så endrer du opp med å krasje og drepe fem personer, tre av dem barn.

Jeg ønsker meg en ny rokkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...