Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.


Chiyo

Anbefalte innlegg

Ønske oppfylt, men du stopper for å ta deg en drink og fortsetter å kjøre i fylla, og så endrer du opp med å krasje og drepe fem personer, tre av dem barn.

Jeg ønsker meg en ny rokkering.

Ønsket oppfylt, men det du ikke vet før du tar den i bruk er at rockeringen består av et stykk meget koseglad anakonda, som etter hvert finner ut at den skal gi deg en gooooood klem. :rodmer:

Jeg ønsker meg at noen skal male gangen for meg.

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Ønske oppfylt, men du har dessverre glemt å spesifisere hvilken farge du vil ha, og ender opp med en turkis gang med rosa prikker.

Jeg ønsker meg et lite digitalkamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Ønsket oppfylt, men det viser seg at det er brukt og de kinky bildene som forrige eier tok, stadig legger seg over dine vakre motiver.

Jeg ønsker meg en seilbåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske oppfylt! Men det er bare en plastfigur seilbåt som såvidt klarer å seile litt i vasken din!

Jeg ønsker meg en ny gaming pc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Ønske oppfylt, men greia krasjet etter en uke og det koster for mye til at du greier å få fikset den.

Jeg ønsker meg flere spill til PS3'en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, du får så mange ps3 spill du bare kan tenke deg!

Alle fylt med herlige riper og smuss som gjør at du aldri får spilt i mer enn fem min tilsammen.

Jeg ønsker at Eks-kjæresten min aldri eksisterte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønske oppfylt, men alle vennene du fikk gjennom hans sosiale nettverk, kjenner ikke deg lenger og dere blir aldri kjent.

Jeg ønsker meg en svart Vespa med brunt skinn sete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfylt, den eneste haken er at den er på størrelse med en fyrstikkeske.

Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske oppfylt men du blir rett og slett lat, og bryr deg ikke lenger.

Jeg ønsker at alle vennene mine skal være hjemme på gamle plassen og feire bursdagen min i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, men alle du ikke liker fra hjemstedet ditt kommer også. Og de har bestemt seg for å trashe festen i ekte undomsskole-stil! Ødeleggelsene setter deg i økonomisk ruin!

Jeg ønsker meg en smertefri tannlegebehandling på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske oppfylt, men du dopes så kraftig ned at du i ettertid går rundt i offentligheten og oppfører deg som en tulling. Du tror katter er drager og skriker når du ser dem, og du forteller alle på din faste dagligvare butikk svært detaljerte ting om sex-livet ditt. :bond:

Jeg ønsker meg en stor seng som er super behagelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, men det viser seg at du er trøtt fordi du er blitt bitt av en tse-tse flue, som fulgte med de bananene du kjøpte. Du blir defor liggende i koma i 25år. Bonus: når du våkner opp, er det flygebiler overalt, og 4D tv er vanlig hyllevare.

Jeg ønsker meg en svær flatskjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den får du. svær. 200 tommer. den må hentes innen 24 timer, ellers venter dagbøter på 5000 pr døgn.

jeg ønsker meg en solskinnsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Det får du. Faktisk så får du ganske mange solskinnsdager på rad.

Det blir den verste tørken noensinne, folk dør, det blir matmangel, og etterhvert blir hele Europa til en stor ørken.

Jeg vil bli den mest talentfulle kunstneren i hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du. Faktisk så får du ganske mange solskinnsdager på rad.

Det blir den verste tørken noensinne, folk dør, det blir matmangel, og etterhvert blir hele Europa til en stor ørken.

Jeg vil bli den mest talentfulle kunstneren i hele verden.

Det blir du, desverre skjer det på denne måten! (Shakespeare var en forfatter, men han lagde jo stor litterær kunst)

Jeg ønsker meg en tidsmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønske er oppfylt, men du kan bare gå frem i tid til du er kjempegammel og så går maskinen din i stykker og du har dermed gått glipp av hele livet ditt.

Jeg skulle ønske jeg og samboer aldri kranglet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket oppfylt, men fordi dere aldri fikk ut de sinte følelsene deres, blir dere så irritert på hverandre at dere bestemmer dere for å gå hver deres vei.

Jeg ønsker at alle arr på kroppen forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferie skal bli, men den må dessverre tilbringes på bibelleir i bergen.

jeg vil ha en liten hund. en sort og grå med sløyfe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...