Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Nettopp dette bruker menn mye tid på. Det heter å forføre en kvinne. En mann som har gjort dette ofte vil også få bedre selvtillit, som igjen fører til det kvinner kaller kjemi.

Innen alle andre områder hjelper det å trene, så hvorfor skulle dette være et unntak?

Du kan ikke få meg til å trives sammen med deg ved å forføre meg. Dersom jeg vil pule deg, så gjør jeg det. Dersom vi ikke har kjemi gjør jeg det ikke. Du kan ikke trene på å få meg til å ville pule deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke få meg til å trives sammen med deg ved å forføre meg. Dersom jeg vil pule deg, så gjør jeg det. Dersom vi ikke har kjemi gjør jeg det ikke. Du kan ikke trene på å få meg til å ville pule deg.

Kvinner slutter aldri å tro på magi ser jeg :)

Tror du ikke at oppdragelse og sosialisering fra de er små har noe å si, eller puler du menn utelukkende basert på genetikk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så aner jeg ikke svaret på hvorfor menn plasserer seg der de gjør i kjønnsmarkedet. Hvordan kan menn som normalt ikke ville rangert seg seg under andre menn, gjøre det når det gjelder kvinner? Vi har mange eksempler på at det ikke har mye med utseendet til menn å gjøre. Er de biologisk programmert slik, skyldes det oppvekstmiljø eller oppdragelse... Det har trolig ikke vært noen som har fortalt dem hva slags kvinner som passer best for dem.

Igjen, jeg snakker om menn som åpenbart skulle ønske de hadde en penere dame.

Men hvorfor spør du når du mener du sitter med svaret?

Jeg ler over hvordan Alfred så beleilig oversåg spørsmålet mitt i innlegg # 236.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at oppdragelse og sosialisering fra de er små har noe å si, eller puler du menn utelukkende basert på genetikk?

Magi er ikke-eksisterende, men det er fullt mulig å lese andres tanker?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du det? Har du magiske evner så du vet hva folk tenker? :hoppe:

Jeg aner ikke hva hoppe-tegnet skal bety, men lengselen i øynene forstår jeg.

Dette er ikke magi, men evner som de aller fleste har (med unntak av små barn og mennesker uten empati).

Magi er ikke-eksisterende, men det er fullt mulig å lese andres tanker?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

"Blande seg i andres business evner" Tror jeg det heter.

I dag på jobb kom en kollega til meg og sa: du ser ikke veldig fornøyd ut, med valget av ny leder?

Sannheten er at jeg var OVERLYKKELIG, bare altfor sliten der og da til å uttrykke det.

Så flink var hun til å lese mine tanker.

Dette er ikke første gangen jeg har opplevd slike "tankelesere"

Hva med å bruke "evnene" dine på noe mer fornuftig enn å plages med hvorfor andre menn er sammen med damer de ikke nødvendigvis vil være sammen med?

Endret av Alva_E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar, som en kvinne som objektivt sett befinner seg greit oppe på en attraktivitetsskala?

Jeg ser at du fortsatt ikke har forstått noe som helst av hva som er objektivt sett og hva som er subjektivt sett.

Når du uttaler deg om din egen person så er altså dette subjektivt sett. Og ikke objektivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så aner jeg ikke svaret på hvorfor menn plasserer seg der de gjør i kjønnsmarkedet.

Det er ikke alt du kan forstå :smoke:

Så enkelt er det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du fortsatt ikke har forstått noe som helst av hva som er objektivt sett og hva som er subjektivt sett.

Når du uttaler deg om din egen person så er altså dette subjektivt sett. Og ikke objektivt.

Nå baserte jeg meg på generelle regler om hva det mennesklige øye oppfatter som symmetrisk og attraktivt, eksempelvis det gyldne snitt og generelle regler for hva som godtas for å være attraktivt.

På samme måte som jeg objektivt kan uttale meg om min egen matlaging eller om at jeg har en pen leilighet. Skjønner?

Jeg sier ikke at jeg ER pen, men jeg har de karikaristika som mange menn finner attraktive og behagelige å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler virkelig vi snakker langt forbi hverandre her. Jeg er rasjonell, analytisk og driver svært lite med følerier. Da er det vanskelig å forklare hvorfor man finner noen mennesker tiltrekkende og tilfredsstillende å være sammen med, og andre ikke. Det enkleste er å kalle det for kjemi, og det enten er der eller ikke, med både menn og kvinner. Dersom denne grunnleggende tiltrekkingen er der kan du forføre meg, dersom den ikke er der kan du ikke. Ved samme kjønn når man er hetero, blir man aldri aldri venninner dersom denne "kjemien" ikke er der. Dette er ikke magi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler virkelig vi snakker langt forbi hverandre her. Jeg er rasjonell, analytisk og driver svært lite med følerier. Da er det vanskelig å forklare hvorfor man finner noen mennesker tiltrekkende og tilfredsstillende å være sammen med, og andre ikke. Det enkleste er å kalle det for kjemi, og det enten er der eller ikke, med både menn og kvinner. Dersom denne grunnleggende tiltrekkingen er der kan du forføre meg, dersom den ikke er der kan du ikke. Ved samme kjønn når man er hetero, blir man aldri aldri venninner dersom denne "kjemien" ikke er der. Dette er ikke magi.

Jeg kjenner flere personer som jeg fant ufordragelige for noen år siden, men som er tiltrekkende og tilfredstillende å være med i dag. Grunnen er at disse har endret oppførsel, trolig på grunn av prøving og feiling. Ved læring har det altså oppstått kjemi mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå baserte jeg meg på generelle regler om hva det mennesklige øye oppfatter som symmetrisk og attraktivt, eksempelvis det gyldne snitt og generelle regler for hva som godtas for å være attraktivt.

På samme måte som jeg objektivt kan uttale meg om min egen matlaging eller om at jeg har en pen leilighet. Skjønner?

Jeg sier ikke at jeg ER pen, men jeg har de karikaristika som mange menn finner attraktive og behagelige å se på.

Ja, jeg skjønner at du ikke skjønner noe som helst av objektivitet og subjektivitet hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...