Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?


Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

*Forklarer* Dette var fleip, basert på at du mener at Bandit og jeg bruker ord vi snaut kan. Ergo, jeg har ordbok og lærer meg ord, vil du låne den du også?

Det jeg mente var at dere (akkurat som små barn som har lært seg nye ord) bruker vulgære ord og uttrykk - trolig for å få oppmerksomhet. Håper dere er ferdig snart.

Endret av Alfred
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ferdig, og da gjentar jeg: Jeg vil gjerne stille deg et spørsmål? Hva er det som gjør at du har et inngående behov for å være nedlatende, ufin, ublid, sur, gretten og gjennomgående kvinnefiendtlig? Dette spør jeg om siden du uten unntak sabler ned alt som kommer av både fornuftige og ufornuftige svar i denne tråden. De mest fornuftige ignorerer du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har særdeles lite variasjon i språket.

Og det sier du, som ikke er i stand til å beskrive det motsatte kjønn med andre ord enn sukkertøy, karameller og godbiter?

Endret av Alva_E
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig, og da gjentar jeg: Jeg vil gjerne stille deg et spørsmål? Hva er det som gjør at du har et inngående behov for å være nedlatende, ufin, ublid, sur, gretten og gjennomgående kvinnefiendtlig? Dette spør jeg om siden du uten unntak sabler ned alt som kommer av både fornuftige og ufornuftige svar i denne tråden. De mest fornuftige ignorerer du.

Hvordan kan jeg være kvinnefientlig, når jeg gjennomgående har sammenlignet kvinner med noe som er søtt og som smaker godt? Jeg er vel snarere en kvinneelsker. Grunnen til at jeg argumenterer er at dette er et diskusjonsforum, og jeg har ikke vært negativ til alt som har vært skrevet. Jeg har også sagt at jeg er enig i noen resonnementer.

Hvilket fornuftig svar har jeg ignorert? Blir ikke overrasket om du mener det er ett av dine :)

Endret av Alfred
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil påstå at det å kalle kvinner for sukkertøy er nettopp kvinnefiendtlig, og fornedrende ovenfor kvinner, samt at kvinner er et gode som skal fortjenes. Personlig gir jeg blaffen i akkurat det. Men det tyder ikke på at du er så vant til å omgås kvinner, om du tror brorparten av dem setter pris på å bli omtalt som sukkertøy man gjør seg fortjent til.

Jeg oppfatter deg som gjennomgående kritisk, negativ og som en som sitter på en eller annen fasit få av de andre debattantene forstår eller er enig med deg i. Men dersom du selv mener at dette ikke stemmer, kan det være at jeg har misforstått din måte å argumentere på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg menta var at dere (akkurat som små barn som har lært seg nye ord) bruker vulgære ord og uttrykk - trolig for å få oppmerksomhet. Håper dere er ferdig snart.

Blir du støtt av ordet pule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det sier du, som ikke er i stand til å beskrive det motsatte kjønn med andre ord enn sukkertøy, karameller og godbiter?

Jeg har i denne tråden omtalt det motsatte kjønn som "vakre damer", "pene damer", "beste damer", "tiltrekkende kvinner", "kvinner som menn begjærer" og "lekkerbiskner", "eye candy", "sukkertopper", "karameller" og "godbiter".

Å beskylde meg for mangel på variasjon synes jeg er drøyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i denne tråden omtalt det motsatte kjønn som "vakre damer", "pene damer", "beste damer", "tiltrekkende kvinner", "kvinner som menn begjærer" og "lekkerbiskner", "eye candy", "sukkertopper", "karameller" og "godbiter".

Å beskylde meg for mangel på variasjon synes jeg er drøyt.

Det er vel heller det at om man blander alle disse ordene vil man garantert få sukkersjokk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil påstå at det å kalle kvinner for sukkertøy er nettopp kvinnefiendtlig, og fornedrende ovenfor kvinner, samt at kvinner er et gode som skal fortjenes. Personlig gir jeg blaffen i akkurat det. Men det tyder ikke på at du er så vant til å omgås kvinner, om du tror brorparten av dem setter pris på å bli omtalt som sukkertøy man gjør seg fortjent til.

Jeg oppfatter deg som gjennomgående kritisk, negativ og som en som sitter på en eller annen fasit få av de andre debattantene forstår eller er enig med deg i. Men dersom du selv mener at dette ikke stemmer, kan det være at jeg har misforstått din måte å argumentere på.

Jeg er klar over at endel kvinner ikke liker ordet fortjener i denne sammenhengen, og de liker heller ikke at kvinner blir rangert.

Man kan selvsagt være uenig i mye. Men man kommer ikke fra at noen damer er mer populære blant gutta enn andre. Dessuten synes jeg at å gjøre seg fortjent til noe er veldig rettferdig. Det er også noe ærefullt over det, og de fleste kvinner elsker filmer der menn gjør seg fortjent til, og kjemper for sin kvinne. I de fleste andre områder må menn og kvinner gjøre seg fortjent til det de får. Det må da være bedre å kunne si "han gjorde seg fortjent til meg" enn at "han fikk meg uten videre" :)

Men i stedet for å diskutere, så lukke damene øyne og ører og slipper løs all innestengt vrede.

PS

Jeg har skrevet at jeg ikke aner svaret på spørsmålet.

Endret av Alfred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i denne tråden omtalt det motsatte kjønn som "vakre damer", "pene damer", "beste damer", "tiltrekkende kvinner", "kvinner som menn begjærer" og "lekkerbiskner", "eye candy", "sukkertopper", "karameller" og "godbiter".

Å beskylde meg for mangel på variasjon synes jeg er drøyt.

:heiajente:

Si meg, er det Barbie du prøver å beskrive?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bedre å kunne si "han gjorde seg fortjent til meg" enn at "han fikk meg uten videre" :)

Slik du har fremstilt dine synspunkter forstår jeg det slik at du mener det rette for en kvinne å si når hun har truffet drømmemannen som IKKE sikler etter andre kvinner blir å si noe sånt som: takket være mine mandelformede blå øyne, og de blonde, lange lokkene mine har jeg fått verdens beste mann!

Mens for mannen gjelder dette: Jeg er jo så kjekk, at det skulle søren meg bare mangle?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du har fremstilt dine synspunkter forstår jeg det slik at du mener det rette for en kvinne å si når hun har truffet drømmemannen som IKKE sikler etter andre kvinner blir å si noe sånt som: takket være mine mandelformede blå øyne, og de blonde, lange lokkene mine har jeg fått verdens beste mann!

Mens for mannen gjelder dette: Jeg er jo så kjekk, at det skulle søren meg bare mangle?!

Jeg har ikke skrevet noe som tilsier at jeg skulle mene dette. Så det kan hende at du mener dette selv?

Er det tiltrekkende når en mann har så høy selvtillit at han tenker slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så la meg se om jeg har forstått dette riktig:

Tispa stilles ut og bedømmes ut fra rasestandarden, og desto høyere poengscore hun får på eksteriøret sitt, desto høyere er hennes sjanser for å havne hos en god eier?

Tilsvarende har potensielle tispeeiere som er høye, mørke, rike og har masse hundegodt på innerlomme større sjanse til å stikke av med en skikkelig førstepremietispe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la meg se om jeg har forstått dette riktig:

Tispa stilles ut og bedømmes ut fra rasestandarden, og desto høyere poengscore hun får på eksteriøret sitt, desto høyere er hennes sjanser for å havne hos en god eier?

Tilsvarende har potensielle tispeeiere som er høye, mørke, rike og har masse hundegodt på innerlomme større sjanse til å stikke av med en skikkelig førstepremietispe?

Bra liknelse! ;) hehe

Men jeg rettet litt på det første avsnittet ditt ved å stryke over ett ord.

Det blir nemlig enda mer korrekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

For min del er jeg takknemlig for å ha lært et nytt ord i denne tråden: "Bowling-grepet".

Aldri mer skal jeg være redd for å foreslå bowling som date-aktivitet. Så skal jeg ta meg en runk på badet i den tro at hun sa ja til det jeg egentlig mente. Glimerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig mannlig godbit av et sukkertøy, og det tok sannelig MYE jobb å fortjene ham!

Jeg tror det rett og slett er slik at alle får det de fortjener - og at kombinasjonen "kjekk mann + stygg kvinne" rett og slett betyr at kvinnen har jobbet hardest for å gjøre seg fortjent til forholdet. Parallelt må det vel da også bety at mennene som får de beste damene er nettopp de mennene som har gjort seg fortjent til de beste damene. Har du ingen - vel, så jobb hardere for det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

For min del er jeg takknemlig for å ha lært et nytt ord i denne tråden: "Bowling-grepet".

Aldri mer skal jeg være redd for å foreslå bowling som date-aktivitet. Så skal jeg ta meg en runk på badet i den tro at hun sa ja til det jeg egentlig mente. Glimerende.

hahaha :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det jeg mente var at dere (akkurat som små barn som har lært seg nye ord) bruker vulgære ord og uttrykk - trolig for å få oppmerksomhet. Håper dere er ferdig snart.

Vel, du er ikke noen karamell vet du, ergo vi trenger ikke å vise deg noen respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...