Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?


Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

De beste godbitene er jo de som ser bra ut, kan tenke selv og har fin personlighet. ;)

Helt korrekt, kjære. Konsist og presist. Slik er godbitene.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud så mange kvinnehatere det er på kvinneguiden.. blir lei jeg :gjeiper:

Av og til så synes jeg norske menn synes å tro at de er Guds gave til kvinner, og liker å påpeke dette. Disser i vei når det gjelder norske kvinner, hvor stygge og lite attraktive de er etc. Mange av disse mennene har så liten selvinnsikt, både når det gjelder sitt eget utseende og oppførsel, at det egentlig er ganske skremmende. Samt at hvilken tid lever mange av dere menn i? Middelalderen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til så synes jeg norske menn synes å tro at de er Guds gave til kvinner, og liker å påpeke dette. Disser i vei når det gjelder norske kvinner, hvor stygge og lite attraktive de er etc. Mange av disse mennene har så liten selvinnsikt, både når det gjelder sitt eget utseende og oppførsel, at det egentlig er ganske skremmende. Samt at hvilken tid lever mange av dere menn i? Middelalderen?

Dette er bare tull! Kvinner er de som konsekvent går etter objektivt mer attraktive menn enn dem selv, ikke omvendt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull! Kvinner er de som konsekvent går etter objektivt mer attraktive menn enn dem selv, ikke omvendt.

Tja, jeg har droppet flere fine fyrer for menn som er litt mindre fine (men likevel fine) fordi de hadde mer hjerne og personlighet. Så lenge han ser bra ut gir jeg blaffen i om han er en 7er eller en 9er. Når jeg blir forelsket, er han en 10er uansett. Men klart, jeg må jo finne ham attraktiv i begynnelsen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble pene kvinner automatisk gode kjærester? Når ble pene kvinner til objekter som utleveres som premie til den "beste" mannen? Når ble alle menn med mindre pene kjærester automatisk drittsekker som egentlig vil ha noen andre? Når mistet menn evnen til å se forbi utseendet og elske personer for hvem de er? Når ble utseendet det avgjørende for hvordan en person er å være i forhold med?

Har dere mistet så fullstendig troen på menneskeheten at dere føler det er akseptabelt å generalisere og nedvurdere kvinner og menn på denne måten? Jeg blir nesten trist på deres vegne...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble pene kvinner automatisk gode kjærester? Når ble pene kvinner til objekter som utleveres som premie til den "beste" mannen? Når ble alle menn med mindre pene kjærester automatisk drittsekker som egentlig vil ha noen andre? Når mistet menn evnen til å se forbi utseendet og elske personer for hvem de er? Når ble utseendet det avgjørende for hvordan en person er å være i forhold med?

Har dere mistet så fullstendig troen på menneskeheten at dere føler det er akseptabelt å generalisere og nedvurdere kvinner og menn på denne måten? Jeg blir nesten trist på deres vegne...

Ikke alle selvfølgelig, men mange. De rike på vestkanten premieres med pene frognerfruer. Du må da se at verden har noen fellesnevnere. En kan generalisere litt. Ikke si at du ikke har øyne og ser at de pene jentene velger de suksessrike gutta. Ikke si at gutter ikke må ha status for å få de pene jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De rike på vestkanten premieres med pene frognerfruer.

Atte, hæh? Premieres? Vikke si det. Mange som gifter seg til en høyere stand enn dem selv og da går de rundt og tror de er Guds gave til mannen, selv om noen av dem ser ut som de kan skremme Fanden på flatmark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ikke alle selvfølgelig, men mange. De rike på vestkanten premieres med pene frognerfruer. Du må da se at verden har noen fellesnevnere. En kan generalisere litt. Ikke si at du ikke har øyne og ser at de pene jentene velger de suksessrike gutta. Ikke si at gutter ikke må ha status for å få de pene jentene.

ER Frognerfruerne så mye penere enn de andre fruerne da???? :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er vanskelig for kvinner å forstå, men prøv å se det fra en manns synspunkt.

Som en start kan du tenke deg hva som vil skje om en mann ikke gjør noe for å få en kjæreste. Da vil han forbli singel, og grunnen er så enkel at damer forventer både at han tar initiativ og at han driver datene til et forhold. Selv de mindre pene damene forventer dette. En kvinne som ser ok ut vil ikke trenge å gjøre noen innsats; og om mannen ikke driver romansen fremover vil hun kun trenge å vente på neste mann.

Så kan du tenke deg hva en mann må gjøre for å få en dame det er konkurranse om. For det er stor konkurranse for å få de peneste damene.

Alt i alt tror jeg at det er innsatsen fra en mann som avgjør hvilken kvinne han ender opp med.

Da har du kommet til helt feil konklusjon. Innsatsen har ingen betydning hvis andre ting slår feil, og vi damer gjør da gjerne en innsats selv for å få den mannen vi vil ha.

Du fikk det beste svaret i det første svar til deg. Godbitene får godbitene.

Ingen mann får ei bra dame kun ved å gjøre innsats. Da må han ha mer ved seg som gjør utslaget, hvis flere menn vil ha samme dama.

Godt utseende er en ting, men god personlighet er også et must.

Du virker som en ganske grunn mann, men lite intelligens og eq. Samtidig klager du over at andre menn får de fineste, så du er vel ikke så mye å se på selv .Altså kan du ikke forvente å få de fineste og beste damene. Du må vel ta til takke med noen på ditt eget nivå.

Vi damer vil også ha menn vi synes er pene og kjekke, og det er like stor konkurranse om de beste mennene som de beste damene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Som en start kan du tenke deg hva som vil skje om en mann ikke gjør noe for å få en kjæreste. Da vil han forbli singel, og grunnen er så enkel at damer forventer både at han tar initiativ og at han driver datene til et forhold. Selv de mindre pene damene forventer dette. En kvinne som ser ok ut vil ikke trenge å gjøre noen innsats; og om mannen ikke driver romansen fremover vil hun kun trenge å vente på neste mann.

Hvorfor skal "mindre pene" damer forvente mindre av menn som ber henne med ut, enn såkalte pene damer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kommet til helt feil konklusjon. Innsatsen har ingen betydning hvis andre ting slår feil, og vi damer gjør da gjerne en innsats selv for å få den mannen vi vil ha.

Du fikk det beste svaret i det første svar til deg. Godbitene får godbitene.

Ingen mann får ei bra dame kun ved å gjøre innsats. Da må han ha mer ved seg som gjør utslaget, hvis flere menn vil ha samme dama.

Godt utseende er en ting, men god personlighet er også et must.

Du virker som en ganske grunn mann, men lite intelligens og eq. Samtidig klager du over at andre menn får de fineste, så du er vel ikke så mye å se på selv .Altså kan du ikke forvente å få de fineste og beste damene. Du må vel ta til takke med noen på ditt eget nivå.

Vi damer vil også ha menn vi synes er pene og kjekke, og det er like stor konkurranse om de beste mennene som de beste damene.

Ingen mann får en dame ved å gjøre en innsats. Livet handler om å gjøre mest mulig innsats. De menn som gjør en innsats angående karriere, sosiale antenner og livet generelt får de peneste damene. I tillegg skal mannen ta intiativ og trykke på de rette knappene. Innsatsen de fleste kvinner gjør for å få seg en partner er å se bra ut og hinte. Men det forstår ikke du tydligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER Frognerfruerne så mye penere enn de andre fruerne da???? :popcorn:

Absolutt. Om du tror Petter Stordalen hadde hatt sjanse på hans nåværende kjæreste om Petter var en kloakarbeider må du tro om igjen. Og merk hvordan det alltid er menn som skal ha sjanse på kvinner. En kvinne sier aldri "Jeg har ikke sjanse på ham". Det er fordi dere kvinner ofte er bortskjemte når det kommer til gutter.

Men utifra det jeg har lest før i tråden av deg så lurer jeg på hvor gammel du er. Du virker ikke så livserfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjelder også motsatt vei, men kvinner har sørgelig nok få strenger å spille på unntatt utseendet.

Ærlig talt, hva med hodet?? Ville du heller hatt ei pen dame med tomt hode fremfor ei kanskje mer normal jente utseendemessig men som du faktisk kan diskutere med og prate med??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rastl0s

Utseende gjør ikke nødvendigvis dama til en godsak da. Om man KUN tenker sex og kropp, ja, men resten... Hmmm... Det er diskutabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Absolutt. Om du tror Petter Stordalen hadde hatt sjanse på hans nåværende kjæreste om Petter var en kloakarbeider må du tro om igjen. Og merk hvordan det alltid er menn som skal ha sjanse på kvinner. En kvinne sier aldri "Jeg har ikke sjanse på ham". Det er fordi dere kvinner ofte er bortskjemte når det kommer til gutter.

Men utifra det jeg har lest før i tråden av deg så lurer jeg på hvor gammel du er. Du virker ikke så livserfaren.

Jeg synes ikke kjerringa til Stordalen er spesielt pen, hun er en blond bærte som fører en estetikk slike fyrer som han forstår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kjerringa til Stordalen er spesielt pen, hun er en blond bærte som fører en estetikk slike fyrer som han forstår.

Jeg synes ikke hun er ekstremt pen jeg heller, men hun er da penere enn gjennomsnittsnordmannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Jeg synes ikke hun er ekstremt pen jeg heller, men hun er da penere enn gjennomsnittsnordmannen.

Jeg kjenner mange nordmenn jeg synes er penere enn henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kommet til helt feil konklusjon. Innsatsen har ingen betydning hvis andre ting slår feil, og vi damer gjør da gjerne en innsats selv for å få den mannen vi vil ha.

Du fikk det beste svaret i det første svar til deg. Godbitene får godbitene.

Ingen mann får ei bra dame kun ved å gjøre innsats. Da må han ha mer ved seg som gjør utslaget, hvis flere menn vil ha samme dama.

Godt utseende er en ting, men god personlighet er også et must.

Du virker som en ganske grunn mann, men lite intelligens og eq. Samtidig klager du over at andre menn får de fineste, så du er vel ikke så mye å se på selv .Altså kan du ikke forvente å få de fineste og beste damene. Du må vel ta til takke med noen på ditt eget nivå.

Vi damer vil også ha menn vi synes er pene og kjekke, og det er like stor konkurranse om de beste mennene som de beste damene.

Det vitner ikke om mye selvinnsikt når du presser ordet intelligens inn i dette innlegget.

Men du gav meg et smil etter en lang arbeidsdag, så takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det vitner ikke om mye selvinnsikt når du presser ordet intelligens inn i dette innlegget.

Men du gav meg et smil etter en lang arbeidsdag, så takk for det :)

Det vitner ikke om mye intelligens når du ikke klarer å svare henne på det hun snakker om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes at de med bra personlighet er de som fortjener "godbitene"! bra personlighet i mine øyne vil si bra humor, morsom, ærlig(hater gutter som lyver), er seg selv, ikke overlegne :)

og så blir jeg helt betatt av gutter som er musikalske eller kan noe med musikk(type piano, sang, dans, gitar osv)! vet det høres klisjé ut, men men.

bra personlighet er helt klart det viktigste, men utseende er en god nummer to :foto:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...