Gå til innhold

Avsluttet forhold pga (eks)-damas seksuelle fortid


tom1986

Anbefalte innlegg

jeg har aldri lagt skjul på mine holdninger. hverken før eller nå. videre, så vet eksdama at jeg har vært med en del jenter, dog ikke det eksakte tallet (vet ikke selv engang).

litt leken mannsjåvinisme er faktisk et veldig effektivt sjekketriks, tro det eller ei.

Hvorfor spurte ikke du henne om dette tallet med engang da? Siden det betyr så mye for deg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 er veldig mange og hun er ikke gamle jenta heller. Jeg ville også hatt problemer med å svelge det antallet. Derfor er det best å aldri komme inn på hvor mange den andre har ligget med fra før.

der er jeg enig. jeg spør aldri om hvor mange jenta har vært med, men av en eller annen grunn føler mange en trang til å fortelle meg det. et slags absurd behov for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spurte ikke du henne om dette tallet med engang da? Siden det betyr så mye for deg?

det betyr noe hvis jeg vet det. om det gir mening.

jeg foretrekker å leve i uvitenhet, men i det øyeblikket man får konkret informasjon blir det langt mer "virkelig". verre å forholde seg til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det betyr noe hvis jeg vet det. om det gir mening.

jeg foretrekker å leve i uvitenhet, men i det øyeblikket man får konkret informasjon blir det langt mer "virkelig". verre å forholde seg til.

Å leve i uvitenhet er det samme som å leve en løgn, og som jeg sa tidligere så overlever ikke et forhold lenge på det, som regel..

Ærlighet og åpenhet er must!

Men da kan jo dama de bare være utro da, så lenge hun er flink nok til å skjule det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det betyr noe hvis jeg vet det. om det gir mening.

jeg foretrekker å leve i uvitenhet, men i det øyeblikket man får konkret informasjon blir det langt mer "virkelig". verre å forholde seg til.

Så ute av syne, ute av sinn, pluss dobbeltmoral som det synger etter?

Sjarmtroll.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinemor91

Å leve i uvitenhet er det samme som å leve en løgn, og som jeg sa tidligere så overlever ikke et forhold lenge på det, som regel..

Ærlighet og åpenhet er must!

Men da kan jo dama de bare være utro da, så lenge hun er flink nok til å skjule det?

KVINNER HOLD DERE UNNA:

* Det 7 prosent større sannsynlighet for at menn er utro enn kvinner, og det gjelder særlig menn under 55 år.

* Det er 13 prosent større sannsynlighet for at ulykkelige menn er utro enn lykkelige menn.

* Det er 3 prosent mindre sannsynlig at menn med høyere utdanning har et sidesprang enn at menn med lavere utdanning har det.

* Menn som bor i byer har størt sannsynlighet for å være utro – i byer er tilbudet større, og sjansen for å bli avslørt mindre.

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article322247.ece :skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å leve i uvitenhet er det samme som å leve en løgn, og som jeg sa tidligere så overlever ikke et forhold lenge på det, som regel..

Ærlighet og åpenhet er must!

Men da kan jo dama de bare være utro da, så lenge hun er flink nok til å skjule det?

om jeg aldri oppdaget det, så ville jeg jo ikke tatt skade av det. men det betyr jo ikke at utroskap er ok. merkelig logikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som stor idiot, som ikke takkler damer som er sterke og selvstendige. Dessuten tror jeg du innerst inne er veldig sjalu, og at det er grunnen til tankegangen din. Om hun hadde hatt 25, 10, eller 5 så tror jeg du hadde misslikt det uansett.

Hadde ikke eksen din fortalt om antallet sexpartnere, så hadde du fortsatt vært sammen med henne, for du likte jo personligheten? Nei, tror nok du har gjort henne en tjeneste med å la henne slippe å bruke tid på deg.

Lykke til med å finne ei jomfru! Og du burde tenke over hvordan holdningen din er, og heller jobbe med deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVINNER HOLD DERE UNNA:

* Det 7 prosent større sannsynlighet for at menn er utro enn kvinner, og det gjelder særlig menn under 55 år.

* Det er 13 prosent større sannsynlighet for at ulykkelige menn er utro enn lykkelige menn.

* Det er 3 prosent mindre sannsynlig at menn med høyere utdanning har et sidesprang enn at menn med lavere utdanning har det.

* Menn som bor i byer har størt sannsynlighet for å være utro – i byer er tilbudet større, og sjansen for å bli avslørt mindre.

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article322247.ece :skratte:

det er også faktisk påvist at menn med prestasjonsangst er oftere utro. kontraintuitivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er større sannsynlighet for at du ville ha vært utro med den tankegangen der, enn det er at hun ville ha vært det...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVINNER HOLD DERE UNNA:

* Det 7 prosent større sannsynlighet for at menn er utro enn kvinner, og det gjelder særlig menn under 55 år.

* Det er 13 prosent større sannsynlighet for at ulykkelige menn er utro enn lykkelige menn.

* Det er 3 prosent mindre sannsynlig at menn med høyere utdanning har et sidesprang enn at menn med lavere utdanning har det.

* Menn som bor i byer har størt sannsynlighet for å være utro – i byer er tilbudet større, og sjansen for å bli avslørt mindre.

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article322247.ece :skratte:

Vi får håpe eksen til TS får seg en real lekker dame! ;)

Det er faktisk en ting som hjelper på å forebygge utroskap, og det heter frihet. Jeg er sikker på at mannfolk som blir holdt tilbake har mer sannsynslighet for å skaffe seg frihet på en annen måte.

Å gi denne friheten er derimot ganske vanskelig for noen, kjente det spesielt selv (særlig etter at jeg tok eksen så godt som på fersken).. men jeg har klart det, og det er så deilig å stole helt og fullt på mannebeinet mitt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som stor idiot, som ikke takkler damer som er sterke og selvstendige. Dessuten tror jeg du innerst inne er veldig sjalu, og at det er grunnen til tankegangen din. Om hun hadde hatt 25, 10, eller 5 så tror jeg du hadde misslikt det uansett.

Hadde ikke eksen din fortalt om antallet sexpartnere, så hadde du fortsatt vært sammen med henne, for du likte jo personligheten? Nei, tror nok du har gjort henne en tjeneste med å la henne slippe å bruke tid på deg.

Lykke til med å finne ei jomfru! Og du burde tenke over hvordan holdningen din er, og heller jobbe med deg selv.

jeg vil ikke ha jomfru. min andre eks (var sammens i to år) var absolutt ikke jomfru. hun hadde vel vært med 4-5 stk i en alder av 20 (hva er det med jenter og deres trang til å fortelle slike detaljer?).

men 25 som 22-åring er mange. veldig mange synes jeg. det er noe skittent og billig over det hele. jeg mistet mye av respekten for henne kan man si og jeg tror ikke jeg kan være i et forhold med noen jeg ikke respekterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg aldri oppdaget det, så ville jeg jo ikke tatt skade av det. men det betyr jo ikke at utroskap er ok. merkelig logikk...

JA! Du lurer bare deg selv.. med den tankegangen kommer du bare til å gå fra dame til dame. Dermed blir du typen ingen vil ha tilslutt..

Syntes egentlig litt synd på deg, du har mistet en dame du likte godt pga av dumhet.. men det verste er at du ikke klarer å innse det og ta det med deg videre for å bli en bedre person. Men som du sa, man kan ikke forandre seg *rolling eyes*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

men 25 som 22-åring er mange. veldig mange synes jeg. det er noe skittent og billig over det hele. jeg mistet mye av respekten for henne kan man si og jeg tror ikke jeg kan være i et forhold med noen jeg ikke respekterer.

Tror du må begynne å jobbe med dine holdninger, mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

konkret informasjon blir det langt mer "virkelig". verre å forholde seg til.

Hun snakket vel ikke om visse episoder eller trakk frem visse ting, da gjerne på en måte som ikke helt hadde de "riktige" proposjoner.. både emosjonellt og fysisk?

Eneste jeg kan tenke meg og her tråkker de fleste kvinner virkelig i salaten, hvor de fremstår som 100% sanne... med nogo attåt. Er det slik at reaksjonen kommer i form av emosjonelle bilder i visse situasjoner som en ikke blir helt kvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du se å bestemme deg her..........

litt busted eller? troller du fælt nå eller??

hun vet at jeg har vært med mange, men ikke hvor mange. hun har aldri spurt direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JA! Du lurer bare deg selv.. med den tankegangen kommer du bare til å gå fra dame til dame. Dermed blir du typen ingen vil ha tilslutt..

Syntes egentlig litt synd på deg, du har mistet en dame du likte godt pga av dumhet.. men det verste er at du ikke klarer å innse det og ta det med deg videre for å bli en bedre person. Men som du sa, man kan ikke forandre seg *rolling eyes*

du mener det er umulig å finne seg en kvinne som ikke har vært med gud og hvermann? det er da en svært dystopisk holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg ser på henne i et nytt lys nå. jeg trodde hun var en god jente med høye krav, selvdisiplin og "sunn" moral. nå er hun en "billig tøs" i mine øyne. den type jente jeg selv har dratt med meg hjem fra byen og aldri snakket med igjen. det høres forferdelig ut, men det er slik jeg føler det. sjeg er vel av den oppfatning av at vår fortid sier noe om hvem vi er. jeg tror ikke folk forandrer seg nevneverdig når det gjelder verdier og moral.

...og ja, jeg har andre krav til jenter enn meg selv. ser ikke noe galt med det. menn og kvinner er forskjellige, hvorfor skal man da stille de samme krav til de i absolutt alle situasjoner?

spørsmålet er vel om jeg skal ignorere det. prøve å jobbe med det og se om det kan fungere likevel, eller se etter andre jenter. det må da finnes bra jenter der ute, uten alt for mye bagasje...

At hun har pult en som er såpass lite dedikert som deg kan få henne til å virke litt for billig. Jeg tror det kan ha vært ønsketenkning. At hun trodde du var mer på laget enn du i virkerligheten var. Feilvurdering påvirket av rosa ønsketenkning. Men, men. Sånn er livet. Man må kysse mange frosker før man finner en prins. En prins som stiller opp til døden for den dama han bærer opp i sin seng.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hun burde være glad som slipper å være sammen med en tyyyyyydelig mansshowenist som deg! For en hykkler du er, du vet ikke en gang hvor mange du har pult, og du ser på deg selv som såååå mye bedre enn henne. Du ble super sjalu kan jeg tenke meg. Jenter liker sex de og, de er ikke forbeholdt gutter å pule rundt for så å bli seriøse. Jeg har hatt tilsvarende som x-dama di. Har aldri vært utro eller tenkt tanken en gang når jeg har vært i forhold, aldri datet mer en en person om gangen osv. Nå er jeg gift og skal ha barn med verdens herligste mann. Utroskap er da ikke noe alternativ. Er ikke sånn at man savner det livet man hadde før. Herrgud, blir helt sjokkert at du kan ha sånne holdninger som du har. Du forblir forhåpentligvis evig ungkar! Eller bli Amish eller no..

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mener det er umulig å finne seg en kvinne som ikke har vært med gud og hvermann? det er da en svært dystopisk holdning.

Det er selvsagt mulig. Men synd for din del at dette er et kriterie som tilintetgjør et forhold når det kommer frem i lyset og dama har feil svar.

Fasiten er vel heller ikke å spørre om dette på første date. Da vil jeg tro at de fleste potensielle kandidater tar beina fatt.

Synd at dette er fokus, for det viser et verdisyn som er rimelig mannssjåvinistisk.

Jeg var 30 da jeg ble sammen med min eks og hadde 20 seksuelle affærer på samvittigheten før hans tid. Vi var sammen i 7 år og jeg var aldri utro.

Men hans verdier og holdninger var omtrent som dine. Damer ble satt i én bås og mannfolk i en annen. Sistnevnte kjønn kunne selvsagt tillate seg langt mer enn kvinner. Tør jeg si at jeg etterhvert ble preget av mannen, gikk på tåhev og fikk regelrett angst.

Han drar en del damer på disse "verdiene" sine, men jeg mistenker at de tror han kødder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...