Gå til innhold

Kjæreste som viger seg til å si "jeg elsker deg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje han er redd for å¨si de ordene til deg pga det andre forholdet hans?

Og hvorfor burde han være i ekstase og gi deg kjærlighetserklæringer?

Ts her

Fordi jeg er jo den beste i livet hans, den han vil ha, som han selv sier.

Det er viktig for meg at han elsker meg. Jeg tror ikke jeg vil klare å ha sex med han, elske og ligge å kose nettene lang dersom han faktisk ikke elsker meg.

Det sier seg vel kanskje selv, at han ikke gjør det enda..

Men da kommer jo biten inn hvor han bør fortelle meg dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje typen din har en tendens til å finne seg damer som tvinger frem kjærlighetsærklæringer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Når jeg var yngre (fortsatt ung men) så kunne jeg si elsker deg i hytt og pine, men når jeg ble sammen men an som jeg i dag er samboer med, viste jeg vel at dette var et mye mer seriøst forhold, og når han sa dettil meg etter 4 mnd ba jeg han vente til jeg var klar, for denne gangen følte jeg at jeg ikke skulle "bruke det opp", tror jeg det etter nesten 1 år, og fortsatt er vi "sparsommelige" på å si det, føler det betyr mye mer nå og enn tidligere når an brukte det hele tiden.

Ble litt rotete, men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg roet ned på det selv, og ikke mast på han! Kan godt være han er som meg, og da har han sterkere følelser for deg enn han adde fr x-en, og da betyr jeg elsker deg så mye mere enn om man sier og skriver det hele tiden.. Og da hjelper det ikke med masing, det har en tendens til å skremme gutter/menn....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dere har ikke vært sammen så lenge, det er ikke vanlig å si at man elsker noen etter så kort tid (med mindre man har fjortistendenser).

2. SLUTT Å MAS!!!

3. Han har blitt såret av ei han sa han elsket før, kanskje han bare vil bli litt mer sikker på deg før han sier noe så stort?

4. Selv om han ikke klarer å si at han elsker deg så betyr ikke det at han ikke er glad i deg.

Endret av Calypso
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje typen din har en tendens til å finne seg damer som tvinger frem kjærlighetsærklæringer?

TS her

Jeg vet at han elsket eksen sin. Han har selv sagt det til meg. Han var svært såret etter hun gjorde det slutt for godt og fikk en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Ts her

Fordi jeg er jo den beste i livet hans, den han vil ha, som han selv sier.

Det er viktig for meg at han elsker meg. Jeg tror ikke jeg vil klare å ha sex med han, elske og ligge å kose nettene lang dersom han faktisk ikke elsker meg.

Det sier seg vel kanskje selv, at han ikke gjør det enda..

Men da kommer jo biten inn hvor han bør fortelle meg dette her.

Kanskje han ikke tør ettersom du maser så grådig? Kanskje han er redd du skal bli sur og at du kommer til å gnåle videre om at han ikke elsker deg?

holder det ikke at han er glad i deg eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dere har vært sammen i et halvt år. Han er ikke klar enda. Ro deg ned.

Hilsen ei som var sammen med en fyr som sleit med å si "jeg er glad i deg", selv om han selvfølgelig var kjempeglad i meg. Han bare syntes det var skummelt å utrykke i ord.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

TS her

Jeg vet at han elsket eksen sin. Han har selv sagt det til meg. Han var svært såret etter hun gjorde det slutt for godt og fikk en ny.

Ja sant, og nå rer han redd for å si det til deg itilfelle det samme skjer igjen.. Med deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Men da kommer spørsmålet: "Hvorfor er han ikke klar?"

Er det fordi han er usikker på sine egne følelser til meg?

Eller er det fordi han er redd for å bli såret av meg etterpå?

Jeg ser det bare ikke. Hvis jeg er så mye bedre, og jeg er den han vil ha. Jeg er den han vil flytte sammen med. Og i tillegg er den som trenger slike bekreftelser. Hvorfor ikke gi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

TS her

Jeg vet at han elsket eksen sin. Han har selv sagt det til meg. Han var svært såret etter hun gjorde det slutt for godt og fikk en ny.

Virker som du kveler han. Kjenner jeg sliter litt med å puste selv bare av å lese dette her.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant, og nå rer han redd for å si det til deg itilfelle det samme skjer igjen.. Med deg da.

TS her

Det er faktisk større sjangs for at jeg går i fra han dersom han ikke gir meg kjærlighetserklæringer, enn dersom han gjør det!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

TS her

Det er faktisk større sjangs for at jeg går i fra han dersom han ikke gir meg kjærlighetserklæringer, enn dersom han gjør det!

:sukk:

Men er det ikke viktigere at han VISER deg at han elsker deg framfor å si det? Jeg elsker deg er bare ord. Aner du hvor mange som sier det uten å virkelig mene det eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Men da kommer spørsmålet: "Hvorfor er han ikke klar?"

Er det fordi han er usikker på sine egne følelser til meg?

Eller er det fordi han er redd for å bli såret av meg etterpå?

Jeg ser det bare ikke. Hvis jeg er så mye bedre, og jeg er den han vil ha. Jeg er den han vil flytte sammen med. Og i tillegg er den som trenger slike bekreftelser. Hvorfor ikke gi det?

herregud er du blotta for iq, eller får du bare ikke høre det du vil høre?

:murvegg:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Vi planlegger i tillegg å flytte sammen. Skal jeg flytte sammen med en som ikke klarer eller er klar for å si at han elsker meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marregutt

TS her

Vi planlegger i tillegg å flytte sammen. Skal jeg flytte sammen med en som ikke klarer eller er klar for å si at han elsker meg??

Jeg hadde i alle fall aldri flyttet sammen en så intens og masete kjæreste som deg. Husk å kjøpe han hundebur og matskål da, når dere flytter sammen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Er det noen krise at han eventuelt ikke elsker deg, TS? Det er jo som han sier, det kommer med tiden.

Fatter ikke hvorfor du blir så sur.

Og det er jo en diiger forskjell mellom å si "love you" og "jeg elsker deg", så at han sier "love you" er jo ikke løgn! Det er jo en diger forskjell på den engelske betydningen og den norske, og hvis "love you" i tilegg blir sagt i en hverdagssammenheng trenger det faktisk ikke bety noe mer enn bare "takk" :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

TS her

Vi planlegger i tillegg å flytte sammen. Skal jeg flytte sammen med en som ikke klarer eller er klar for å si at han elsker meg??

jesus christ. Leser du svarene du får her inne?

Hadde han villetr flytte med deg dersom han ikke elsket deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i alle fall aldri flyttet sammen en så intens og masete kjæreste som deg. Husk å kjøpe han hundebur og matskål da, når dere flytter sammen

halsbåndet har ts visst skaffet allerede :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...