Frufly Skrevet 30. mai 2013 #1561 Del Skrevet 30. mai 2013 Nydelig vogn! Kom på når jeg såg den at jeg sikkert har mast om det før å sett den Emmaljunga vognene er veldig fine Kan nesten ikke vente til den dagen jeg skal vise kjære de vognene jeg har sett meg ut Forresten veldig smart å vente med å hente den til når dere vil da Oj, ja det var dyr time hos vetrinæren. Trodde ikke sånn var så dyrt. men godt å få sjekka det ut. Så bra at alt var fint! Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. juni 2013 #1562 Del Skrevet 2. juni 2013 Har vært litt dårlig på å være på KG i det siste, skal prøve å skjerpe meg! Trist med farfaren til din kjære Men kan tenke meg det var utrolig kjekt å få sett lille knøttet igjen! Har dere kommet noe nærmere på navn? Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 3. juni 2013 #1563 Del Skrevet 3. juni 2013 Så fin vogn! Vi har også brown flowers, men i city cross Jeg er SUPERfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. juni 2013 #1564 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Nå har jeg lest meg litt opp her, skal se om jeg husker hva jeg tenkte å skrive. Kjempefin mage du har! Og enig i at det er litt godt å legge på seg. Jeg gikk opp 20kg til 72kg så det var veldig nytt når man aldri har veid så mye. Sleit meg opp i vekt til 55kg en gang husker jeg, var så lei av å høre "guud så tynn du er, spiser du nok?" Nå har jeg ca 7kg igjen og jeg føler meg finere nå enn før jeg ble gravid. Har fortsatt størrelse på magen og låra gnisser mot hverandre, men det er ting jeg driver å trene bort. Resten av kroppen hadde godt av å få litt mer rundt beina så jeg er strålende fornøyd. Fett blir jo muskler når man trener. Kondolerer så mye med farfar! Vi mistet nettopp et tilskudd til familien som har vært med oss i 6 år. Han var min mormors venn/kjæreste å han var så utrolig trivelig ognet godt selskap for mormor. Ble så tomt når han gikk bort og jeg ble lei meg at han ikke fikk møtt lillesnuppa pga sykdom den siste tiden. Så jeg er flink til å dra ofte på besøk til mormor og hun koser seg virkelig med vesla. Jeg snikfilmer de sammen og tar masse bilder. Det er dyrt med dyr ja. Hvilkent fôr bruker du? Om det er allergi kan det være fôret. Min lille pus tåler feks ikke RC, da blir pelsen elendig, energien borte og han kaster mye opp. Endret 3. juni 2013 av asanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 3. juni 2013 #1565 Del Skrevet 3. juni 2013 Bare innom for å ønske de ei fin uke Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #1566 Del Skrevet 4. juni 2013 Nydelig vogn! Kom på når jeg såg den at jeg sikkert har mast om det før å sett den Emmaljunga vognene er veldig fine Kan nesten ikke vente til den dagen jeg skal vise kjære de vognene jeg har sett meg ut Forresten veldig smart å vente med å hente den til når dere vil da Oj, ja det var dyr time hos vetrinæren. Trodde ikke sånn var så dyrt. men godt å få sjekka det ut. Så bra at alt var fint! Ønsker deg en fin helg! Jeg syntes den vognen er kjempefin ja Å greit med god plass tenker jeg Har vært litt dårlig på å være på KG i det siste, skal prøve å skjerpe meg! Trist med farfaren til din kjære Men kan tenke meg det var utrolig kjekt å få sett lille knøttet igjen! Har dere kommet noe nærmere på navn? Hatt en fin helg? Huff, begynt og bli litt slapp jeg også Det var så kjekt og se henne igjen. Hvordan hun ser ut. Nå gleder jeg meg enda mer til og se henne i virkeligheten Vi har ikke snakket mer om navn nei Trur ikke det kommer til og bli mer snakk om det heller, før hun kommer ut. Det blir jo uansett ikke bestemt før da, bare for å være på den sikre siden om at hun kommer til og passe navnet vi gir Så fin vogn! Vi har også brown flowers, men i city cross Jeg er SUPERfornøyd! Ja, jeg syntes den vognen er kjempefin Håper vi også blir kjempefornøyd. Jeg vil tru det. Eneste "negative" med den vognen, som jeg kommer på, må være vekta. Ellers har ikke jeg merket noe hvertfall! Nå har vi ikke fått den i hus enda da Nå har jeg lest meg litt opp her, skal se om jeg husker hva jeg tenkte å skrive. Kjempefin mage du har! Og enig i at det er litt godt å legge på seg. Jeg gikk opp 20kg til 72kg så det var veldig nytt når man aldri har veid så mye. Sleit meg opp i vekt til 55kg en gang husker jeg, var så lei av å høre "guud så tynn du er, spiser du nok?" Nå har jeg ca 7kg igjen og jeg føler meg finere nå enn før jeg ble gravid. Har fortsatt størrelse på magen og låra gnisser mot hverandre, men det er ting jeg driver å trene bort. Resten av kroppen hadde godt av å få litt mer rundt beina så jeg er strålende fornøyd. Fett blir jo muskler når man trener. Kondolerer så mye med farfar! Vi mistet nettopp et tilskudd til familien som har vært med oss i 6 år. Han var min mormors venn/kjæreste å han var så utrolig trivelig ognet godt selskap for mormor. Ble så tomt når han gikk bort og jeg ble lei meg at han ikke fikk møtt lillesnuppa pga sykdom den siste tiden. Så jeg er flink til å dra ofte på besøk til mormor og hun koser seg virkelig med vesla. Jeg snikfilmer de sammen og tar masse bilder. Det er dyrt med dyr ja. Hvilkent fôr bruker du? Om det er allergi kan det være fôret. Min lille pus tåler feks ikke RC, da blir pelsen elendig, energien borte og han kaster mye opp. Ååh. Takk for det! Jeg har ingenting imot om og legge på meg. Jeg har bare godt av det, så nyter det mens jeg kan De jeg kjenner som la på seg under graviditeten, og som ammet, har sagt at det bare raser av da. Og stemmer det hos meg også. Så må jeg jo bare nyte det mens jeg kan Ja, det er synd når sånt skjer. Synd han ikke fikk møtt sitt første barnebarn Men det er ikke noe å gjøre med det nå da. Utenom å snakke om han da, selvsagt. Men som du sier, viktig og sette pris på øyeblikka vi får med de eldre, og ta bilder og sånt. Så får barna våre se når de blir litt eldre. Mine besteforeldre på begge sine sider begynner å bli slitne. Så jeg kommer også til og ta masse bilder, og filme i sjul som dattera mi kan se når hun forstår mer Kjekt for oss og å ha og se tilbake til! Kommer ikke helt på hvilket fòr vi bruker. Men det er kjøpt hos vetrinær da. Nå har vi fått ett allergivennlig fòr, for å prøve det! Håper det går seg til med det altså. Vi fikk bekreftet at det er allergi hun har. Hun hadde slått ut på pollen, gress og støv/midd. Stakkar jenta.. Så vetrinæren ville vi skulle prøve fòret først, for å se om det er det hun reagerer på, før vi gjør noe mer. Håper det er det altså.. Bare innom for å ønske de ei fin uke Håper du har det bra! Håper du også får en fin uke og har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. juni 2013 #1567 Del Skrevet 4. juni 2013 Det er ikke negativt med vognen at den veier litt, det er positivt det. Det blir jo ekstra trening. Stakkars lille pusi. Allergi er virkelig ikke lett for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #1568 Del Skrevet 4. juni 2013 Nå har vi fått kjøpt en del ting til lille jenta kommer, og mangler ikke så fryktelig masse. Kom gjerne med tips, om hva dere var glad for at dere hadde til babyen tilfelle vi ikke har tenkt på det Av det jeg kommer på vi mangler, er : Temperaturmåler Febermåler Pysjamas Stellematte Hente vognen Kjøpe alt av salver, bleier, Stelleprodukter rett og slett. Hvilke salver og ting anbefaler dere? Flasker og smokker. Vi har kjøpt to smokker, og har en flaske som følgte med brystpumpa Uro Smokkesnor og vognsnor Vogge/lekegrind til stua Tja, det jeg kommer på i farten Ellers begynner endelig utslettet mitt å forsvinne. Det klør fortsatt, og jeg kan enda se det. Men det er SÅ mye bedre enn hva det var... Vi har fått beskjed om at katten har pollen, gress og støv/midd allergi. Men vi skulle fortsatt prøve å bytte til allergivennlig fòr for å se om det er det. Ellers har jeg fortastt grusomt vondt i underlivet/bekkenet der nede. Men jeg overlever nok det også Jeg skal jobbe til og med fredag, så har jeg feri i 3 uker På fredag kommer også lillebror min en liten tur! Det blir kos! På lørdag skal jeg i bursdagsfest til ei venninne. Fikk nettopp vite at hun er gravid. Og det er jo selvfølgelig kjempekoselig. Men jeg kjenner jeg blir litt paff da folk planlegger en graviditet når de nettopp har flyttet sammen, å vært sammen/kjent under 1 år. Så blir jeg også litt irritert/sjalu for at de ble gravid så fort Ikke det at jeg burde bry meg, siden jeg er jo gravid. Men likevell så blir jeg det.. Og ikke bare overfor meg, men ovefor andre som sliter. Er det bare jeg som er rar på den fronten? Vi har fortsatt ikke bestemt oss for hvor vi skal reise Men jeg trur det blir en tur til syden en plass. Skulle ønske ca 10 dager. Men blir nok enten ei uke eller to... Skal hvertfall bli godt med ferie. Når vi finner ut hva vi skal Lurer litt på Rhodos eller Mallorca faktisk. Noen som har vært noen av disse plassene og har noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #1569 Del Skrevet 4. juni 2013 Det er ikke negativt med vognen at den veier litt, det er positivt det. Det blir jo ekstra trening. Stakkars lille pusi. Allergi er virkelig ikke lett for dyr. Det er faktisk sant. Det er somregel alltid noe positivt i det negative Huff ja. Hun har fått sånn "adhd utbrydd" av og til. Nå lurer vi på om hun får det, pga det klør sånn i pelsen, stakkars.. Hadde de bare kunne prate, så hadde det vært såå masse bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. juni 2013 #1570 Del Skrevet 4. juni 2013 Sinksalve, paracet til stumpen, babyolje.. Engangskluter fra apoteket er fint å klappe babyen tør med under bleieskiftet Også anbefaler jeg å hente gratis bleiebøtte - her i huset er den gull verdt Åh, du har en spennende tid i møte Cathrine! Deilig med 3 uker ferie, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1571 Del Skrevet 6. juni 2013 Sinksalve, paracet til stumpen, babyolje.. Engangskluter fra apoteket er fint å klappe babyen tør med under bleieskiftet Også anbefaler jeg å hente gratis bleiebøtte - her i huset er den gull verdt Åh, du har en spennende tid i møte Cathrine! Deilig med 3 uker ferie, da! Gratis bleiebøtte ja. Hvor er det nå igjen? Jeg gleder meg kjempemasse til og få henne ut, å få møte henne. Men det gjør meg ingenting og gå gravid litt til heller HIhi... Skal bli fantastisk med ferie ja Om jeg bare klarer og bestemme meg for hvor jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1572 Del Skrevet 6. juni 2013 Mage 30+1. Kun 10 uker igjen Vi har også kjøpt denne på nett idag. Flere som har gitt den masse skrøyt, og i tilegg var den fin syntes jeg. Ikke ofte jeg ser noen som er fine. Så er det jo også et stort + at den kan brukes fra nyfødt til 20 kg Imorgen kommer lillebror på besøk. Blir bare til lørdag, da jeg skal i bursdagsfest til ei venninne. Men koselig fordet Mandag kommer jo sambo hjem igjen Vi har ennå ikke klart og bestemme oss for hvor vi skal reise på ferie, å ferien starter mandag Jeg har aldri vært så seint ute, å det irriterer meg! Jeg har aldri vært så ubeslutsom før.. Å det er jo pga jeg er gravid, hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke vært noe problem... Nei blir spennende å se hvor vi endre opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1573 Del Skrevet 6. juni 2013 Mage 30+1. Kun 10 uker igjen Vi har også kjøpt denne på nett idag. Flere som har gitt den masse skrøyt, og i tilegg var den fin syntes jeg. Ikke ofte jeg ser noen som er fine. Så er det jo også et stort + at den kan brukes fra nyfødt til 20 kg Imorgen kommer lillebror på besøk. Blir bare til lørdag, da jeg skal i bursdagsfest til ei venninne. Men koselig fordet Mandag kommer jo sambo hjem igjen Vi har ennå ikke klart og bestemme oss for hvor vi skal reise på ferie, å ferien starter mandag Jeg har aldri vært så seint ute, å det irriterer meg! Jeg har aldri vært så ubeslutsom før.. Å det er jo pga jeg er gravid, hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke vært noe problem... Nei blir spennende å se hvor vi endre opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1574 Del Skrevet 6. juni 2013 Oi, nettopp handlet kjempemasse til baby på ebay Smekker, sokker, "sko", lue, ammeinnlegg, en ammebh, "leke" greie til og feste på bilsete osv.. Tja, det var det jeg kom på akkoratt nå Gleder meg til alle pakkene kommer i posten Vurderer om jeg skal lage smokkesnor og vognpynt også. Er mangen på termingruppa på facebook som har laget det. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal bestille Å når jeg ikke vet helt hva jeg skal bestille, så blir jeg så irritert Så må se om de har noe på panduro tenker jeg Greit og ha noe å dille med. Kanskje jeg kjøper invitasjon/bordkort til dåpen også. Det er greit pitlearbeid det også! Å dåpen må vi begynne å planlegge også, siden alle må reise hertil. De må jo få tid til og bestille biletter til en grei pris Så må vi høre om å få ha dåpen på en lørdag også. Siden søndag må jo alle reise... Mye å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. juni 2013 #1575 Del Skrevet 6. juni 2013 SE på DEN flotte tutut-magen, a Gjør jo så jeg NESTEN savner magen min Hva med en god gammaldags spennende hopp-på-tur? Bare reise til flyplassen og finne billige billetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1576 Del Skrevet 6. juni 2013 SE på DEN flotte tutut-magen, a Gjør jo så jeg NESTEN savner magen min Hva med en god gammaldags spennende hopp-på-tur? Bare reise til flyplassen og finne billige billetter! Hihi Du trenger hvertfall ikke savne magen når vi sitter, eller skal sove. Djises, av og til blir jeg så irritert at jeg ikke kan sove på magen Å ribbeina, hoho... Tja, kanskje vi skal det? Det kan jo bli litt spennende, faktisk! Hmm, dette må jeg nevne til sambo, å høre hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 6. juni 2013 #1577 Del Skrevet 6. juni 2013 Så fiiin mage! Ebay er skummelt! Fikk en pakke med noen søte små tøfler til frøkna i dag jeg Hvis du lurer på noe angående vognpynt og smokkesnor-laging er det bare å spørre Er ikke så flink, men har sånn smått fått prøvd det nå, så vet litt hva som trengs Er greit å ha noe å pusle med om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1578 Del Skrevet 6. juni 2013 Så fiiin mage! Ebay er skummelt! Fikk en pakke med noen søte små tøfler til frøkna i dag jeg Hvis du lurer på noe angående vognpynt og smokkesnor-laging er det bare å spørre Er ikke så flink, men har sånn smått fått prøvd det nå, så vet litt hva som trengs Er greit å ha noe å pusle med om dagene. Snakker du om, du har nydelig mage sjæl Fikk du det til?? Legg ut bilde, om det er her eller der Jeg vil jo se hvordan det ble! Jeg lurer bare på hva jeg må kjøpe av hva jeg, og hvordan vi gjør det Går det an og lage det uten symaskin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. juni 2013 #1579 Del Skrevet 6. juni 2013 BLEIEBØTTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #1580 Del Skrevet 6. juni 2013 BLEIEBØTTE Sweeeet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå