Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok

CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet hvor det selges pynt til lys?

Har kun funnet de jeg har på dette lyset.

Men har sett noen som har et bling "armbond" til å ha rundt lyset. Å større pynt på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har sett noen som har et bling "armbond" til å ha rundt lyset. Å større pynt på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-55671-0-29893800-1347865409_thumb.j

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund er en fiiiin by! Har vært der én gang, på spillejobb, men vi fikk sett mye!

Ønsker deg en finfin dag, Cathrine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haugesund er en fiiiin by! Har vært der én gang, på spillejobb, men vi fikk sett mye!

Ønsker deg en finfin dag, Cathrine!

Ja, det er okei å være der i en dag :fnise:

Ønsker deg også en finfin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det virkelig fort til dere skal til Haugesund! :hoppendeglad:

Tenk at tiden har gått så fort!

Ønsker deg en fin uke :blomst:

I know!! :smilorange::hoppendeglad:

Gleder meg til og få det unnagjort! :)

Håper du også får en fantastisk uke :):smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å komme hjem til tomt hus, som vanlig når sambo er reist på jobb :)

Eller, jeg har jo de to kattene mine, da :)

Nå har jeg nettopp farget håret mitt, å sitter å ser på 71 grader nord! Imorgen ettermiddag kommer mamma en tur, da hun skal til syden på onsdag *misunnelig*

Ellers skal vi ut på det ene kjøpesenteret også å se.

Imorgen skal jeg leveqe fra meg bilen våres på verksted *18000 ut av vindu for å få ny turbo*

Snakk om dårlig timing når vi reiser til Haugesund å alt. Men men..

Tidlig vakt denne uka. Så må prøve å legge meg tidlig. (om jeg får til da, ble litt lang powernap gitt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke gjort stort. Ble vekket idag tidlig av mamma, for å kjøre henne til flyplassen. Hun skal til tyrkia :o

Ellers skulle bilen ha vore klar idag. Noe den ikke ble, pga de manglet visst en del (noe jeg syntes er helt latterlig da vi bestilte time til dette i forje uke. Å igår sa de at den sku bli klar iløpe av dagen!)

Sånne ting irriterer meg grenselaust! Flaks jeg har mamma sin bil her, da jeg har tidligvakt på jobb imorgen!

Ellers er jeg helt hekta på strikkinga. Har allerede begynt på garn nr 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg såå trøtt :sleeping: Bare idag og imorgen igjen, så er det helg :smilorange:

På lørdag skal jeg på konsert med sirkus eliassen, som kommer her til byen! :)

Ellers må jeg jo :hoppe: for at det er 2 uker til Haugesund idag :smilorange:

Skulle nesten tru at det store skulle skjedd, siden jeg gleder meg sånn. Men, vi er hvertfall igang da! :)

Håper bare ikke vi blir sendt hjem eller noe, uten å få hjelp :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det blir spennende for dere, Cathrine!! :strix:

Og for oss som følger med også! :jepp:

Ha en strålende torsdag :klemmer:

Ja, det blir veldig spennende :smilorange:

Torsdagen var helt ok. Mye som skjedde på jobb, så var ganske sliten da jeg kom hjem fra jobb..

Ene katten min har løpetid, så det er såååå masse mas med henne.. Hun skal hele tiden gjøre ting hun ikke har lov til, som å hoppe opp på kjøkkenbenken og spiseborde. Dette skjer jo kun når hun har løpetid. Så må vell være oppmerksomhet hun vil ha tenker jeg. Så maser hun jo hele tiden også :overrasket: Begynt å mjaue i denne perioden også..

Vi skal jo sterilisere begge to da. Men så har jeg jo lust på kattunger da :fnise:

Men nå er jeg så lei av alt det mase hver gang hun har løpetid, å det er faktisk ganske ofte :overrasket:

Å vi skal jo sterilisere dem begge. Men det er bare det at de må faste i ETT døgn.. Jeg syntes jo det er veldig lenge å faste jeg da..

Ellers, helg klokka 3 :smilorange::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi steriliserte begge våre, og jeg ga dem bittelitt mat. Det gikk greit det. Kattene klarer seg utrolig godt, så det er bare å få gjort det, istedetfor å bruke penger på p-piller og følge opp på den måten. Må jo være utrolig slitsomt! Våre to rakk såvidt å bli kjønnsmodne, før vi tok dem til dyrlegen. Angrer ikke ett sekund! Og de er noen skikkelig aktive jegere, selv uten ekstra utstyr ;)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi steriliserte begge våre, og jeg ga dem bittelitt mat. Det gikk greit det. Kattene klarer seg utrolig godt, så det er bare å få gjort det, istedetfor å bruke penger på p-piller og følge opp på den måten. Må jo være utrolig slitsomt! Våre to rakk såvidt å bli kjønnsmodne, før vi tok dem til dyrlegen. Angrer ikke ett sekund! Og de er noen skikkelig aktive jegere, selv uten ekstra utstyr ;)

Vi har ikke brukt p-piller eller noenting på dem, i og med at de er innekatter. Men ja, vi må få sterilisert dem. Jeg syntes det blir så mye mas. Husker jeg sa til mor min her for litt siden, at jeg føler nesten at det er noen unger. Jeg må følge med på de hele tiden, å ikke la dem hoppe opp plasser de ikke har lov åsånt. Mamma : Hehe, bare vent du. Det blir nok andre ting du sier når du får barn :fnise:

Hvertfall værst når jeg er alene hjemme. Da er det jo kun jeg som følger med å må få alt maset :closedeyes:

Jeg har også hørt at de kan endre personlighet når de blir sterilisert? Jeg er jo redd for at jeg ikke skal kjenne igjen pusene mine.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes igrunn kattene våre forandret seg lite. De var jo uansett bare 9 mnd da de ble operert, og ikke fullvoksne enda, så de skulle nok forandre seg litt likevel.

Vesla vår er blitt litt mer kontaktsøkende. Hun er ekstremt kosete og prater masse. Hun kan bli litt masete, men det går greit.

Guttepusen ble jo voksen etterhvert han også, han prater også en del. Skulle egentlig ikke tro at han var kastrert, for han er på jakt 1 uke om gangen og slikt. Nå har vært borte lenger enn før, så jeg må melde ham savnet. Lille, kule pusen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes igrunn kattene våre forandret seg lite. De var jo uansett bare 9 mnd da de ble operert, og ikke fullvoksne enda, så de skulle nok forandre seg litt likevel.

Vesla vår er blitt litt mer kontaktsøkende. Hun er ekstremt kosete og prater masse. Hun kan bli litt masete, men det går greit.

Guttepusen ble jo voksen etterhvert han også, han prater også en del. Skulle egentlig ikke tro at han var kastrert, for han er på jakt 1 uke om gangen og slikt. Nå har vært borte lenger enn før, så jeg må melde ham savnet. Lille, kule pusen min :(

Hehe, det er løye med det. Den elste våres ( et par mnd i forskjell på de ) gir ikke en eneste lyd fra seg. Det hender når hun har løpetid at hun lager den der lyden "nnnNnn" eller den, om du skjønner?

Hun andre er helt gal, sikker på at hun har ADHD, mjauer av og til de rareste lydene. Spesielt når hun ser fluer, da tar hun helt av. Også når vi legger oss. Mjauer hun utfor døren, og hopper opp på håndtaket og åpner døren :fnise: Å hun lager hvertfall den "nnNNNNnn" lyden HELE tiden. Hvis jeg snakker til henne, lager hun den lyden og legger seg ned med rompa i været :fnise:

De er jo herlige også, men kan bli litt mye lyder. Spessielt når det skjer hver gang jeg sier ett eneste ord :fnise:

Off, nei :( Det er så kjipt når de er vekke lenger enn de pleier, blir så beskymret da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg og noen venniner ute, var på konsert med sirkus eliassen, å en tur på byen. Ente med at jeg tok turen hjem, å var hjemme rundt to. Alle ble jo spredt, å ville plasser jeg syntes er kjedelige. Så da dro jeg å hun ene hjem :)

Idag har jeg ikke gjort noe fornuftigt. Sotte hjemme å sett på tv med bror min, å kjørt han til båten. Pappa reiste idag tidlig med fly hjem, mens vi sov :)

Koseligt med besøk av de, når de begge bor ett stykke unna, å vi aldri møtes eller, kun når pappa reiser her.

Ellers skal jeg bare strikke å kose meg med tv resten av kvelden, og snakke med min kjære når han ringer før han skal på jobb da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...