Okapi Skrevet 8. mars 2012 #81 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har en bachelor i engelsk språk, og er halvveis gjennom mastergraden.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #82 Skrevet 8. mars 2012 Master i jus her. Mange humanistiske fag er tullball som ikke gavner verken individ eller samfunn. Man trenger ikke være FRPer for å se det. Hehe. Du bør jo også se litt på egen utdannelse. Det er langt fra alle jurister som blir advokater, mange ender opp som mer eller mindre nyttige papirflyttere. Så hville utdannelser som er nyttige kan absolutt diskuteres.
Steinar40 Skrevet 8. mars 2012 #83 Skrevet 8. mars 2012 Hehe. Du bør jo også se litt på egen utdannelse. Det er langt fra alle jurister som blir advokater, mange ender opp som mer eller mindre nyttige papirflyttere. Så hville utdannelser som er nyttige kan absolutt diskuteres. Dessuten er det mange advokater som gjør mer skade enn nytte. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #84 Skrevet 8. mars 2012 Sitat Regia "Jeg er interessert i å vite sammenhengen mellom følelser og høyere utdanning ? Jeg har fullført en mastergrad, men jeg har ikke merket på noen måte at min høyere utdanning har noe å si på hvordan følelsene mine oppstår/utvikles. Den har ikke en dritt å si, ei heller min evne til å tenke rasjonelt og kritisk, når jeg faller på trynet etter en gutt. Det skjer veldig sjeldent, though - og jeg er glad for det. :/" Språket ditt er ikke spesielt kultivert. Jeg trodde ikke høyere utdannede mennesker brukte rennesteinsspråk.
Gjest Tidssone Skrevet 8. mars 2012 #85 Skrevet 8. mars 2012 Noen har høy utdanning andre har høy utdannelse. Hvert til sitt bruk... Holder på å bestemme meg for professorat eller ikke. Definerer du det som høy utdanning eller høy utdannelse?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #86 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er sjøkaptein. I tilegg til utdanningen jeg behøvde for å bli det, har jeg flere år på søndagsskole.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå