Gå til innhold

Hvor mye brukte du på fyrverkeri?


monja

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg brukte 0, men det er fordi jeg glemte å kjøpe stjerneskudd. Bruker gjerne en halv femtilapp på slike en gang i året.

(Innlegget er noe endret. Litago/moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte ingenting vi. har vel nesten aldri kjøpt det når jeg tenker meg om. gidder ikke bare stå og veive med ett stjerneskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

brukte circa 2000 kroner jeg på fyrverkeri, fyrverkeri er lissom årets høydepunkt for meg, kjipt att de selges bare en gang i året :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi økonomien var litt stram i år nøyde vi oss med rakketter for ca 300,- Vanligvis kjøper vi for mye mere. Elsker å sende opp raketter, og vil for alt i verden ikke overlate all moroa til andre.

Problemet med raketter er de som bruker dem uvettig. Å sende opp raketter på uforsvarlig vis og kanskje påvirket av alkohol er idioti. Og en bør selvfølgelig holde seg til de tidspunktene der det faktisk er lov å sende opp. Dessuten bør en ikke kjøpe rakketter til barn, som ikke har lov til å sende opp slike. Det er desverre vanskelig å forby uvett, men det forsvinner i alle fall ikke om en forbyr raketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på jobb jeg... :(

Så jeg brukte ingen penger på raketter o.l.

Brukte derimot masse tid på å berolige skremte pasienter!!

Synes det er moro med fyrverkeri..men skummelt når de blir skutt opp i tettbefolkede områder...

Kanskje burde norske kommuner være flinkere til å koste på innbyggerne sine flotte fyrverkeri..de kunne sendt dem opp på en trygg måte til alles glede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...