Gå til innhold

Hvor mye brukte du på fyrverkeri?


monja

Anbefalte innlegg

Jeg brukte ikke en krone, men sambo kjøpte for trehundreogfemti. Litt bakke og litt luft - og stjerneskudd til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Vi kjøpte ingenting og kommer heller aldri til å gjøre det. Vi synes det er bortkastet penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vi brukte ikke noe, men det er vel mest fordi vi altså reiste hjem til hans foreldre for å feire, og da var det egentlig naturlig at de sto for smellinga (så fikk de styre litt HVA de ville smelle av) Sambo sender aldri opp noe, han tar bilder. Og jeg står og hopper opp og ned og peker... jeg elsker fyrverkeri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null og niks.

Digresjon: Skjønar faktisk ikkje heilt kvifor det er slik at kven som helst kan sende opp fyverkeri - det skjer jo kvart einaste år ulukker - som med desse borna som fekk rakett i augo. Etter mi meining burde det vere ein oppskytingsstad i kvar by/tettstad/kommune, der alt var regulert og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Det eneste jeg forbrukte på fyrverkeri var et par kalorier da jeg gikk ut for å se hva andre hadde råd til å sende opp i lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg forbrukte på fyrverkeri var et par kalorier da jeg gikk ut for å se hva andre hadde råd til å sende opp i lufta.

Me too......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi og søstersen og gubben hennes spleisa på en til 350 kr. Også hadde vi stjerneskudd med lyd :o .

Vi så på alle som var rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ingen ting!

Hadde håpet jeg skulle slippe å se/høre noen også, der langt ute "på vidda"...

Hunden min var livredd etter 4-5 stykker, så vi gikk inn igjen.

Hadde laget meg en nydelig snølykt, med lys i, som jeg hadde håpet jeg kunne få nyte i fred og ro. Ville la tankene fare, tenke tilbake på året som hadde gått... og fremover på året som kommer...

Men nei, "noen" måtte selvfølgelig ødelegge den idyllen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Mine svigerforeldre kjøpte noe til oss, så jeg har ikke brukt så mye. Personlig så liker jeg ikke smellelydene, så jeg ser heller på de som er km borte i fra....... ;)

Flott utsikt.

seleena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper prinsippielt ikke fyrverkeri i sympati med alle hunde-eiere som har redde hunder på nyttårsaften.

Hadde selv en hund som var livreddd, og alle idiotene i byggefeltet begynner jo ei uke før jul å sende opp raketter.

Vis meg en underskriftskampanje for kommunalt fyrverkeri og forbud av salg til hvermann og jeg skriver under tvert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700,-kroner gikk med på raketter,stjerneskudd og fakler.

det gjør ikke så mye om man bruker litt på denne dagen.

nydelig er det å se på og morro er det å skyte rakettene(penga)oppi været. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...