Gå til innhold

Hvor mye brukte du på fyrverkeri?


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

vi brukte 15 kroner - stjerneskudd.

Men, vi var på kino igår og da nevnte de bak oss i køen at de hadde brukt 8 000! ER DET MULIG???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LD-mannen kom hjem med en sånn pakke til 300,- kr.

Fikk mye for pengene, men det tar bare så altfor lang tid å få sendt opp alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper aldri fyrverkeri. Snylter på resten av Oslos befolkning. Faktisk var det ingen der vo var som hadde med seg fyrverkeri, ikke en gang onkelen min som pleier å bruke opp mot tusen på en knallfin en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte heller ikke noe penger på fyrverkeri. Synes nesten det er litt skummelt jeg :oops: Flott å se på, men kombinert med alkohol kan det fort bli veldig farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er jeg den eneste som er hektet på fyrverkeri her?!?

Vi brukte ca 2000kr, og jeg kunne brukt MYYYYYYYE mer :wink:

Jeg elsker fyrverkeri, det er vakkert og morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte 114 kroner, og fikk en pakke gratis (dama glemte å slå den inn og jeg så det ikke før jeg var hjemme så jeg gadd IKKE å dra halvannen mil tilbake for å betale 59 kroner)

Jeg kjøper det kun for ungenes del, og jeg liker IKKE å snylte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca kr 400,- totalt på en pakke med forskjellige raketter + 1 pakke lange stjerneskudd.

Digger også fyrverkeri!!!!

Synes vi fikk mye fint i pakken, og så var det utrolig mye fint å se på som ble skutt opp ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg synes ikke man snylter om man går ut og ser på fyrverkeriet på himmelen.

Men det kommer jo litt ann på hvordan man gjør det. Da jeg vokste opp sendte pappa alltid opp litt raketter. og hvert år kom anboen med barn over i hagen for å stå og se på. Vi er gode venner med de, men de kunne jo kanskej bidra med en rakett i løpet av 10-15 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte 566 kr. Kjøper alltid bakkebasert fyrverkeri, synes jeg får mer for pengene da. En annen fordel er at jeg kan lukte på restene etterpå. Ble veldig tydelig at dette er Kvinneguiden og ikke Manneguiden. Vet at enkelte ikke liker fyrverkeri, men kan ikke begripe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ingenting. Så noen på tv som ble interjuet da de kom ut med rakettene fra butikken. 2000 måtte en bruke svarte en. Jeg ler...................

Om folk vil sette fyr på penga sine så gjerne for meg. Hvorfor ikke rulle sammen hundrelappene og fyre på? mye mindre farligere enn raketter.

Jo jøss er det fint, men når en hører om alt som skjer aV skader,branner så forby det gerne.

Ikke f...om jeg bruker 50 øre engang på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte to raketter og en "haug" stjerneskudd.

Hater de såkalte familepakkene, og gidda ikke bruke så mye penger på fyrverkeri i år.

Tassen synes det er mest stas med stjerneskudd så to raketter (som vi forøvrig fyrte av leeenge før midnatt) holdt i massevis.

Brukte 100,- og rakettene var faktisk ganske fine for å være såpass billige.

Ellers kunne jeg godt ha brukt flere tusen på raketter og fyrt opp alle sammen, men kun fordi jeg elsker kruttlukta.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...