Gå til innhold

Hvor mye brukte du på fyrverkeri?

monja

Anbefalte innlegg

Hvor mange penger brukte du på fyrverkeri denne nyttårsaften? Vi brukte faktisk ikke en eneste krone, men så bare på det andre sendet opp. Synes det var flere flotte raketter i år enn noen gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ikke å kjøpe fyrverkeri,er redd det. Men hadde barna denne nyttårsaften og de måtte få litt. Kjøpte for ca 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0 kr. Ikke et stjerneskudd engang men det var fordi vi tenkte litt sent på det.

Synes også det var flott å se på i år. Hadde knallutsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98 kroner... Selv om jeg syns det er fullstendig bortkastet!

Men så er det det at jeg bor så langt ute i skogen at de eneste rakettene jeg ser er mine egne.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ingenting vi. Synes liksom ikke det er verdt de pengene når det er så mange raketter å se rundt oss likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kroner - da kjøpte vi bakkefyrverkeri og stjerneskudd. vanligvis kjøper jeg aldri fyrverkeri siden jeg hater raketter :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte en pakke til 199 + en pakke med lange stjerneskudd. Pleier ikke bruke mye penger på dette, men i år skulle vi feire et sted "på landet" og var redd for ikke å se noen andre raketter enn våre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri raketter. Hender vi kjøper stjerneskudd, men i år gjorde vi ikke det heller. En av gjestene hadde med seg til alle.

Jeg er glad for å ha fyrverkeri å se på, men hadde ikke begynt å grine om alle andre tok samme standpunktet som meg, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke eget fyrverkeri når man står i frognerparken å ser på himmelen!!! :lol:

Men tenkte litt fælent på "dæven så mange penger som blir skutt opp i natt!!!!" :o

Hadde det vært lite fyrverkeri, hadde vi kjøpt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ikke et rødt øre i år heller... Ser ingen grunn til det når jeg kan nyta av andres pengesløsing :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en krone, men sambo gikk ut og brukte 200 kr da, fordi han synes det er pinlig å "snylte" på naboene. Men jeg mener nå at våre 4 usle raketter bare drukner i mengden allikevel, og at folk selv bestemmer hvor mye de vil sprenge i lufta.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...