monja Skrevet 1. januar 2004 #1 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvor mange penger brukte du på fyrverkeri denne nyttårsaften? Vi brukte faktisk ikke en eneste krone, men så bare på det andre sendet opp. Synes det var flere flotte raketter i år enn noen gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #2 Del Skrevet 1. januar 2004 Vi kjøper inn for 200 kr, og det holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #3 Del Skrevet 1. januar 2004 0 kroner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 1. januar 2004 #4 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg pleier ikke å kjøpe fyrverkeri,er redd det. Men hadde barna denne nyttårsaften og de måtte få litt. Kjøpte for ca 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. januar 2004 #5 Del Skrevet 1. januar 2004 0 Kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. januar 2004 #6 Del Skrevet 1. januar 2004 Ingen ting... (Snylter på andre jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 1. januar 2004 #7 Del Skrevet 1. januar 2004 Ingen ting... (Snylter på andre jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. januar 2004 #8 Del Skrevet 1. januar 2004 Snylter på alle andre jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. januar 2004 #9 Del Skrevet 1. januar 2004 0 kr. Ikke et stjerneskudd engang men det var fordi vi tenkte litt sent på det. Synes også det var flott å se på i år. Hadde knallutsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 1. januar 2004 #10 Del Skrevet 1. januar 2004 98 kroner... Selv om jeg syns det er fullstendig bortkastet! Men så er det det at jeg bor så langt ute i skogen at de eneste rakettene jeg ser er mine egne.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. januar 2004 #11 Del Skrevet 2. januar 2004 Kjøpte ingenting vi. Synes liksom ikke det er verdt de pengene når det er så mange raketter å se rundt oss likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 2. januar 2004 #12 Del Skrevet 2. januar 2004 300 kroner - da kjøpte vi bakkefyrverkeri og stjerneskudd. vanligvis kjøper jeg aldri fyrverkeri siden jeg hater raketter :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. januar 2004 #13 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg og kjæresten kjøpte stjerneskudd for 10kr hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 2. januar 2004 #14 Del Skrevet 2. januar 2004 17 kr for to pakker stjerneskudd. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. januar 2004 #15 Del Skrevet 2. januar 2004 Vi kjøpte en pakke til 199 + en pakke med lange stjerneskudd. Pleier ikke bruke mye penger på dette, men i år skulle vi feire et sted "på landet" og var redd for ikke å se noen andre raketter enn våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2004 #16 Del Skrevet 2. januar 2004 Kjøper aldri raketter. Hender vi kjøper stjerneskudd, men i år gjorde vi ikke det heller. En av gjestene hadde med seg til alle. Jeg er glad for å ha fyrverkeri å se på, men hadde ikke begynt å grine om alle andre tok samme standpunktet som meg, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. januar 2004 #17 Del Skrevet 2. januar 2004 Trenger ikke eget fyrverkeri når man står i frognerparken å ser på himmelen!!! Men tenkte litt fælent på "dæven så mange penger som blir skutt opp i natt!!!!" :o Hadde det vært lite fyrverkeri, hadde vi kjøpt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #18 Del Skrevet 2. januar 2004 Brukte ikke et rødt øre i år heller... Ser ingen grunn til det når jeg kan nyta av andres pengesløsing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. januar 2004 #19 Del Skrevet 2. januar 2004 Ikke en krone, men sambo gikk ut og brukte 200 kr da, fordi han synes det er pinlig å "snylte" på naboene. Men jeg mener nå at våre 4 usle raketter bare drukner i mengden allikevel, og at folk selv bestemmer hvor mye de vil sprenge i lufta. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. januar 2004 #20 Del Skrevet 2. januar 2004 1 pakke stjerneskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå