Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2012 #341 Skrevet 15. januar 2012 http://m.db.no/2012/01/15/kjendis/plumbo/spelleman/omdomme/19803325/ Haha, nå må de gi seg! 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #342 Skrevet 15. januar 2012 Så om tar en diskusjon du synes er bra at de tar, så er det feil dersom det er frp ? Jaja. Nei nei, da misforsto du. Eller jeg som uttrykket meg uklart. Synes det er synd at det ikke er flere enn bare FRP som reagerer på ordbruken "jævla fittehøl". Siden mange er så negativt innstillt til enhver ting som kommer fra FRP representanter, så frykter jeg at det diskusjonen omkring Madcons utsagn blir liggende død. 8
sebastianen Skrevet 15. januar 2012 #343 Skrevet 15. januar 2012 Nei nei, da misforsto du. Eller jeg som uttrykket meg uklart. Synes det er synd at det ikke er flere enn bare FRP som reagerer på ordbruken "jævla fittehøl". Siden mange er så negativt innstillt til enhver ting som kommer fra FRP representanter, så frykter jeg at det diskusjonen omkring Madcons utsagn blir liggende død. Aha, ja da skjønner jeg. Takk for oppklaring. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #344 Skrevet 15. januar 2012 "Det var ikke særlig klokt sagt, Brum" sa Nasse Nøff. Ole Brum: "Det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut " 8
Mynona Skrevet 15. januar 2012 #345 Skrevet 15. januar 2012 http://m.db.no/2012/01/15/kjendis/plumbo/spelleman/omdomme/19803325/ Haha, nå må de gi seg! Ja, det godt vi lever i en så fredelig verden at dette er blitt en sak. For stort annet kan jo ikke skje i verden når en slik sak på spalteplass..... 2
sebastianen Skrevet 15. januar 2012 #346 Skrevet 15. januar 2012 http://m.db.no/2012/01/15/kjendis/plumbo/spelleman/omdomme/19803325/ Haha, nå må de gi seg! OMG , nei nå er det vel tilbake til staking og sugekopper og greier om sluket blir tett. Så rasistiske produkter kan vi ikke bruke. ( sier jeg vet du, mens jeg sitter med kjeften full av mokkabønner ) 2
Mr. Jones Skrevet 15. januar 2012 #347 Skrevet 15. januar 2012 http://m.db.no/2012/01/15/kjendis/plumbo/spelleman/omdomme/19803325/ Haha, nå må de gi seg! HAHAHA, det der tok kaka 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #348 Skrevet 15. januar 2012 http://m.db.no/2012/01/15/kjendis/plumbo/spelleman/omdomme/19803325/ Haha, nå må de gi seg! I morgen skal jeg handle et par flasker plumbo som støtte til både band og merkevarenavn. 3
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2012 #349 Skrevet 15. januar 2012 OMG , nei nå er det vel tilbake til staking og sugekopper og greier om sluket blir tett. Så rasistiske produkter kan vi ikke bruke. ( sier jeg vet du, mens jeg sitter med kjeften full av mokkabønner ) Lite visste Lars Erik Blokkhus da han mottok spellemann at han startet norgeshistoriens største rørleggerrevulosjon. 4
Momseguri Skrevet 15. januar 2012 #350 Skrevet 15. januar 2012 Orker ikke å lese gjennom hele tråden, så jeg vet ikke om noen har postet denne kommentaren før. Jeg tror jeg må si meg enig med Gooding, jeg har ihvertfall mistet like mye respekt for madcon som for plumbo. 5
sebastianen Skrevet 15. januar 2012 #351 Skrevet 15. januar 2012 Lite visste Lars Erik Blokkhus da han mottok spellemann at han startet norgeshistoriens største rørleggerrevulosjon. Jaaaa, det er sant. Det blir jo skikkelig oppsving i bransjen . Så bra for rørleggerene. 1
Gjest Kim Skrevet 15. januar 2012 #352 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Storm i vannglass... De madcon folka er forøvrig skikkelig ufordragelige og lager elendig musikk. Det gjør forøvrig også plumbo eller hva faen de nå kaller seg. Endret 15. januar 2012 av Kim
Gjest Spørsmålstegn Skrevet 15. januar 2012 #353 Skrevet 15. januar 2012 Jeg ser at dette er dagens snakkis på nett, aviser, radio og helt sikkert på nyhetene i kveld. Og snart kommer det sikkert annalyser på dette. Da blir spørsmålene følgene: 1. Hva var årsaken til at det ble sagt` 2. Hvorfor ble det sagt? 3. Hvem var det som sa det? 4. Hva var det som skjedde før dette ble sagt` 5. Hvorfor var det ingen som reagerte? 6. Var det noen skulle ha reagert? 7. Hvem var i nærheten når ordene ble sagt? 8. Hvilke konsekvenser vil dette ha for spellamannsprisen? 9. Hva vil spelemansprisen gjøre med dette? 10. Kommer det bli rettsak? 11. Hvem er blir innkaldt til vitene? 12. Var dette rasisisk? 13 Blr dette rasistisk sak? 14.Hva skal dere gjøre for at dette skal bli rasistsik? Osv. Også NRK, TV2, vgtv, alle verdens radiokanaler sender direkte fra det hele skjedd og ikke sender om igjen reprise på hva som ble sagt på sendingen... Jeg lurer på hvorfor i alle dager dette har blitt så stort rabalder rundt? Jeg tror personlig at denne saken hadde gått forbi i stillhet.
otilie Skrevet 15. januar 2012 #354 Skrevet 15. januar 2012 hahaha det blir nok rettsak ut av dette og internasjonal dekning.
Gjest grapefrukt Skrevet 15. januar 2012 #355 Skrevet 15. januar 2012 Nei nei, da misforsto du. Eller jeg som uttrykket meg uklart. Synes det er synd at det ikke er flere enn bare FRP som reagerer på ordbruken "jævla fittehøl". Siden mange er så negativt innstillt til enhver ting som kommer fra FRP representanter, så frykter jeg at det diskusjonen omkring Madcons utsagn blir liggende død. Det er vel fordi media får mer oppmerksommhet hvis de tar Madcons side av saken og dermed kan kjøre på med artikler om rasisme og "katastrofe"-spelemann. Uansett så blir det bare for dumt og ikke reagere på ordbruken til Tshawe, alt i alt så er han en person som synes det er greit å bruke diskriminerende ord og gjør dette til daglig, mens Plumbos halvdårlige spøk skjedde en gang og får all spalteplass dagen etter. Det er tragisk å vie så mye oppmerksomhet til en slik sak fordi man reagerer på Plumbos diskriminerende ordbruk, hva med Tshawes ordbruk?? Hvorfor skal han komme unna dette mediesirkuset når han i mine øyne er mye verre enn Plumbo for han bruker ord som fitte og mongo som rene adjektiv i det daglige uten at folk reagerer - og Madcon fikk da lov til å delta i mgp? 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #356 Skrevet 15. januar 2012 Det er vel fordi media får mer oppmerksommhet hvis de tar Madcons side av saken og dermed kan kjøre på med artikler om rasisme og "katastrofe"-spelemann. Uansett så blir det bare for dumt og ikke reagere på ordbruken til Tshawe, alt i alt så er han en person som synes det er greit å bruke diskriminerende ord og gjør dette til daglig, mens Plumbos halvdårlige spøk skjedde en gang og får all spalteplass dagen etter. Det er tragisk å vie så mye oppmerksomhet til en slik sak fordi man reagerer på Plumbos diskriminerende ordbruk, hva med Tshawes ordbruk?? Hvorfor skal han komme unna dette mediesirkuset når han i mine øyne er mye verre enn Plumbo for han bruker ord som fitte og mongo som rene adjektiv i det daglige uten at folk reagerer - og Madcon fikk da lov til å delta i mgp? De er utlendinger, og folk (media ) er redde for å peke ut når utlendinger gjør noe gæli. Det er nemlig rasisme. 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #357 Skrevet 15. januar 2012 Ifølge Madcons manager er det media som overdriver: Link "Det har aldri vært noen sterke reaksjoner om det som ble sagt fra Madcon sin side. Han kan også fortelle at de to gruppene endte gårsdagens festkveld sammen. – Det er rett og slett en storm i et vannglass. Vi avsluttet til og med gårsdagens fest med å ta et glass med hele crewet til Plumbo." Samtidig konkurrerer B-kjendis-Norge om hvem som er mest indignert på Madcons vegne 4
sebastianen Skrevet 15. januar 2012 #358 Skrevet 15. januar 2012 De er utlendinger, og folk (media ) er redde for å peke ut når utlendinger gjør noe gæli. Det er nemlig rasisme. Madcon er da ikke utlendinger ? Norske nok de.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #359 Skrevet 15. januar 2012 Det å være mokka En glimrende fremstilling av mokkamannen Gooding. 1
sebastianen Skrevet 15. januar 2012 #360 Skrevet 15. januar 2012 Ifølge Madcons manager er det media som overdriver: Link "Det har aldri vært noen sterke reaksjoner om det som ble sagt fra Madcon sin side. Han kan også fortelle at de to gruppene endte gårsdagens festkveld sammen. – Det er rett og slett en storm i et vannglass. Vi avsluttet til og med gårsdagens fest med å ta et glass med hele crewet til Plumbo." Samtidig konkurrerer B-kjendis-Norge om hvem som er mest indignert på Madcons vegne Bra, og ja det er nok media og b og c kjendiser som rister på vannglasset . 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå