Gjest Hannee Skrevet 20. januar 2012 #161 Del Skrevet 20. januar 2012 Du må huske Odisi at du er fantastisk flink! Helt utrolig fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #162 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne holde liv i blomster... men har greid å fryse ihjel kaktus til og med... Snittblomster liker jeg da! Det blir bare så dyrt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #163 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg liker plastikk blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2012 #164 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei på deg, oooooooooooodisi! Ha en strålende lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2012 #165 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Det finnes ikke plastikkblomster, EryMax, hehe....men etterligninger i plast. Jeg liker å så frø og se spirene bli til småplanter. Jeg liker å ha et nært og personlig forhold til mine planter - se dem vokse og blir store og gamle, overstrødd med knopper og blomster etter hvert. Jeg liker odisi også. Hun er meg en fin "nellik"! *er det bare et uttrykk fra her jeg bor, eller forsto noen den?* Endret 21. januar 2012 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2012 #166 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg liker å så frø og se spirene bli til småplanter. Jeg liker å ha et nært og personlig forhold til mine planter - se dem vokse og blir store og gamle, overstrødd med knopper og blomster etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. januar 2012 #167 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei på deg, oooooooooooodisi! Ha en strålende lørdag! Jeg kunne nesten dødd for den koppen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2012 #168 Del Skrevet 21. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. januar 2012 #169 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei mine dagboklesende venner I dag er været skikkelig grått og den fine snøen Hannee sendte meg er regnet bort Har leid meg to filmer ,en skrekkfilm til de mørke nattetimene og Jegerne 2 til etter middagen Ellers skal jeg surfe frem og tilbake på KG i kveld og legge på meg alt snopet vi har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. januar 2012 #170 Del Skrevet 21. januar 2012 Du må huske Odisi at du er fantastisk flink! Helt utrolig fantastisk! Tusentakk Hannee,det var fint sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. januar 2012 #171 Del Skrevet 21. januar 2012 Det finnes ikke plastikkblomster, EryMax, hehe....men etterligninger i plast. Jeg liker å så frø og se spirene bli til småplanter. Jeg liker å ha et nært og personlig forhold til mine planter - se dem vokse og blir store og gamle, overstrødd med knopper og blomster etter hvert. Jeg liker odisi også. Hun er meg en fin "nellik"! *er det bare et uttrykk fra her jeg bor, eller forsto noen den?* Blomster,blomster,blomster,blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. januar 2012 #172 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei ODISI Elsker roser jeg Syntes det er en av de fineste blomstene Nå har jeg ikke noe hage så da blir det heller blomster ved kjøkkenvinduet Meget stolt over den 1 år gamle julestjernen min som fremdeles lever selv om det ikke er en så spesielt vanskelig blomst Om du vil gjøre nachoes litt mer spennende kan du på laget over chipsen ta og legge et lag med Ruccola salat, pass på at den ikke er for våt og ikke ligger for lenge før du hiver den i ovnen. Kan også ha på ananas om familien liker det. Pleier lage min slik: Første lag er chips, andre lag Ruccola, tredje lag er kjøtt, fjerde er gode bønner med chili eller BBQ smak med litt ananas før det hele toppes med Mozerella ost. Onom nom nom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 21. januar 2012 #173 Del Skrevet 21. januar 2012 Yngstejenta har bakt , Brownies med karamell. Skulle ønske jeg kunne dele med deg Odisi. Ikveld skal vi se film, og kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. januar 2012 #174 Del Skrevet 21. januar 2012 Nom nom. Heldig som har bakere i hus du Surrehodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 21. januar 2012 #175 Del Skrevet 21. januar 2012 Nom nom. Heldig som har bakere i hus du Surrehodet Ha ha ha jeg ser jo deretter ut...... Trillrund med fyrstikkarmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. januar 2012 #176 Del Skrevet 21. januar 2012 Nå skal jeg prøve å sende over mer snø, for her snør det og snør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. januar 2012 #177 Del Skrevet 21. januar 2012 Ha ha ha jeg ser jo deretter ut...... Trillrund med fyrstikkarmer Haha, nekter jeg og tro Du må gi en lyd om du vil ut og spise Du er jo så stille av deg her inne :gjeiper: Tar gjerne litt snø jeg også Hannee. Pus er kjempe glad i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2012 #178 Del Skrevet 21. januar 2012 *synge sang for odi* "HURRA for deg som skraper ditt lodd, ja deg vil vi GRATULERE!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. januar 2012 #179 Del Skrevet 21. januar 2012 *synge sang for odi* "HURRA for deg som skraper ditt lodd, ja deg vil vi GRATULERE!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2012 #180 Del Skrevet 21. januar 2012 Hmm...ler du av stemmen min kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå