Rumle Skrevet 28. januar 2012 #281 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen. Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på ikke minst gode lange samtaler. Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer Åhhh det høres helt fantastisk ut, odisi!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. januar 2012 #282 Del Skrevet 28. januar 2012 God lørsdagsmorgen kjære Odisi I dag stod jeg opp tidlig for å få bukt med husvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2012 #283 Del Skrevet 28. januar 2012 God morgen fra meg også. I natt la jeg meg sent og riktig koset meg ved tanken på at jeg kunne sove så lenge jeg ville i dag. Hodet mitt ville noe annet. Det satte i gang med å produsere tanker på løpende bånd, slik at jeg var våken noen minutter over seks. Det er for tidlig på en lørdag, menmen... Det var egentlig godt å komme opp, selv om det er mørkt ennå ute. Har du sovet godt, Odi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. januar 2012 #284 Del Skrevet 28. januar 2012 God morgen Nå er jeg også oppe, Ha en strålende dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar 2012 #285 Del Skrevet 28. januar 2012 Godmorgen ooooooodisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2012 #286 Del Skrevet 28. januar 2012 Eh...det heter nok formiddag på denne tiden av døgnet, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar 2012 #287 Del Skrevet 28. januar 2012 Eh...det heter nok formiddag på denne tiden av døgnet, hehe... Hva?!!! klokken er jo ikke tolv enda! Nå må du skjerpe deg frøken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. januar 2012 #288 Del Skrevet 28. januar 2012 Hva?!!! klokken er jo ikke tolv enda! Nå må du skjerpe deg frøken!!! Odisi har sagt tidligere at det er formiddag før tolv også etter tolv er det ettermiddag. Men mitt spm er: Når skal man si god kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar 2012 #289 Del Skrevet 28. januar 2012 Åh? vel jeg er åpnebart ikke den rette til å svare på det kjenner jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2012 #290 Del Skrevet 28. januar 2012 Fra sekstiden og utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. januar 2012 #291 Del Skrevet 28. januar 2012 God fest i kveld Odisi!! Håper du koser deg masse og danser masse på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. januar 2012 #292 Del Skrevet 28. januar 2012 Fra sekstiden og utover. Takk Når begynner formiddagen da? Eller hvor lenge kan man si god morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2012 #293 Del Skrevet 28. januar 2012 For min del er det morgen fra seks til ni og så formiddag fra ni til tolv. Fra tolv til tre er det "middag" og så er det ettermiddag fra tre til seks. Grensene er sikkert litt flytende for hver og en, ettersom når en står opp og legger seg og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. januar 2012 #294 Del Skrevet 28. januar 2012 For min del er det morgen fra seks til ni og så formiddag fra ni til tolv. Fra tolv til tre er det "middag" og så er det ettermiddag fra tre til seks. Grensene er sikkert litt flytende for hver og en, ettersom når en står opp og legger seg og sånn. Hørtes veldig fornuftig ut. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 28. januar 2012 #295 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Odisi har sagt tidligere at det er formiddag før tolv også etter tolv er det ettermiddag. Men mitt spm er: Når skal man si god kveld? Mellom fire og seks er det kveld,og i gamle dager spiste vi noe som de kalte for meldemat(akkurat som jeg var staurgammel) som de spiste når de var sultne utenom de faste måltidene. Prøver og lære dere alle ungdommer hvordan det egentlig var Endret 28. januar 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 28. januar 2012 #296 Del Skrevet 28. januar 2012 Meldemat var ofte kaker,lefser eller vafler og kaffe Barne fikk til slutt som om jeg varenig i det,dahhhhhhhaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2012 #297 Del Skrevet 29. januar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2012 #298 Del Skrevet 29. januar 2012 Åååå, for en fin blåmeis-pippipp! Vi får håpe at den "snakker" seg langsomt inn i Odis bevissthet og trekker henne hit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2012 #299 Del Skrevet 29. januar 2012 Jaaaaaa! jeg har så mange slike utenfor vinduet mitt, de er sååå søte og fjollete! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. januar 2012 #300 Del Skrevet 29. januar 2012 Det skal jeg huske Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå