Rumle Skrevet 26. januar 2012 #261 Del Skrevet 26. januar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 26. januar 2012 #262 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er et syn for øyet,helt utrolig hvilket fargespekter det utgjør. Egentlig har jeg funnet ut at jeg kan i grunnen ikke ha en favorittblomst for alle blomster er sååååååååååå nydelige på hver sin måte akkurat som mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. januar 2012 #263 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, det har du rett i! Alle blomster er jo flotte på sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2012 #264 Del Skrevet 26. januar 2012 Men Omboplommer er Norskt,de stammer fra en øy i Ryfylke som heter Ombo Greit, men jeg fastholder at det helt sikkert bor en Afrikansk Omombo-stamme der ute... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. januar 2012 #265 Del Skrevet 26. januar 2012 Håper du skal spise noe godt i dag Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 27. januar 2012 #266 Del Skrevet 27. januar 2012 Det ble spaghetti :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. januar 2012 #267 Del Skrevet 27. januar 2012 Nomnom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 27. januar 2012 #268 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei Hanne,du gir meg alltid et positivt vink om morgenen Hver gang jeg ser på pcen om morgenen har du vært her og sagt godmorgen,og jeg ser for meg at du gjør det med ett smil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. januar 2012 #269 Del Skrevet 27. januar 2012 . Åh Bare koselig! Å ja, jeg prøver å starte dagen med et smil og gjerne dele det med flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 27. januar 2012 #270 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen. Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på ikke minst gode lange samtaler. Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. januar 2012 #271 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen. Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på ikke minst gode lange samtaler. Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer Jeg misunner livet ditt altså! Vil i grunn bare bli ferdig med utdanning, få jobb, kjøpe hus, gifte meg og få barn! Også ha et sånt fint hus i hagen med peis som er isolert hvor jeg kan ha lange gode samtaler med voksne gode mennesker! Også kurerer allergi slik at jobben min er Harepus småbruk! Du må kose deg masse! Det fortjener du jammen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2012 #272 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen. Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på ikke minst gode lange samtaler. Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer Åhh, det hørtes skikkelig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. januar 2012 #273 Del Skrevet 27. januar 2012 Høres meget koselig ut Odisi, tror jeg kommer snikende ned til deg Skal du servere noen kaker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2012 #274 Del Skrevet 27. januar 2012 Oi, det var facinerende bilder Rofl.. Hvor finner du sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2012 #275 Del Skrevet 27. januar 2012 En fantastisk samling bilder, hr. Rolf! ...men de første som inneholdt kaker og søte saker i fleng, fikk meg til å måtte hente stor-smekka mi og tørke opp på tastaturet her... Nå har jeg altså klart meg uten antydning til slikt i en hel mnd ganske snart og tåler ikke å se store fristende nærbilder av alt jeg har lyst på, men det var vakkert... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. januar 2012 #276 Del Skrevet 27. januar 2012 Oi, det var facinerende bilder Rofl.. Hvor finner du sånt? En meget skummel side som stjeler sjelene til folk Stjeler sjelen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 27. januar 2012 #277 Del Skrevet 27. januar 2012 Odisi Kan jeg komme på fest til deg imorgen Jeg vil hos deg. Sier du ja kan Rofl og jeg hoppe på ha med oss en termos og litt Baileys så er vi fin i farten når vi kommer. Rofl baker kake nå i kveld,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. januar 2012 #278 Del Skrevet 27. januar 2012 Lager jeg kake??? *leiter etter klonen som kan lage kake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2012 #279 Del Skrevet 27. januar 2012 Du har jo kenwooden Rofl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. januar 2012 #280 Del Skrevet 27. januar 2012 Det har jeg men kake kan jeg ikke lage for det :gjeiper: Ikke har jeg noe kake oppskrifter eller ingredienser til en kake heller. Kan lage en pai med bær i det går fint men kake ikke så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå