Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hadde alltid lyst på marsvin når jeg var liten men fikk aldrig det.

Men jeg kjøpte til guttene våre når de var små og den het Herkules og ble ca 3 år :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Marsvinet mitt Guri ble fem og et halvt! :overrasket:

Nei, nå får jeg ture av gårde på jobb! Men jeg titter sikkert innom i løpet av natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg skal gå på blomstermarkedet og nyte synet og luktene. Skal gå turer i Vondelpark og se på planter og folk. Gleder meg til alenetid i Amsterdam.

Faktisk har de noen fantastiske kaker der også, og Øl :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

God dag alle sammen :klemmer: her er det ikke sol i dag heller :(

Lurer på om jeg skal rope på Nelli så kommer hun gjerne frem :)

I dag skal jeg lage Pai til middag og det er så godt at jeg får vann i munnen bare av å tenke på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Mhm,Pai er godt.

Jeg pleier lage med skinke,purre og ost inni for det liker alle her hjemme.

Hadde nok hatt mye mer i hvis det var mannen og jeg som skulle spise den,men har gode tomater og rucculasalat til :smilorange:

Skal jeg ha Pai til dessert så fyller jeg den med vaniljekrem som jeg blander litt rom i,masse bananer og strør oboy eller sjokoladesaus på toppen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Kakebake, jeg skal på slankings men ikke før ferien, kan jo ikke dra til Amsterdam uten å spise gode søte saker. Men tar med treningstøy så jeg kan lufte Boffen (imaginær hund blir det)

Så fra høsten av blir det kun blomster- hmmmmm bør vel ikke innrømme at i dag kjøpte jeg 2 silkeblomster på Ikea, men jeg har noen blomster som dør støtt og stadig. De står litt teit til, så ingen sol eller regn kommer til. Silkeblomster dør aldri!

Klem til Odisi fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er sant det Surre,og det er mye finere enn plastikkblomster.

Og har du blomster en sånn plass må vel alt være lov :smilyblomst: klem til deg fra meg også Surre :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmm,i dag har det jaggu meg vært stilt her :unsure:

Ja - men det hindrer meg ikke i å sende en klem, for du er en av de som alltid gjør meg glad her inde.

Og dessuden har jeg lyst på paien din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Sender over den største paien jeg har laget,og med ekstra sjokoladesaus.

Husk at den er veldig varm Gia :klemmer:

Ellers godmorgen godtfolk :goodbye: akkuratt nå er været helt herlig ute men jeg skimter mørke skyer i horisonten så jeg håper jeg får klippet gresset i dag.

Syns alltid gresset må være velfrisert,mens blomsterbeda kan godt være litt rotete og ville.

Hmmm,lurer på om de fleste er reist på ferie jeg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg er her :Nikke: Men det er litt frem og tilbake. Håper solen skinner litt idag, slik at jeg får tatt ferdig den dumme terrassen før jeg drar imorgen. Ha en super dag Odisi og klipp plenen. Jeg skal ut å sjekke sneglefellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm,Pai er godt.

Jeg pleier lage med skinke,purre og ost inni for det liker alle her hjemme.

Hadde nok hatt mye mer i hvis det var mannen og jeg som skulle spise den,men har gode tomater og rucculasalat til :smilorange:

Skal jeg ha Pai til dessert så fyller jeg den med vaniljekrem som jeg blander litt rom i,masse bananer og strør oboy eller sjokoladesaus på toppen :bolledeig:

Åhhh det høres så godt ut, odisi! :spise:

Her har det regnet noe helt vanvittig de siste dagene :dry: så nå får det været jammen skjerpe seg! Skulle vært klippet her også :sjenert: Dvs. jeg har jo ikke eeeegentlig gressplen - kun en gangvei rundt omkring i hagen, av gress, som skal bli grusvei, om og når jeg får gjort noe med det :ler:

Håper du har en fin dag i hagen! :klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...