Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2361 Del Skrevet 2. juli 2012 Åh, jeg tror vi har en alliert Eller?? TIGERHUND!! VENN ELLER FI? VENN ELLER FI?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2362 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg tester ut kamuflasje for aksjon. Vil noen av disse fungere? Jeg har lidt mindre kroppsbehåring, og lidt kortere hale. Ellers er jeg nokså lik! Det er da ingen ting å bryde seg om.....*plystre* Herregud! Kode rød, kode rød - lilla vimpel og fodformflagg!!! Pronto!!!!! Haha, dere er jammen meg en søt gjeng her inne Masse fantastiske bilder også Når jeg vinner de 90 millionen på onsdag skal jeg skape et trygt sted for alle slike puser store og små noen raringer her inne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2363 Del Skrevet 2. juli 2012 Åh, jeg tror vi har en alliert Eller?? TIGERHUND!! VENN ELLER FI? VENN ELLER FI?? Min indre spion-dektektor er satt helt ut av spill! Venn! Fiende! Neiiii ivent -- vææææhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2364 Del Skrevet 2. juli 2012 Han ser snill ut Tror han er venn. Men er usikker på disse hundepandaene Er de dine allierte Rumle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 2. juli 2012 #2365 Del Skrevet 2. juli 2012 Her er hvertfall en alliert og beryktet fiende av fienden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2366 Del Skrevet 2. juli 2012 Phu.. det er godt vi har noen alleierte i den skumle verden der ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2367 Del Skrevet 2. juli 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaa, vi godkjenner ham! Nei, nei for all del! Det der er bare luuuurepandaer! Ikke la deg lure MY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2368 Del Skrevet 2. juli 2012 Åh, shit! Har vi enda flere fiender?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2369 Del Skrevet 2. juli 2012 Her er hvertfall en alliert og beryktet fiende av fienden! Jippi! Mira to the rescue!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2370 Del Skrevet 2. juli 2012 Åh, shit! Har vi enda flere fiender?!?!?! shhhhhh! bare lat som ingenting ... og løp for livet ved første anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 2. juli 2012 #2371 Del Skrevet 2. juli 2012 Jippi! Mira to the rescue!!!!!!!!!!!!!!! Hun knasker fugler til den store gullmedalje. Ikke at jeg har sett det nå siden jeg flyttet men det er ganske så stille om morgningen her også Hun er nå blitt veldig glad i bordet "sitt" samt den puten bak i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. juli 2012 #2372 Del Skrevet 2. juli 2012 Tigerhunden er nok alliert. Men jeg tviler sterkt på lurepandaene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2373 Del Skrevet 2. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2374 Del Skrevet 2. juli 2012 Herrefred! De er sofistikerte og. Kan blande seg inn i alle miljøer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2375 Del Skrevet 2. juli 2012 Herrefred! De er sofistikerte og. Kan blande seg inn i alle miljøer! Jeg tror den prøver å immitere Gia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2376 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har tatt dekning Tror jeg ser Noz der borte og... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2377 Del Skrevet 2. juli 2012 Den var søt My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. juli 2012 #2378 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Generalmajor Gunvald og Oberstlieutenant Rofl oppretter taktisk kommando. Jeg oppsøker Fort Kiwi for å sikre forsyningslinjene. Rapporterer tilbake! Endret 2. juli 2012 av Giacomo_P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #2379 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Og herregud, nå nærmer de seg. Jeg ser på facebook at det flyr politihelikoptere over hjemstedet mitt. De har nok begynt å lete der. Takk og pris for at jeg har flyttet. Må finne et nytt tre å gjemme meg bak Synes jeg nå? Endret 2. juli 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. juli 2012 #2380 Del Skrevet 2. juli 2012 Bak busken lengst til høyre? Nesten ikke. Jeg hadde ikke sett deg om jeg ikke vidste du var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå