Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Det hørtes deilig ut aldrisur. Hvor er du?

Jeg pleier å lage smoothieis. Har et brett med is i frysern. Kjempegodt.

Hei Mynona! Jeg er i Malaysia jeg. :fnise:

Og nå har jeg blitt gående å tenke på de derre jordbærene, og hvordan vi kan få de til å bli gode uten at selve bærene er dypfrosne. :klo:

Hvis vi fryser yoghurten halvstiv, så dypper vi de friske bærene oppi, for deretter å putte de bittelittegrann i fryseren. Kanskje?? :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, mysteriet om de frosne jordbærne :gjeiper:

Hørtes deilig ut å være i Malaysia nå ja!! Heldiggris!

Rumle: jeg tar litt forskjellig i isene. Har mange sånne pinneisformer, så jeg varierer litt. Men det som blir veldig godt er jorbær, fersken, en dæsj med Tropicana pasjonsfruktjuice, appelsin og bringebær. :jepp: Kjempesøte og gode!

Pleier å kjøpe inn en bærepose full av frukt og frosne bær, og blande litt av hvert, og putte i frysern.

Barna jeg har hatt på besøk synes også de er kempegode.

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... hvis dere har Animal Planet, må dere skru over nå. Det er et program hvor de skal kåre verdens søteste kjæledyr. Masse videoer av dyr som gjør rare og søte ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mysteriet om de frosne jordbærne :gjeiper:

Hørtes deilig ut å være i Malaysia nå ja!! Heldiggris!

Rumle: jeg tar litt forskjellig i isene. Har mange sånne pinneisformer, så jeg varierer litt. Men det som blir veldig godt er jorbær, fersken, en dæsj med Tropicana pasjonsfruktjuice, appelsin og bringebær. :jepp: Kjempesøte og gode!

Pleier å kjøpe inn en bærepose full av frukt og frosne bær, og blande litt av hvert, og putte i frysern.

Barna jeg har hatt på besøk synes også de er kempegode.

Det høres jo kjempegodt ut! Må få kjøpt meg noen sånne pinneisformer! :rodmer:

Åhh... hvis dere har Animal Planet, må dere skru over nå. Det er et program hvor de skal kåre verdens søteste kjæledyr. Masse videoer av dyr som gjør rare og søte ting :fnise:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh! :rodmer: Hvem vant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm...jeg så på det programmet om verdens søteste dyr og de er vidunderlig søte og nusselige alle sammen. Mitt hjerte smelter når jeg ser på sånne programmer. :rodmer:

:kaffekopp: til bokas eierinne. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

MILLIMANI: HAR DU (obs, store bokstaver - ikke meningen å rope) hatt et annet nick før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...