Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Det er et syn for øyet,helt utrolig hvilket fargespekter det utgjør.

Egentlig har jeg funnet ut at jeg kan i grunnen ikke ha en favorittblomst for alle blomster er sååååååååååå nydelige på hver sin måte :rodmer: akkurat som mennesker :jepp:

Skrevet

Ja, det har du rett i! Alle blomster er jo flotte på sin måte :jepp:

Skrevet

Men Omboplommer er Norskt,de stammer fra en øy i Ryfylke som heter Ombo

Greit, men jeg fastholder at det helt sikkert bor en Afrikansk Omombo-stamme der ute... :gjeiper:
Gjest odisi73
Skrevet

Hei Hanne,du gir meg alltid et positivt vink om morgenen :klemmer:

Hver gang jeg ser på pcen om morgenen har du vært her og sagt godmorgen,og jeg ser for meg at du gjør det med ett smil :)

.

Skrevet

.

Åh :) Bare koselig! Å ja, jeg prøver å starte dagen med et smil og gjerne dele det med flere :)

Gjest odisi73
Skrevet

Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling :jepp:

Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen :skaal: har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen.

Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på :kristin: ikke minst gode lange samtaler.

Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer :nigo:

Skrevet

Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen :skaal: har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen.

Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på :kristin: ikke minst gode lange samtaler.

Jeg misunner livet ditt altså! Vil i grunn bare bli ferdig med utdanning, få jobb, kjøpe hus, gifte meg og få barn! Også ha et sånt fint hus i hagen med peis som er isolert hvor jeg kan ha lange gode samtaler med voksne gode mennesker! Også kurerer allergi slik at jobben min er Harepus småbruk! :rodmer:

Du må kose deg masse! :) Det fortjener du jammen meg! :bursdag:

Skrevet

Åhh, det hørtes skikkelig koselig ut :)

Skrevet

Høres meget koselig ut Odisi, tror jeg kommer snikende ned til deg :jepp:

Skal du servere noen kaker?

2165474_460s_v1.jpg

2106316_700b.jpg

• Liker 1
Skrevet

Oi, det var facinerende bilder Rofl.. Hvor finner du sånt?

Skrevet

En fantastisk samling bilder, hr. Rolf! :jepp:

...men de første som inneholdt kaker og søte saker i fleng, fikk meg til å måtte hente stor-smekka mi og tørke opp på tastaturet her... :spise: Nå har jeg altså klart meg uten antydning til slikt i en hel mnd ganske snart og tåler ikke å se store fristende nærbilder av alt jeg har lyst på, men det var vakkert... :hjerter:

• Liker 1
Skrevet

Oi, det var facinerende bilder Rofl.. Hvor finner du sånt?

En meget skummel side som stjeler sjelene til folk :jepp:

Stjeler sjelen din

Gjest Surrehodet
Skrevet

Odisi

Kan jeg komme på fest til deg imorgen :sjenert:

Jeg vil :romeo::skya::kristin::hoppe: hos deg.

Sier du ja kan Rofl og jeg hoppe på :buss: ha med oss en termos og litt Baileys så er vi fin i farten når vi kommer.

Rofl baker kake nå i kveld,.

Skrevet

Lager jeg kake???

*leiter etter klonen som kan lage kake*

Skrevet

Du har jo kenwooden Rofl!

Skrevet

Det har jeg men kake kan jeg ikke lage for det :gjeiper: Ikke har jeg noe kake oppskrifter eller ingredienser til en kake heller. Kan lage en pai med bær i det går fint men kake ikke så

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...