Gå til innhold

FRP gjør det igjen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er rett og slett sjokkert over kritikken av EP. Er det mulig å være så vanvittige å mene at han skulle blitt igjenn? En gæærn tulling, som er ene og alene skyld i å drepe 77mennesker. Hva i alle dager mener dere han skulle gjort? Helt konkret, uten å bli drept?

Synes kanskje det var i overkant at denne frp-mannen må gå fra stillingen sin, men det er vel de lederne i frp som har insett at frp ikke tåler slike kommentarer. Frp har kommet med mange tåpelige kommentarer oppover tiden, slik som veldig mange andre partier. Partiet har råd til å bli stigmatisert ytterligere etter at ABB tidligere har vært medlem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo den faren campingturistene tok å utsatte seg selv for. Det er det minste en kan vente at en leder i denne situasjonen og på dette nivået også gjør. Nemlig å ta tak og LEDER.

Jeg merker meg at du på uærlig vis prøver å endre tema fremfor å svare på spørsmålene mine:

Hva ville du ha gjort? Satt livet til de andre på båten i fare ved å få båtføreren til å dra tilbake, og så la deg henrette?

Og hvis Norge blir angrepet av en fremmed makt, mener du at statsministeren skal ta frem geværet og dra rett til frontlinjen for å krige? For vi kan jo ikke ha noe av at han stikker av i sikkerhet, kan vi vel? Det er jo det du sier?

Og hvordan mener du en leder som ikke er leder innenfor et område han ikke har kompetanse på (sikkerhet eller antiterroroperasjoner) skal kunne ta ansvar for disse? Sikkerheten var tross alt ikke Pedersens ansvar. Det var hyret inn egne folk for ta seg av dette.

Men du mener kanskje at en leder må kunne absolutt alt og kunne takle alle situasjoner som kan oppstå i hele verden?

Å sammenligne med campingturistene er forøvrig direkte latterlig. De ble ikke jaktet på av morderen på en øy. De var ikke klar over hvor farlig det faktisk var. De hadde ikke sett venner og familie bli henrettet i kaldt blod. De kunne når som helst kjøre inn til land og gå hjem. Og så videre.

Men dette er bare et sidespor. Vennligst svar på spørsmålene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel "EP ble dratt ombord i båten av andre som hadde sett folk bli skutt ned."

Han ble ikke dratt ombord i båten. Han løp ombord.

Du vrøvler. Han ble dratt med av de andre. Da de skjønte hva som skjedde sørget de for å få med seg EP til båten. De måtte fortelle ham at de var i direkte livsfare, og at han måtte bli med dem til båten.

Endret av hulaboer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det EP gjorde er ikke i nærheten av det denne mannen gjorde. Derimot er det du gjør mye nærmere, da du er en anonym feiging som er for feig til å komme med utbruddene dine. Du mangler totalt ryggrad, og hadde du vært i samme situasjon som EP hadde du sannsynlgivis drept andre for å komme i sikkerhet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...