Gå til innhold

FRP gjør det igjen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de øverste lederene i partiet har jo ganske høy IQ da. Tror det var 45 om jeg husker riktig og det er jo ganske høyt da i FRP. Det blir litt som mensa i frp-versjon.

:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke kan kritisere politikken så får man kritisere politikerne, jeg ser den.

I det minste får vi være glade for at ungene i forumet her har begynt å vise litt interesse for politikk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.dagbladet.no/2012/01/07/nyheter/leder/kastes/frp/brak/19696120/

Finnes det mennesker med IG høyre en 20 i det partiet ?

En idiotisk uttalelse, men ikke mer idiotisk enn det som kommer fra medlemmer av andre partier. Så jeg skjønner ikke helt poenget ditt.

Jeg mener, FrP er jo et stort parti, og mini-partiene SV og KrF kommer jo med idiotuttalelser langt oftere. Ja, Audun Lysbakken vil for eksempel legge ned Oslo børs.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Ja, Audun Lysbakken vil for eksempel legge ned Oslo børs.

Lysbakken må jo være den eneste politikeren som er i stand til å ville kreve menns rett til å bli gravide :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på hva din IQ er? Over eller under 20?

Jeg tror du skal lære og lese jeg skrev IG ikke IQ

men bra forsøk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Propell

http://www.dagbladet.no/2012/01/07/nyheter/leder/kastes/frp/brak/19696120/

Finnes det mennesker med IG høyre en 20 i det partiet ?

Ja, vi vet også at det heter IQ, og ikke IG... Forøvrig fremstår EP som særdeles feig etter å ha stukket av, alene, i en båt mens andre ble meiet ned for fote. Han fikk også mye pes av sjefen sjøl, etter å ha liret av seg noe ræl om "ytringsansvar"!

At mannen muligens blir ofret, er un taktikkeri fra ledelsen, det bør være åpenbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal lære og lese jeg skrev IG ikke IQ

men bra forsøk

Og du mente "høyre" og ikke "høyere", og "en", ikke "enn"... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke vært mer enig, eskil pedersen gjorde alt feil den 22.juli. Men nevnes det blir det påsatt munnkurv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kritiserer Eskil Pedersen etter 22. juli begår et stort overtramp. Dette må folk skjønne. Dette skal selvsagt ikke diskuteres. Det tåler ikke dagens lys.

Punktum.

Alle foreldre i Norge, spesielt fedre, bør stille seg dette spørsmålet:

Hvis DITT barn hadde vært på Utøya sammen med deg. Hadde du latt ditt barn være igjen på øya samtidig som at du selv stakk av med halen mellom beina på en båt?

Vel, Eskil Pedersen, nesten 30 år, leder av AUF, var på mange måte en "far" til de mange unge på øya. Det var barn som var helt nede i 14 års-alderen som ble igjen på øya. Heldigvis var ikke de frivillige i området like feige, og de satte livene sine på spill når de reddet et uant antall ungdommer fra døden.

Men som sagt, dette temaet er det ikke lov å diskutere i Norge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjell Propell

Den som kritiserer Eskil Pedersen etter 22. juli begår et stort overtramp. Dette må folk skjønne. Dette skal selvsagt ikke diskuteres. Det tåler ikke dagens lys.

Punktum.

Alle foreldre i Norge, spesielt fedre, bør stille seg dette spørsmålet:

Hvis DITT barn hadde vært på Utøya sammen med deg. Hadde du latt ditt barn være igjen på øya samtidig som at du selv stakk av med halen mellom beina på en båt?

Vel, Eskil Pedersen, nesten 30 år, leder av AUF, var på mange måte en "far" til de mange unge på øya. Det var barn som var helt nede i 14 års-alderen som ble igjen på øya. Heldigvis var ikke de frivillige i området like feige, og de satte livene sine på spill når de reddet et uant antall ungdommer fra døden.

Men som sagt, dette temaet er det ikke lov å diskutere i Norge.

Det var vel derfor EP ville innskrenke ytringsfriheten ved å ville innføre "ytringsansvar"..!

Dette likte Jens Stoltenberg særdeles dårlig, så jeg regner med at tullingen er politisk død innen to år.

Og når det gjelder de som satte livene sine på spill for å redde de som svømte i vannet, var dette campingfolket. Du vet, "freppere" i grilldress...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kritiserer Eskil Pedersen etter 22. juli begår et stort overtramp. Dette må folk skjønne. Dette skal selvsagt ikke diskuteres. Det tåler ikke dagens lys.

Punktum.

Alle foreldre i Norge, spesielt fedre, bør stille seg dette spørsmålet:

Hvis DITT barn hadde vært på Utøya sammen med deg. Hadde du latt ditt barn være igjen på øya samtidig som at du selv stakk av med halen mellom beina på en båt?

Vel, Eskil Pedersen, nesten 30 år, leder av AUF, var på mange måte en "far" til de mange unge på øya. Det var barn som var helt nede i 14 års-alderen som ble igjen på øya. Heldigvis var ikke de frivillige i området like feige, og de satte livene sine på spill når de reddet et uant antall ungdommer fra døden.

Men som sagt, dette temaet er det ikke lov å diskutere i Norge.

Det så mange reagerer på, er at han nå fronter alt og gjør seg til en slags talsmann etter Utøya. Han lever visst i troen på at ingen husker det han gjorde, og det skal for enhver pris dekkes over.

Han burde holde seg langt mer i bakgrunnen, og ikke fronte noe som helst i forbindelse med det som skjedde. Fergen kunne blitt brukt både av politiet, og til å redde flyktende ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig fremstår EP som særdeles feig etter å ha stukket av, alene, i en båt mens andre ble meiet ned for fote.

EP ble dratt ombord i båten av andre som hadde sett folk bli skutt ned. Det var 8-9 andre på båten totalt, og båtføreren var den som tok båten fra land. På det tidspunktet hadde de tatt med seg alle i nærheten. Det var ingen andre som kunne bli med, og de så ryggen til Breivik rett i nærheten. Hadde han snudd seg, kunne han plaffet dem ned ved å bruke kikkertsiktet sitt.

Jeg skulle gjerne sett deg liksom begynne å løpe mot Breivik for å uskadeliggjøre ham. For det er vel det du forventer av EP? At han skulle ofre livet?

Fy faen.

Innlegget er ryddet for krenkelser.

Phaedra,mod

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis DITT barn hadde vært på Utøya sammen med deg. Hadde du latt ditt barn være igjen på øya samtidig som at du selv stakk av med halen mellom beina på en båt?

Så du mener at EP burde ha stoppet Breivik? Eller hva forventer du av ham?

Kunne ikke vært mer enig, eskil pedersen gjorde alt feil den 22.juli. Men nevnes det blir det påsatt munnkurv...

Han gjorde alt feil? Er det feil å redde livet til 8-9 andre personer? Er det feil å ikke begå selvmord?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...