Chandra Skrevet 31. august 2016 #941 Del Skrevet 31. august 2016 Wow! Jeg rr så imponert! Klarer ikke åskrive mer nå på mobil med en hånd, men du er fantastisk! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 1. september 2016 #942 Del Skrevet 1. september 2016 Utrolig bra jobbet!!! Imponerende! Ser MEGET bra ut!!👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. september 2016 Forfatter #943 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Tusen takk, begge to! Jeg syns det er så gøy å ha kommet så langt uten noengang i løpet av disse fem årene ha hatt medlemsskap på treningssenter! I dag var det Friday Fight Round 2. Det er den hardeste økta i hele programmet, og målet mitt var å komme meg gjennom Iron Legs og Floor Hops etter hverandre. Dvs lenger enn 6.20, som var da jeg måtte stoppe forrige gang. Kom til 7.23. Så fornøyd med den. Det er altså så utrolig høyintensitets-cardio at det nesten ikke er til å tro. Om noen er i stand til å komme gjennom dette uten pause da må de være laga av noe superheltaktig, ikke bare et menneske! Nå fant jeg faktisk videoen på nettet (enn så lenge). Så hvis noen vil prøve det jeg gjorde i dag, og for eksempel sjekke ut nevnte øvelseskombinasjon fra helvete (som begynner på 5:00) here you go! Det går ikke an å legge inn eller embedde den, men det er en gresk vimeo-versjon. Ikke noe virus eller noe, altså. Men de har jo ikke akkurat lov til å legge den ut der heller. - Linken laster ikke ned videoen, det er som vimeo/youtube. https://rutube.ru/video/d6658f07a55c361a9ae0104bb0955b87/ Endret 1. september 2016 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 2. september 2016 Forfatter #944 Del Skrevet 2. september 2016 I dag var jeg støl! Dagens økt var Iso Strength Chisel. Her er det lagt opp sånn at man utfører en øvelse 3 ganger, 10 repetisjoner hver gang og etter de 10 holder man på det tyngste punktet i 10 sekunder. Altså for eksempel sumo swquats med manualer enten hvilende på hoftene eller holdende ned foran deg: 10 reps - 10 sekunder hold på laveste punkt - 10 reps -10 sekunder hold - 10 reps - 10 sekunder hold. Kan ikke ha sykt tunge vekter her pga mange reps. Øvelsene etter oppvarming er: 1. Sumo Squat - brukte 2x9 kilo-tyngste jeg hadde tilgjengelig. 2. Pushups - Hvordan jeg noengang skal klare denne uten pauser skjønner jeg ikke. Første runde går fint, andre runde må jeg ha pause før 10 sekunders-hold og tredje tok jeg på knærne. Jeg tar sånn ca 30 pushups på ett minutt, men med 10x3 inkludert den holdinga nesten nederst går det dårlig..! 3. Split squat (bulgarian squat med vekt i den hånda på den siden beinet er oppå benken). Brukte 9 kg. To runder, siden det er en runde pr bein. 4. Pullup - igjen, klarer noen å holde seg oppe øverst der i 10 sekunder tre ganger i tillegg til 10x3 reps? Jeg brukte bånd festet i døra istedet for bar.) 5. Step up Side hold - stå på en benk/krakk/stol med det ene beinet på benken og det andre på bakken, hold en vekt. Holdt 6 kilo. Gå opp med det beinet som står på bakken 10 ganger. Hold er å stå i pistol squat på benken. 6. 1 arm row - Stå på benk (eller stuebord) med kneet og den ene armen. Den andre armen holder en vekt (starta med 9 på første runde, men måtte ned til 6). Ro oppover, hold-øvelsen er å holde vekta oppe ved brystet. 7. Sit Up C curve - Hold en vekt (6 kilo). Len deg bakover til du sitter som en c- hold magen inn- sett deg sakte opp igjen. Hold er å holde på laveste punkt. 8. Lateral Raise - Hold vektene ut til siden med strake armer og løft armene ned mot hoftene og opp igjen. Hold er å holde armene helt rett ut i 10 sekunder. Her brukte jeg bare 2 kilo, det blir veldig tungt mot slutten. For en beskrivelse lik denne, men med bilder, kan man lese denne. I morgen er det LP-stevne med vofse. Har sovet ganske dårlig helt siden vi meldte på, hvorfor gjør man dette mot seg selv?! Vel, hvis han greier å tøyle impulsene sine og ikke stikke, og jeg klarer å ikke gi masse rare småkommandoer jeg ikke merker selv engang så har vi håp! Målet er først og fremst at han skal klare fellesdekk (ligge på linje med andre hunder - tre meter mellom dem - i to min med meg 20 meter unna), og så at vi skal komme gjennom hele bana og klare alle øvelsene uten å få stryk på noen av dem. Det er faktisk lettere sagt enn gjort, men jeg har håp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 3. september 2016 #945 Del Skrevet 3. september 2016 Wohoo! Du ser kjempebra ut! Jeg husker selv hvor tungt det var å drasse på masse ekstra, jeg veide jo 26kg mer, enn jeg gjør nå. Men jeg tror jeg ble litt blind på meg selv. Jeg syntes jo aldri at jeg så stor ut, eller var feit liksom Du har gjort en formidabel jobb! Det må du ta til deg Hadde jeg begynt litt senere på jobb, så hadde jeg trent før (tror jeg), da jeg må bare si det som det er, jeg er kjempelat om morgenen Jeg er sur og gretten, rett og slett... Så jeg får det ikke til fordi jeg rett og slett ikke gidder, eller vill. Da måtte jeg jo lagt meg tidligere, jeg som elsker å sitte våken om kveldene (søvnskrekk??). (skal ikke kommentere treningen din, da den er helt super - som vanlig!!!!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 3. september 2016 #946 Del Skrevet 3. september 2016 Den 2. september 2016 at 9.52, Rainbow skrev: I dag var jeg støl! Dagens økt var Iso Strength Chisel. Her er det lagt opp sånn at man utfører en øvelse 3 ganger, 10 repetisjoner hver gang og etter de 10 holder man på det tyngste punktet i 10 sekunder. Altså for eksempel sumo swquats med manualer enten hvilende på hoftene eller holdende ned foran deg: 10 reps - 10 sekunder hold på laveste punkt - 10 reps -10 sekunder hold - 10 reps - 10 sekunder hold. Kan ikke ha sykt tunge vekter her pga mange reps. Øvelsene etter oppvarming er: 1. Sumo Squat - brukte 2x9 kilo-tyngste jeg hadde tilgjengelig. 2. Pushups - Hvordan jeg noengang skal klare denne uten pauser skjønner jeg ikke. Første runde går fint, andre runde må jeg ha pause før 10 sekunders-hold og tredje tok jeg på knærne. Jeg tar sånn ca 30 pushups på ett minutt, men med 10x3 inkludert den holdinga nesten nederst går det dårlig..! 3. Split squat (bulgarian squat med vekt i den hånda på den siden beinet er oppå benken). Brukte 9 kg. To runder, siden det er en runde pr bein. 4. Pullup - igjen, klarer noen å holde seg oppe øverst der i 10 sekunder tre ganger i tillegg til 10x3 reps? Jeg brukte bånd festet i døra istedet for bar.) 5. Step up Side hold - stå på en benk/krakk/stol med det ene beinet på benken og det andre på bakken, hold en vekt. Holdt 6 kilo. Gå opp med det beinet som står på bakken 10 ganger. Hold er å stå i pistol squat på benken. 6. 1 arm row - Stå på benk (eller stuebord) med kneet og den ene armen. Den andre armen holder en vekt (starta med 9 på første runde, men måtte ned til 6). Ro oppover, hold-øvelsen er å holde vekta oppe ved brystet. 7. Sit Up C curve - Hold en vekt (6 kilo). Len deg bakover til du sitter som en c- hold magen inn- sett deg sakte opp igjen. Hold er å holde på laveste punkt. 8. Lateral Raise - Hold vektene ut til siden med strake armer og løft armene ned mot hoftene og opp igjen. Hold er å holde armene helt rett ut i 10 sekunder. Her brukte jeg bare 2 kilo, det blir veldig tungt mot slutten. For en beskrivelse lik denne, men med bilder, kan man lese denne. I morgen er det LP-stevne med vofse. Har sovet ganske dårlig helt siden vi meldte på, hvorfor gjør man dette mot seg selv?! Vel, hvis han greier å tøyle impulsene sine og ikke stikke, og jeg klarer å ikke gi masse rare småkommandoer jeg ikke merker selv engang så har vi håp! Målet er først og fremst at han skal klare fellesdekk (ligge på linje med andre hunder - tre meter mellom dem - i to min med meg 20 meter unna), og så at vi skal komme gjennom hele bana og klare alle øvelsene uten å få stryk på noen av dem. Det er faktisk lettere sagt enn gjort, men jeg har håp! Rå trening!!👍👍💪🏻💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 4. september 2016 #947 Del Skrevet 4. september 2016 Håper stevnet med hunden gikk fint i går! Du er tøff! Husker så godt den følelsen fra da jeg konkurrerte med hest. Var så nervøs og lurte på hvorfor jeg utsatte meg for det. Men når vi først kom i gang var det jo alltid gøy. Du er så flink til å trene med hunden altså. Jeg skal prøve å komme i gang ut over høsten jeg også. Bare på slike åpne treninger da, ikke noe agility eller noe. Det er for skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 4. september 2016 #948 Del Skrevet 4. september 2016 Gratulerer så mye (litt på etterskudd) med jubileum! Du har hatt en helt fantastisk framgang - på så veldig mange måter. Synes virkelig du er en inspirasjon, og du viser at med god innsats og dedikasjon KOMMER gode resultater! Folk er opptatt av mirakelkurer som skal gjøre en perfekt i løpet av 6-8 uker, mens du fronter noe langt viktigere - nemlig langtidsperspektivet, som ikke bare gir bedre trent utseende, men bedre helse på flere måter. Vet ikke hva mer jeg skal si, bare følte jeg måtte få gitt beskjed om hvor utrolig mye respekt jeg har for deg og den livsstilsendringa du har gått gjennom, selv om jeg egentlig ikke kjenner deg. Stor klem og applaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 5. september 2016 Forfatter #949 Del Skrevet 5. september 2016 Ja, det er rart det der med at man ikke ser det selv før det har gått langt over styr med usunnhet. Før jeg var 25 spiste jeg hva som helst uten å legge på meg, men så ble det verre, gitt. Veldig glad jeg er et helt annet sted nå. Tusen takk for hyggelige, oppmuntrende og varmende kommentarer, alle sammen! Jeg har jo sett "fit" ut noen år nå, men det å vite det er fem år siden det begynte føles spesielt og litt magisk. Mye av livet mitt har foregått i femårsintervaller (feks jobbet jeg fem år i den jobben jeg hadde før jeg ble utbrent, og det tok totalt fem år fra det skjedde til jeg igjen jobbet hundre prosent). Nå føles den personen jeg var for fem år siden milevis unna! Hadde forresten vært innmari gøy om noen av dere har lyst til å prøve Friday Fight Round 2 og si hva dere synes! Lørdagens løping ble flytta til søndag. Da var det Lp-stevne, og så sov jeg to timer da jeg kom hjem, for jeg var så sliten av dårlig søvn og nerver! Stevnet gikk ok. Eller, jeg er VELDIG stolt over at han faktisk lå i fellesdekken, men det ble mye surr ellers, og vi endte på en solid sisteplass. Men det at han lå der sier mye om hva han får til, og med noen justeringer nå tror jeg dette skal gå kjempebra etter hvert. Nytt stevne 18. september, så vi har litt tid til å trene på det som ikke fungerte. Og vi har lært å IKKE trene dagen før, for han var sliten! Søndag gikk vi først 4.6 kilometer med hunden i skogen i ganske ulendt terreng, og etter turen kjørte kjæresten og vofse hjem, og så jogga jeg en tur. 7.28 kilometer på 47.26 min. Tok det relativt rolig, men jogga absolutt hele tiden. Det tyngste var bakkene på slutten. Tror absolutt jeg har mest å tjene på å gå alle de bratte bakkene på løpet i oktober. Klarer ikke jogge fort uansett, og det tapper meg veldig for krefter. Fornøyd med joggeturen, og med at jeg ikke stoppa en eneste gang. I dag trente jeg Iso Speed Hammer. Alle øvelsene gjøres først sakte 10 reps, og så fort 10 reps. Pushups, chinups, utfall, sumo squats etc. Er en kort økt, men en effektiv en. Bare 25 min, faktisk. Hadde et møte å rekke i dag, så det var egentlig satt opp som morgendagens økt, men jeg bytta om for å rekke møtet. Håper det blir en bra uke med både mennesketrening og hundetrening! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 5. september 2016 #950 Del Skrevet 5. september 2016 Gøy, men da prøver jeg den i morgen eller på onsdag, jeg :D Så flink du var med jogginga! Utrolig creds til deg. Får det nesten til å høre fristende å legge ut på en tur selv, vegrer meg så innmari En ting er turene med hunden, de er jo koselige, men dørstokken ut i naturen for meg selv blir liksom flere meter høy Og gratulerer med flink voff på fellesdekk - da er jo potensialet der. Lykke til med jobbing fram mot neste stevne :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. september 2016 Forfatter #951 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) 23 timer siden, rh1 skrev: Gøy, men da prøver jeg den i morgen eller på onsdag, jeg :D Så flink du var med jogginga! Utrolig creds til deg. Får det nesten til å høre fristende å legge ut på en tur selv, vegrer meg så innmari En ting er turene med hunden, de er jo koselige, men dørstokken ut i naturen for meg selv blir liksom flere meter høy Og gratulerer med flink voff på fellesdekk - da er jo potensialet der. Lykke til med jobbing fram mot neste stevne :D Oh, så kult at du skal prøve! Det er den hardeste i hele programmet, altså, bare så du ikke tror det er SÅ heftig hver gang! Det er gøy å jogge, og jeg har gjort det mye mindre etter at jeg fikk hund, men fint å få det til. Vofse gidder ikke løpe så lenge av gangen når det er så mye å lukte på, så joggeturene med ham blir mer sånn SPURT- stå helt stille - gå to meter- småjogge litt-stå stille-SPURT! Håper du kommer deg ut på joggetur du også, er jo så digg når man kommer seg ut. Så fint du mener det var en grei tid, syns det er så vrient å se det i ettertid. Tusen takk, er veldig stolt av at han var med på stevnet og at han klarte fellesdekken! Det var vanskelig for ham, han peip en del (som ikke er lov, egentlig), men han klarte det likevel. Blir spennende å se hvordan det går neste gang. I dag tidlig trente jeg Total Body Hammer, en økt med tre runder, og du gjentar alt to ganger i hver runde. Hver øvelse gjøres med 10-8-6 repetisjoner. Det var tungt på flere av øvelsene, men jeg klarte likevel å øke litt i vekter, så det var moro! Nå er det bare tre dager igjen før jeg er ferdig med seksukersprogrammet mitt! Endret 6. september 2016 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 7. september 2016 Forfatter #952 Del Skrevet 7. september 2016 Ble det ikke noe Friday Fight, Rh1? (Leste du hadde fridag i dag). I dag tok jeg Max Hammer Strength. 20 øvelser, alle gjøres først uten belastning (vekter) og så med så tungt man klarer. Jeg må få meg tyngre vekter, men i alt som løftes over hodet er 9 kilo i hver arm tungt nok. Hvordan er dere andre så sykt sterke?! Har skrevet om denne videoen før, så nå linker jeg bare. Denne uka er det fire økter fra Hammer & Chisel og bare én fra Insanity Max 30. Den er på fredag, så det gleder jeg meg til. Det gjør nok ikke samboeren min, siden vi skal reise bort den dagen og derfor stå opp tidlig og dra litt senere enn en vanlig arbeidsdag. Da blir det stas å ha meg hoppende rundt! Blir bra når vi får flytta og laga treningsrom, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 7. september 2016 #953 Del Skrevet 7. september 2016 Stemmer, da kan jeg jo ta den nå i ettermiddag :D Falt litt ut av hodet, men det får jeg prøve. Mente fridag i programmet om onsdagene. Haha, kos deg på fredag! Skjønner det blir digg å få alt på stell i ny bolig, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 8. september 2016 Forfatter #954 Del Skrevet 8. september 2016 16 timer siden, rh1 skrev: Stemmer, da kan jeg jo ta den nå i ettermiddag :D Falt litt ut av hodet, men det får jeg prøve. Mente fridag i programmet om onsdagene. Haha, kos deg på fredag! Skjønner det blir digg å få alt på stell i ny bolig, ja! Hva syns du? *spent* Ja, det blir fint. Jeg blir knapt snakka til på morran nå fordi jeg er slitsom. I dag var det Chisel Balance. Det er en styrke-og-balanse-økt jeg brenner overraskende mye på, 350 kcal på 40 min, som er gjennomsnittlig det jeg brenner på en halvtime av de hardeste cardioøktene. Økta er beskrevet her. Poenget er at man gjør en øvelse, gjør den på andre siden (motsatt bein) og går tilbake og gjør den på første igjen og igjen på motsatt bein. 15 reps på hver runde. Blant øvelsene er å stå på et bein og sette seg ned og reise seg opp fra benken/krakken/stolen med en vekt i hendene, stå i bulgarian squat, bøye seg langt ned og hoppe opp med beinet som står på bakken i lufta (her måtte jeg pause for å få inn alle reps, holdt på å tryne når jeg skulle holde tempoet), glute bridge med et bein og vekter som løftes bak hodet, og stå på et bein og strekk motsatt bein bak deg - ro opp med vekter en gang, og bøy deg tilbake i pistol squat (15x høyre + 15x venstre to ganger). Vondt. Men liker økta, selv om balansen blir kraftig utfordret. Det er jo også poenget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 9. september 2016 Forfatter #955 Del Skrevet 9. september 2016 I dag er vi på biltur til Rogaland. Langt å dra for å være med på hundeutstilling i helga, men tar det som en liten ferietur! Starta dagen med en skikkelig økt med Shaun T. Maxa på 11.13 tror jeg det var, er veldig mye hoppende push-ups og sånt, feks stå i planke, hopp ut med både føtter og hender, ta push-up, hopp inn med begge deler og ta en osv.. Fikk masse energi til turen, da! Og hadde savna Shaun! Skal trene på hotellets treningsrom i morra, hvile søndag og så begynne på 21 day fix extreme på mandag. Tre uker. Har tatt det før, så nå tweaker jeg det litt. Er nemlig egentlig trening hver dag, inkludert pilates på onsdagene og yoga på søndagene. Orker ikke pine meg gjennom det, så da flytter jeg lørdag til onsdag, løper på lørdag og har hviledag på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 12. september 2016 Forfatter #956 Del Skrevet 12. september 2016 Hoi, det var helga si, det...Matmessig og treningsmessig har det vel vært helt krise, men klarer ikke bry meg så veldig. Hadde forberedt lunsj og mellommåltider på vei til Rogaland, men å finne mat som ikke inneholder døde dyr sånn ellers er ikke lett. På fredag kveld fikk vi en sopp-suppe på hotellet, da, Og spiste søtpotet-fries. Og på lørdagen fant vi noe thai-mat som var kjempegod der vi kunne bytte ut kylling med tofu. Men sånn roadtrip-mat vet vi jo at ikke finnes for oss. En bensinstasjon var oppfinnsomme og ga oss bakt potet med kryddersmør, og jeg som ikke engang liker potet klarte da såvidt å spise det. Ellers ble det både på hotellet og på veien hjem mye godteri. Spiste på Max Burger på vei hjem, de har hele fire veggisburgere, og omph-burgeren var helt sykt god. Bare synd jeg ikke kan spise brødet siden jeg ikke tåler hvetemel. Prøv å komme rundt i landet og ikke spise hvetemel eller kjøtt og samtidig prøve å spise sunt....! Uansett. Trening ble det heller ikke, skulle egentlig trene på hotellet og løpe på mølla. Men hunden var så sliten av reisen at han fikk skyhøyt stressnivå, så vi kunne rett og slett ikke gå fra ham noen av oss. Så da ble det hotell og litt vandring i byen. Men hele forrige uke ga jeg etter for hvert eneste godteribehov jeg hadde, så da ble det lett å fortsette i den tralten... Fordi vi må stoppe en del når vi har med ham brukte vi rundt ni timer hver vei...Så i dag tidlig da klokka ringte halv sju hadde jeg veldig lite lyst til å høre på den. Men haddde jeg ikke gjort det ville jeg vel sklidd ut enda mer. Så da ble det å stå opp og begynne på 21 day fix extreme. Har tatt dette programmet før, gjør litt om på det og kjører tre uker med innlagt jogging. Plyo Fix Extreme var dagens økt. Det er som man skjønner hopping. Med vekter. Brukte stort sett seks kilo, men fire på noen øvelser. Det er mye hopping i squat, utfall og burpee med vekter. Veldig intens økt, men trengte det. Nå er jeg klar for å spise sunt og skjerpe meg hele uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 12. september 2016 #957 Del Skrevet 12. september 2016 Hvordan gikk konkurransen i helga? Hørtes ut som en fin tur da, selv om jeg skjønner det ble vanskelig med mat. Heldigvis dør man ikke av en usunn helg og du er jo så superflink ellers at du virkelig kan unne deg å skeie ut litt. Står opp halv 7 for å trene liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 13. september 2016 Forfatter #958 Del Skrevet 13. september 2016 Utstillinga gikk bra! Det vil si, det gikk ikke helt sånn vi hadde håpa, og vi kjørte ikke ni timer hver vei for det resultatet...men det gikk på en måte nest best av det vi ville. Målet var at han skulle få sitt siste cert og dermed bli utstillingschampion. På det området ble han slått av 1 annen hund, og derfor fikk han bare noe som heter reservecert. Det fører ham ikke noe nærmere å bli champion, men det er et veldig bra resultat og det viser at han absolutt er bra nok til å bli det. Likevel, surt å dra SÅ langt for å ikke få det vi ville ha...! Denne uka er det ny giv på matfronten, kan ikke forsette å skeie ut sånn hver dag. Spiste falaffel fra fastfood-sjappe i går, da, men...! Hadde det vært opp til meg hadde jeg seriøst spist godteri, sjokolade og potetgull hver eneste dag. Men da går kalorimengden litt i overkant i pluss sammenligna med hva jeg forbrenner, og jeg har ikke lyst til å sabotere resultatene mine heller. I dag trente jeg dag 2 av 21 Day Fix Extreme, Upper Fix Extreme. Fire runder, tre øvelser pr runde, veksling på tunge og medium vekter. Merker at jeg er litt svak og sliten for tida, jeg må ta litt mer pauser og klarer ikke løfte så supertungt. Samtidig bruker jeg tyngre vekter hele tiden enn jeg gjorde sist jeg tok dette programmet. Etter Upper tok jeg 10 min hard core som er lagt til på tirs og tors, og består av mange mageøvelser. Håper eneginivået mitt snart kryper oppover igjen slik at jeg kan gi alt litt mer. Men det går seg vel til! Har fått to svære uforutsette utgifter nå, som passer veldig dårlig ettersom vi jo snart skal flytte og må kjøpe hvitevarer, seng og sofa. Her om dagen fant jeg ut at å bytte to pærer som har gått i frontlykta på bilen vil koste i underkant av 3000 kroner pga sykt dyre pærer (og jeg har dobbeltsjekka med flere verksted - prisen går heller opp enn ned for å si det sånn). I tillegg slutta alle HDMI-inngangene på tv'n å virke i går morges - og det bruker vi jo for å få tv-signalene inn + at jeg alltid kobler til dataen min med HDMI...Det er visst noe som ofte skjer med LG-tver etter 5 år. Moro. Så med mindre LG kan fikse det må jeg kjøpe ny tv. Og det koster jo en del kan du si, når det skal være den store vi skal ha i stua.. Vi må gjøre litt om på budsjettet for flyttinga og avvente kjøp av en del ting. Kanskje heller kjøpe feks trommel og fryseskap på nyttårssalg eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. september 2016 Forfatter #959 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg er så trøtt og umotivert for tida. Jeg står opp og trener hver dag, men så veldig mye entusiasme knytta til det har jeg ikke. I dag var det Dirty 30 Extreme (egenltig skulle det være pilates, men den har jeg kutta ut og flytta lørdagsøkta til onsdag). Det er 1-min intervaller med vekter, blant annet upright rows, renegade rows, chest press etc. Gikk greit. Trøtt trøttesten i dag, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. september 2016 #960 Del Skrevet 14. september 2016 Høsttrøtt kanskje? Du er jo uansett veldig flink som kommer deg opp for å trene selv om det ikke frister da. Håper du kommer over kneika snart. Når var løpet igjen? Mins du skulle løpe en 10km i september? *misunnelig* Det var synd det ikke gikk som du ville på utstillingen da! Det hørtes jo uansett ut som om det gikk bra, men kjedelig når man ikke når det målet man har satt seg når man har reist så langt. Men neste gang sitter den! Har du forresten et tips til meg? Hunden vår har blitt helt ram på å stjele småting fra sofabordet i stua for så å bite det i stykker... Han vet han ikke får lov men problemet er når vi går ut av rommet. Prøver jo å huske å fjerne alt men det er ikke alltid jeg husker på det med baby armen... Veldig irriterende! Jeg må vist oppdra hunden litt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå