Gå til innhold

Datalagringsdirektivet trer snart i kraft


Gjest Kjell Propell

Anbefalte innlegg

Jeg inntrømmer glatt at jeg ikke har peiling på dette.

Finnes det en "steg for steg" guide på hvordan jeg kan sikre datamaskinen min, uten at jeg må bruke 150 timer på å lære meg hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jessie

Jeg inntrømmer glatt at jeg ikke har peiling på dette.

Finnes det en "steg for steg" guide på hvordan jeg kan sikre datamaskinen min, uten at jeg må bruke 150 timer på å lære meg hvordan?

Sjekk disse:

www.strongvpn.com

www.hidemyass.com

www.relakks.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessie

Ja, huffameg så fælt.

Mord rundt deg på alle kanter og til alle tidspunkter og steder der du er. Og så blir du dømt for mord da, naturligvis.

Jøssenam så mye paranoide og skrullete folk som finnes. Er det noen som det trengs å overvåke, så er det absolutt dere.

Nå er det jo slik at det ikke er akkurat veldig koselig å være i politiet søkelys over lengre tid heller, selv om man til slutt blir sjekket ut av saken?

For øvrig kan det jo dreie seg om en hel del mindre alvorlige saker også, hvor det er lettere for politiet å dømme etter indisier.

Jeg er 100% i mot DLD, og fra 1. april sitter jeg bak en VPN-løsning.

Det er nesten litt komisk at dere tilhengere av DLD konsekvent nekter å kommentere det faktum at i de landene DLD er innført, har det hatt NULL effekt og vært stort misbruk.

Dere nekter også konsekvent å kommentere at DLD ble kjent ugyldig i Tysk høyesterett i sin daværende form og at all data skulle slettes.

Dere nekter konsekvent å kommentere det storstilte misbruket av datalagring som har funnet sted i Tyskland, Polen og Nederland, av politi og etterretningsvesen, hvor spesielt journalisters hemmelige kilder har vært hovedmålet.

Endret av Jessie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Propell

Jeg inntrømmer glatt at jeg ikke har peiling på dette.

Finnes det en "steg for steg" guide på hvordan jeg kan sikre datamaskinen min, uten at jeg må bruke 150 timer på å lære meg hvordan?

https://www.vpntunnel.se/

Enkelt, lett forklart og effektivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes mange ignoranter er nå så sin sak, og jeg tror ikke at KGs brukere er representative for andre enn seg selv. Når det er sagt, vet jeg om folk som ikke en gang har en vanlig BRANNMUR!!! Hvor dum er det lov til å være egentlig ?

Og til dere som har Norton, Norman eller Mcafee, dere er ikke beskyttet. Nevnte "brannmurer" tar bare mye plass og får din PC til å jobbe tregere. Prøv heller AVG. Basisversjonen lastes ned gratis fra nettet. Full beskyttelse koster ca 300 kr året. Har ikke hatt virusangrep etter at jeg kvittet meg med Norton.

Og for all del, ligg unna Babylon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Selger Kjell Propell VPN-løsninger?

2. Jeg ser ikke at det står i de oppgitte kilden (hw.no) at besøkte nettadresser registreres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...