Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Startet påan igjen etter jeg datt av sist uke da jeg va syk :(

menmen! Ferdig med dag 2 level 1! :) er det meningen med en uke per level eller? :klo:

Endret av Pialill
Skrevet

Nei, 10 dager pr level. (derav navnet, 30 day shred, hehe)

Skrevet

Nei, 10 dager pr level. (derav navnet, 30 day shred, hehe)

haha! Takk :fnise: meget logisk, hadde fått det for meg at det sku være tre uker :gjeiper:

Skrevet

Ble ufrivillig hviledag på meg i dag:/ pc'n klikka.. Får ta det igjen med ekstra hard innsats i morgen :) skulle ha tatt dag 8, level 1 idag. Håper det ikke skader med en hviledag:)

Gjest Thessie!
Skrevet

Ble ufrivillig hviledag på meg i dag:/ pc'n klikka.. Får ta det igjen med ekstra hard innsats i morgen :) skulle ha tatt dag 8, level 1 idag. Håper det ikke skader med en hviledag:)

Jeg tror egentlig du har bra av en hviledag etter å ha trent i 8 dager :)

Skrevet

Gjennomførte dag 10 av level 1 idag, gruer meg som en HUND til level 2 imorgen...... Øvelsene der ser myyyyye verre ut.

Level 1 oppsummert:

Hadde to pausedager, så jeg gjennomførte på 12 istedet for 10 dager. En pga. intens INTENS gangsperr, den andre pga. overtid på jobb.

Jeg har ikke penger til dumbbells akkurat nå, så jeg bruker to funlight-flasker fylt med vann. De er akkurat passe tunge på de fleste øvelsene, men litt for lette på noen. Tror kanskje jeg hadde hatt utbytte av tyngre, særlig på slutten. Kan være lurt å iallefall ha 1kg og 2kg-vekter.

Progresjon:

Skikkelig imponert over hvor fort jeg har merket forskjell! Særlig i beinmuskulaturen merker jeg stor forskjell, og gikk fra en tapper Anita til en ivrig Natalie på jumpropes, buttkicks, utfall og squat-and-press. Og abs da, nå gjennomfører jeg hele den siste sykle-økten uten å dø (koordinasjonen er det dog ikke alltid helt enkelt med, men det er nok et innebygd handicap jeg har, hehe)

Hååååper det blir like bra resultater på level 2 (og 3), og om det blir det kan jeg offisielt slutte å kalle meg en lat sofagris, men en person som liker å trene :skratte:

• Liker 4
Skrevet

Ptøver igjen; hvor får jeg tak i denne vidunder-filmen?

Skrevet

Mange som laster den ned.

Jeg kjøpte min på cdon.com, til kr 79 + 29 k i frakt :)

Gjest linsina
Skrevet

Ikke alle som trener klokken 11 på en fredagskveld! Dag 7 på level 1 gjennomført (hatt 2 pausedager med mellomrom pga sent hjemme (klokken 01 på natten) og umotivert)

Blir godt med en dusj nå:D

Skrevet

Da er vi like langt.

Nettopp gjennomført dag 2. Jeg holder på å dø på meg. Armene mine dirrer enda.

Og når jeg skulle bøye litt ned for å ta bunches så kjente jeg jo hvor vondt jeg hadde i de musklene fra dagen før.

Men jeg har enda 2000 skritt jeg har planer om å gå i dag. (vil nå 10 000)

Hvordan skal jeg rekke det når jeg skal på "fest" kl 7?

Sliten jooo....

haha.. du får danse ekstra mye i kveld, det kan vel telles som skritt :)

Skrevet

Gjennomførte dag 10 av level 1 idag, gruer meg som en HUND til level 2 imorgen...... Øvelsene der ser myyyyye verre ut.

Level 1 oppsummert:

Hadde to pausedager, så jeg gjennomførte på 12 istedet for 10 dager. En pga. intens INTENS gangsperr, den andre pga. overtid på jobb.

Jeg har ikke penger til dumbbells akkurat nå, så jeg bruker to funlight-flasker fylt med vann. De er akkurat passe tunge på de fleste øvelsene, men litt for lette på noen. Tror kanskje jeg hadde hatt utbytte av tyngre, særlig på slutten. Kan være lurt å iallefall ha 1kg og 2kg-vekter.

Progresjon:

Skikkelig imponert over hvor fort jeg har merket forskjell! Særlig i beinmuskulaturen merker jeg stor forskjell, og gikk fra en tapper Anita til en ivrig Natalie på jumpropes, buttkicks, utfall og squat-and-press. Og abs da, nå gjennomfører jeg hele den siste sykle-økten uten å dø (koordinasjonen er det dog ikke alltid helt enkelt med, men det er nok et innebygd handicap jeg har, hehe)

Hååååper det blir like bra resultater på level 2 (og 3), og om det blir det kan jeg offisielt slutte å kalle meg en lat sofagris, men en person som liker å trene :skratte:

så bra! men når du sier at du har fått mye progresjon, er det sånn at du ser forskjell på beina at du har fått mer muskler, eller bare merker du at du har blitt sterkere? =)

Skrevet

Det er ikke noe særlig verre :) Jeg syns faktisk det var litt fint å få litt forandring og andre øvelser. Nå, hvis jeg vil trene noe som tar kort tid, så tar jeg level 2, for jeg liker den best :)

Gruer du deg littebittegranne mindre nå? ;)

Skrevet

så bra! men når du sier at du har fått mye progresjon, er det sånn at du ser forskjell på beina at du har fått mer muskler, eller bare merker du at du har blitt sterkere? =)

Jeg innbiller meg at det går an å se det, men det er nok bare jeg som ser. Jeg kan KJENNE forskjell da. :gjeiper:

Merker det mest på yteevnen ja.

Skrevet

45 kroner på play.com

• Liker 1
Skrevet

Puh, dag 6 level 1 fullført. Mannen skjønte ikke hvordan jeg kunne være så støl etter hjemmetrening de første dagene, så jeg utfordret han til å prøve selv. Han gjorde det i går kveld, og endte med å spy.. :ler: Det skal sies at han ikke hadde trent på 9 måneder, men likevel. Han skulle aldri mer betvile at hjemmetrening kunne være slitsomt, sa han :ler:

• Liker 7
Skrevet

Er det slik at hver dag på level 1 er lik? Altså det samme opplegget hver dag? :)

Skrevet

Er det slik at hver dag på level 1 er lik? Altså det samme opplegget hver dag? :)

Ja, det er bare 1 video med tre nivåer. (tre halvtimer) Du gjør det samme i ti dager av gangen.

Gjest Thessie!
Skrevet

Ja. Men for min del gjør ikke det noe. Det tar litt tid å komme seg inn i enkelte av øvelsene, og jeg synes det er positivt for da husker du øvelsene og merker fortere framgang.

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar :) Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg ser filmen ligger ute på youtube, så da slipper jeg å kjøpe den. Jeg har funnet ut at jeg skal bruke dette som et supplement til sentertreningen min og hvis hvis jeg har dårlig tid en dag. 30 min + dusjing er jo ingenting :) Så jeg kommer ikke til å følge dette programmet hver dag i 30 dager. Kjempemorsomt å lese at så mange har god framgang!

Endret av Rosa Pute
Skrevet

dag 3 ferdig. Hadde en liten pause i går, og tror jeg skal begynne å trene dette annenhver dag, slik at jeg ikke overbelaster musklene og kroppen min sånn generelt. Synes at det går lettere på noen øvelser. Jeg klarte å gjennomføre hele den siste cardioen og styrken i dag, og det er jeg fornøyd med. Gjorde også "rumpesparkene" som Nathalie.

Sliter med jumping jacks'ene. Synes det blir veldig mye i starten og føler ikke at jeg gjennomfører dem helt. Her må jeg også pause litt. Også push-upsene blir veldig slitsomme, men i dag hoppet jeg bare over et par-tre stykker, og er fornøyd med det! Hadde kanskje sett mer framgang, om jeg hadde trent i går også, men som sagt så vil jeg heller bruke litt mer tid og unngå å ødelegge kroppen min :)

Det er så oppløftende å se framgangen deres! Vil også applaudere alle her inne som har stablet seg opp litt motivasjon til å gjennomføre dette! Det er godt gjort, for det er ikke lett å trene for seg selv, hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...