Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Gjest *Røyskatt*

Dag to av tredve gjennomført. Jeg sleit med cardioen på første runda, men runde to og tre gikk kjempebra :) Men auau i kroppen etter i går. Vi får se om jeg klarer å stå opp i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg tatt min andre økt med Jillian, dag 2! :)

Holte på å dø, og var støl etter treningen fra i går, men hærlighet så DEILIG! :)Dette skal jeg fortsette med. Gleder meg til å se resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg gått 7 dager uten å shredde, så i dag gjennomførte jeg dag 3 uten smerter i leggen! Så får vi se hvordan det går utover kvelden/morgendagen. Svetter fremdeles som en gris, men syns ikke jeg er like sliten som på dag 1. Er helt sikkert bare psykologisk fordi jeg forventer at dette skal fungere, men i dag hadde jeg ikke én eneste tanke om at jeg ville skru av dvd'en og legge meg ned å dø. Så jeg anser det som fremgang!

Vi er superflinke, folkens! :-) :danse: All ære til oss som følger dette programmet!! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dag 18 i dag! :hoppe:

Helt utrolig hvor mye bedre form jeg er blitt i på disse dagene --> fra å såvidt klare å henge med & måtte ta pauser hele tiden på dag 1/Level 1 klarer jeg nesten å henge med på alt på dag 8/Level 2!

Gleder meg til Level 3 ! :)

Stå på jenter!! :duskedame:

PS. Var foresten vanvittig stiv og støl de tre-fire første dagene på Level 1 (bare det å gå på do var et skikkelig ork, var jo så vanskelig å komme seg opp og ned fra setet :ler: ) , men det ga seg etterhvert! Det blir bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med dag 18 i dag! :hoppe:

Helt utrolig hvor mye bedre form jeg er blitt i på disse dagene --> fra å såvidt klare å henge med & måtte ta pauser hele tiden på dag 1/Level 1 klarer jeg nesten å henge med på alt på dag 8/Level 2!

Gleder meg til Level 3 ! :)

Stå på jenter!! :duskedame:

PS. Var foresten vanvittig stiv og støl de tre-fire første dagene på Level 1 (bare det å gå på do var et skikkelig ork, var jo så vanskelig å komme seg opp og ned fra setet :ler: ) , men det ga seg etterhvert! Det blir bedre! :)

Som om jeg skulle sagt det selv, alt sammen! Dag 18 i dag jeg også. Forskjellen på oss er kanskje at jeg ikke er helt sikker på om jeg gleder meg til level 3... :ler: Men joda, det blir greit med litt variasjon igjen. Og forhåpentligvis litt færre plankeøvelser ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5/30 gjennomført! Men jeg MÅ skaffe meg ordentlig vekter nå. Det er bare latterlig med de ølboksene, jeg kjenner det ikke i det hele tatt i armene. Selv om armene er mitt svakeste punkt.

:fnise: du kan jo alltids ta deg en når du er ferdig med å trene, øl altså :fnise:

Haha, har lyst på en slurk, spesielt under jumping jacks'ene, men føler at Jillian ser meg ... :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke! :tommelsmil:

Til dere som har holdt på med dette lenge: Hvor lang tid tar det før man ser resultater? Merker at man blir strammere i fisken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe trening hverken i går eller i dag :( Har ikke hatt noe lyst i det hele tatt!

Men så er jeg urasjonell også, for jeg drømmer stadig om at jeg skal få den fine sommerkroppen jeg vil ha, og at jeg vil bli strammere. Jeg ser på andre jenter/damer i filmer og serier og tenker at: "åh, sånn vil jeg også se ut!" Men det hjelper jo lite å fantasere og ikke gjøre noe med det!

Dessuten sliter jeg litt med "belønningssyndromet" Jeg tenker at jeg har trent, så derfor gjør det ikke noe om jeg tar en liten skål med is? Eller noe annet. Men det er jo ikke akkurat veien å gå når man vil bli strammere! Åh, så frustrerende. Skulle ønske jeg hadde en liten skytsengel på skulderen som kjeftet på meg når jeg hadde tanker om å ta litt mat (når jeg egentlig ikke trenger det)

Men siden jeg egentlig i utgangspunktet er slank, så er det ingen jeg vil si noe til. Men ser jo selv at det ikke gjør noe om jeg mister noen få kilo. Vil ikke virke anorektisk eller noe sånt, men jeg er ganske kort, da. Så proporsjonene mine for litt ute av proporsjoner :fnise:

Måtte bare lufte noen tanker. I morgen skal jeg trene! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe trening hverken i går eller i dag :( Har ikke hatt noe lyst i det hele tatt!

Men så er jeg urasjonell også, for jeg drømmer stadig om at jeg skal få den fine sommerkroppen jeg vil ha, og at jeg vil bli strammere. Jeg ser på andre jenter/damer i filmer og serier og tenker at: "åh, sånn vil jeg også se ut!" Men det hjelper jo lite å fantasere og ikke gjøre noe med det!

Dessuten sliter jeg litt med "belønningssyndromet" Jeg tenker at jeg har trent, så derfor gjør det ikke noe om jeg tar en liten skål med is? Eller noe annet. Men det er jo ikke akkurat veien å gå når man vil bli strammere! Åh, så frustrerende. Skulle ønske jeg hadde en liten skytsengel på skulderen som kjeftet på meg når jeg hadde tanker om å ta litt mat (når jeg egentlig ikke trenger det)

Men siden jeg egentlig i utgangspunktet er slank, så er det ingen jeg vil si noe til. Men ser jo selv at det ikke gjør noe om jeg mister noen få kilo. Vil ikke virke anorektisk eller noe sånt, men jeg er ganske kort, da. Så proporsjonene mine for litt ute av proporsjoner :fnise:

Måtte bare lufte noen tanker. I morgen skal jeg trene! :danse:

:pisk: :pisk: :pisk:

Trente ikke i dag jeg heller. Skulle trene etter jeg hadde vært ute på handletur. Meeeen turen ble lenger enn jeg hadde tenkt og plutselig er klokka over halv to :P.

Så blir ikke hviledag i morgen allikevel... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så flinke! :tommelsmil:

Til dere som har holdt på med dette lenge: Hvor lang tid tar det før man ser resultater? Merker at man blir strammere i fisken? :)

Nå har jeg trent i 13 dager og kan ikke si jeg er noe forskjell. Ikke noen målbare forskjeller heller.

Skal sjekke igjen når jeg er ferdig med dag 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Dag tre gjennomført. Jeg kjenner allerede at jeg kan gjøre ting jeg ikke kunne før. Satt lenge på huk og lekte med vesla i dag, og når jeg brettet klær fikk jeg ikke vondt i ryggen. Bestemte meg for å trene meg opp etter at jeg tilbrakte en hel natt søvnløs pga ryggsmerter. Når man ha to små har man nok grunner til å bli holdt søvnløs, trenger liksom ikke lage flere..

Men jeg er jo overvektig, og ser det fort på størrelsen, så der har jeg ekstra motivasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13/30 :trene:

Har fått veldig vondt i halsen over natten, det føles som sandpapir nedi der. Hadde egentlig tenkt til å prøve en av de andre videoene til jillian etter jeg var ferdig i dag, men halsvondten tok litt overhånd så får spare den til det har gått over.

Sånn ellers, så følte jeg at jeg klarte å få til mer av øvelsene på nivå 2 i dag, selv om jeg falt helt ut fra de siste øvelsene. Skuldrene mine trenger virkelig å få litt hjelp. Har tydeligvis ikke muskler der i det hele tatt.

Men altialt: veldig fornøyd med økten.

Og: bestilte meg pulsklokke istad. En sånn som er kodet (slik at jeg kan bruke den i nærheten av andre som også har pulsklokke) og som viser både puls, kaloriforbruk osv. Gleder meg til den kommer! :)

Endret av lema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Dag fire.. Har endelig fått tak i vekter, men de er litt tyngre. Sleit med de sideveis bøyingene med løft på tredje runde, men ellers er utholdenheten blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på å bli frisk nok til å begynne på dette, og i mellomtiden lurer jeg på hva slags framgang dere som har kommet litt langt har fått, både på kropp og kondisjon/styrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på å bli frisk nok til å begynne på dette, og i mellomtiden lurer jeg på hva slags framgang dere som har kommet litt langt har fått, både på kropp og kondisjon/styrke?

Jeg orker å løpe etter bussen! Og når jeg har kommet på bussen, så slipper jeg å anstrenge hele meg for å ikke avsløre for resten av passasjerene hvor sliten jeg er - for jeg er ikke lenger andpusten!

Ellers på kroppen så kjenner jeg at den er på vei til å strammes opp. Huden (ja, huden i seg selv!) føles mer tight, selv om jeg ikke har blitt veldig mye mindre. Skal måle cm på kroppen i morgen (jeg eier ikke badevekt), så får se hvordan det står til nå. Jeg målte etter at jeg hadde holdt på en uke - og da hadde jeg fått ned 4,6 cm rundt midjen! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...