Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Puh! 1. dag på level 2 gjennomført. Ble litt halvveis idag siden jeg ikke kunne øvelsene. Måtte ta veldig mange ting Anita-style, særlig abs-øvelsene. Merker også at de er mer teknisk krevende på denne levelen, jeg sliter med å gjøre øvelsene riktig og stokke bein og armer, så jeg fikk ikke så mye ut av det idag som jeg hadde gjort hadde jeg klart øvelsene riktig. Kanskje jeg legger til en dag eller to ekstra på level 2 så jeg får best mulig utbytte.

Som jeg sa igår ser jeg ikke heeeelt for meg at jeg skal klare å yte maksimalt uten å dø på dette nivået, men jeg trodde heller ikke for ti dager siden det samme om level 1. Så go me! :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Har også lyst til å prøve meg, kombinert med joggingen min! Kan man ikke kjøpe vekter på elkjøp eller noe til en billigere penge? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 8, level 1 gjennomført! Gjorde seg virkelig med en hviledag! Følte jeg fikk gitt alt i dag, og klarte alle øvelsene bra. Så gøy å se fremgang ! Hatt litt spisedag i dag, så har spist både boller og pizza :fy_fy:

Fikk med mannen å trene i dag, men han ga opp etter 10 min :skratte:

Go me! :5:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som laster den ned.

Jeg kjøpte min på cdon.com, til kr 79 + 29 k i frakt :)

Vet du om det går an å bruke denne i en playstation?

45 kroner på play.com

Spør det samme som jeg spurte AB om; vet du om det går an å bruke filmen som fåes kjøpt på play.com inni en playstation? Finner ikke scarten til dvd-spilleren min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å laste den ned, så slipper dere problemet. Ligger på youtube også, men da er vel (tror jeg) hvert nivå delt opp, siden det ikke er mulig å poste så lange snutter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det går an å bruke denne i en playstation?

Det vet jeg ikke, har ikke PS så får heller ikke prøvd. Men den funker i en vanlig DVDspiller, da funker den sikkert i en PS også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette slenger jeg meg med på! :O) Greit tillegg til yogaen:) Er i ganske dårlig form for tiden.. Så dette blir spennende! Filmen er bestilt.. og kommer forhåpentligvis i posten samtidig som sesongens ifluensa ryddes ut av huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 gjennomført. Sent men godt.

Sliiiten, og veldig trøtt.

Har vært å feira bursdag så kom veldig sent hjem. Men måtte trene.

Er litt redd for at om jeg tar hviledag så blir en til to o.s.v. så jeg vil prøve å bare holde det gående og heller ikke presse kroppen så alt for mye under øvelsene hvis jeg kjenenr jeg er veldig sliten.

Har jo ikke akkurat planer om å slutte å trene når disse 30 dagene er over. Så da vil jeg tro det er greit å ta det litt rolig noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det går an å bruke denne i en playstation?

Spør det samme som jeg spurte AB om; vet du om det går an å bruke filmen som fåes kjøpt på play.com inni en playstation? Finner ikke scarten til dvd-spilleren min :sjenert:

Jeg googla det for deg, og ja du kan se DVD gjennom playstation, både 2 og 3, regner med det er en av de du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte en billig koffert med vekter på XXL. Tror jeg betalte rund 300 kr. Er utskiftbare vekter så du kan få fra 0,5 kg og oppover. Bare husk at de skal bæres til bilen og da må du bære ALLE vektene samtidig. Sleit som f*** :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du om det går an å bruke denne i en playstation?

Spør det samme som jeg spurte AB om; vet du om det går an å bruke filmen som fåes kjøpt på play.com inni en playstation? Finner ikke scarten til dvd-spilleren min :sjenert:

Ja, det gikk fint forrige gang jeg kjøpte den. (Har klart å rote den bort, så har nettopp bestilt ny dvd - regner med at det fremdeles går fint!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å laste den ned, så slipper dere problemet. Ligger på youtube også, men da er vel (tror jeg) hvert nivå delt opp, siden det ikke er mulig å poste så lange snutter der.

Jeg fant en på youtube som ikke var delt opp! :) Nivå 1 var en hel film som var 27-28 minutter lang. Jeg søkte bare på 30 day shred level 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble nivå 1, dag 5 gjennomført. Jeg hadde en (planlagt) pause i går. Kjente at det trengte jeg.

Småstølheten var borte, så hadde ikke "støl-vondt" mens jeg holdt på. I tillegg så klarte jeg mye mer enn de andre dagene!

I dag klarte jeg 2*10 pushups (fra knærne så klart!), Dag 1 klarte jeg så vidt én!

Og kondisjonsdelen begynner å sitte (men veldig glad det ikke er mer enn 2 minutter om gangen, altå).

5/30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5/30 her og. Hatt en pausedag, skal ikke ha mer enn en til på level 1. Synes level 1 begynner å bli dritkjedelig nå :gjeiper: Men skal gjennomføre! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 3 pausedager på level 1 nå, (4 om jeg ikke trener idag, men har planer om det) .. Ikke etterhverandre, men vurderer å ha en pausedag i dag også, for så å begynne på nytt!

Har fullført 7/10 dager. Hva synes dere? Burde jeg bare fortsette eller begynne på nytt imorgen med level 1?

Edit: Vurderer å begynne på nytt fordi jeg er skuffet over de 3 pausedagene jeg har hatt. Vil gjennomføre det uten pauser, selvom jeg synes det er dritkjedelig.

Endret av linsina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fortsette! Du MÅ ikke gjøre det hver dag for å få resultater. Jeg gjorde det annenhver dag, og noen ganger hadde jeg til og med to dagers pause (selv om det var sjelden). Gikk likevel ned 4,5 kilo.

Dessuten tror jeg du blir gæren i hue om du skal høre på Jillian si det samme nesten tjue ganger!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fortsette! Du MÅ ikke gjøre det hver dag for å få resultater. Jeg gjorde det annenhver dag, og noen ganger hadde jeg til og med to dagers pause (selv om det var sjelden). Gikk likevel ned 4,5 kilo.

Dessuten tror jeg du blir gæren i hue om du skal høre på Jillian si det samme nesten tjue ganger!! :gjeiper:

HMM! Må prøve å presse meg igjennom det!! :) SKAL trene ikveld. Må bare se noen episoder av frustrerte fruer først :fnise:

Får heller bare sette meg mål på level 2: ingen pauser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...