Gå til innhold

30 day shred

klakkekatt

Anbefalte innlegg

Gjest bazibaz

Jeg tenkte kanskje jeg skulle starte på denne jeg òg, men jeg er litt usikker på om jeg får gjort det hver dag.

Lurer litt på om det egentlig er noen vits, når jeg har to krav maga-treninger(pluss evt. åpen matte), samt to dager med trening på jobb i uka.Kanskje jeg bare skulle tatt 30 day shred de dagene jeg ikke har noe, og brukt lenger tid? Kan vel kanskje presse det inn de dagene jeg trener på jobb òg, for det er jo bare en time.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 2 gjennomført! :trene:

Like tungt enda, er dritstøl i armene fra igår, så vektene er sååå tunge...

Åssen går det med dere andre? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte kanskje jeg skulle starte på denne jeg òg, men jeg er litt usikker på om jeg får gjort det hver dag.

Lurer litt på om det egentlig er noen vits, når jeg har to krav maga-treninger(pluss evt. åpen matte), samt to dager med trening på jobb i uka.Kanskje jeg bare skulle tatt 30 day shred de dagene jeg ikke har noe, og brukt lenger tid? Kan vel kanskje presse det inn de dagene jeg trener på jobb òg, for det er jo bare en time.

Noen tanker?

Det tar ikke en time, men en halv. Inkludert oppvarming og tøying. Men du trener såpass mye ellers at jeg ville tatt videoen innimellom andre treninger. Da jeg tok det var det den eneste treningen jeg hadde, og jeg gjorde det likevel bare annenhver dag. Men det funka fordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Jeg mente at jobbtreninga bare varer en time. :P

Jeg har en liten event i slutten av februar jeg gjerne skulle sett mest mulig smashing ut på, så jeg føler for å bare pøse på med så mye aktivitet jeg klarer om dagen. :fnise:

edit: Leif var innom.

Endret av bazibaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk at jeg ble syk når jeg var på andre dagen! aaarrrrg!! Så nå får jeg starte på nytt etter jeg kommer hjem fra ferie c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg med på denne jeg også :))

Da er jeg ferdig med level 1, dag 3! Er skikkelig støl i armene og lårene, lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom økta i morgen! :) Hvordan har det gått på dag 4 med dere andre? Presser dere dere bare igjennom det? Når blir det bedre? hehe :)

Jeg er veldig svak i armene, så jeg klarer ikke ta alle armhevingene( jeg står på kne!), men treningen vil vell funke like bra alikevell?:)

Er skikkelig motivert, og har klart å spise lite og ofte i snart en uke! Håper entusiasmen holder seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripped in 30 er lagt opp på samme vis som 30 day shred med samme type intervaller (3-2-1 method), men work out'ene er lengre og det er fire work outs totalt og ikke tre som på 30 day shred. I likhet med 30 day shred er det et nybegynner nivå og et advanced nivå. Man må ikke være i super form for å begynne på nivå 1. Jeg ville valgt ripped in 30 over 30 day shred da den gir mer for penga rett og slett. :)

Hvor lenge varer disse treningsøktene? Har ei lita jente som sover 1,5 time ser du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke trent i går. Fult kjør helt til 01.00 på natten. Går det bra om jeg gikk glipp av èn dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva dreier all denne entusiasmen om? Hadde aldri hørt om dette, og sjekket YouTube. Det ser jo ut som hvilken som helst annen trening og som man finner i timer på et hvert treningssenter.

Hvorfor er dere så begeistret for akkurat dette konseptet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva dreier all denne entusiasmen om? Hadde aldri hørt om dette, og sjekket YouTube. Det ser jo ut som hvilken som helst annen trening og som man finner i timer på et hvert treningssenter.

Hvorfor er dere så begeistret for akkurat dette konseptet?

Har ikke prøvd selv ennå, men jeg tror det er pga 3-2-1 metoden. 3 minutter styrke, 2 minutter kondis og 1 minutt mage. Høres effektivt ut, du forbrenner mye med "sirkel trening".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad når jeg leste denne tråden!

Har DVDen hjemme hos mine foreldre og har gjort dag 1-14 tidligere (falt av etter noen dager da jeg ikke kunne trene fordi jeg kom hjem fra skole og jobb før ca 6 timer før jeg måtte stå opp igjen flere dager på rad).

Men husker godt at jeg på dag 9 eller 10 måtte løpe etter bussen og ble skikkelig overasket over at jeg ikke ble andpusten.

JEG BLE IKKE ANDPUSTEN!

Jeg, som tidligere holdt på å dø av å løpe 10 meter, og som etterpå ville ha anstrengt meg hele bussturen for å ikke avsløre for medpassasjerene at jeg faktisk ble sliten av å løpe de ti meterne. Etter 9-10 dages shredding hadde jeg opparbeidet nok kondis til "dagligdagse" ting - og det var fantastisk.

Det er ingen tvil om at 30 days shred funker.

Gleder meg til i morgen tidlig. Da er det Dag 1, Nivå 1!

(Pokker at treningsmatta mi, skoene mine og vektene står hos foreldrene mine... Godt jeg har i dag på meg til å tenke kreativt om hvordan jeg skal gjennomføre. Det går vel an å trene i sokkelesten, på et teppe med fylte vannflasker som vekter?)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå på dag 8 og gruer meg til å gå over til level 2. Føler at level 1 er utfordrende nok for meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på dag 8 og gruer meg til å gå over til level 2. Føler at level 1 er utfordrende nok for meg :gjeiper:

Så flink du er :)

Er du fortsatt stiv eller begynner det å gå bedre? Jeg er på dag 5, og er stiv som en stokk i lårene! Har du begynt å merke noen forskjell på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er :)

Er du fortsatt stiv eller begynner det å gå bedre? Jeg er på dag 5, og er stiv som en stokk i lårene! Har du begynt å merke noen forskjell på kroppen?

Jo takk! De første 3-4 dagene var helt forferdelige, jeg var så støl at jeg så vidt kom meg opp og ned trappa. Etter det begynte det å roe seg, jeg kjenner jo at jeg har trent, men det er ikke ekstremt heller.

Jeg merker at jeg er i bedre form enn da jeg starta, men jeg kan ikke se noe forskjell på kroppen min enda (men jeg syns det er vanskelig å legge merke til når det kommer til meg selv uansett). Vekta har hvertfall ikke endret seg nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går dere over til level 2?

Er meninga du skal gjøre det etter ti dager. Eller ti økter, da. Jeg trente annenhver dag, så etter ti gjennomføringer gikk jeg over på nytt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...