Gå til innhold

Med hele verden forran deg, hvor ville du reist?


Serviett

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi

Cook Islands er nydelig! Ikke såå veldig stor øy, og tar jo bare 1 time med buss å kjøre rundt :fnise: Men fin, nå hadde vi også utrolig flott hotell da jeg var der :) Anbefales!

Dykking tenker jeg på. :)

Og fiske, STORE fisker! Jeg vil fange en sverdfisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i Thailand mange ganger..og syns det er et toppers ferieland. Fillipinene er faaaaaantastisk.. Bali er bra, Malaysia er nydelig, rundreise der i tre uker kan gi dere både strand, regnskog og storby. New Zealand og Australia er nydelig..men langt å reise for tre uker syns eg.. Safari i Kenya/ Tanzania med badeferie på Zanzibar etterpå er supert!

Så drømmer eg om mellom og sør Amerika. Ha veldig lyst å besøke Brasil og Argentina. Mexico og Venezuela..og karibiske øyer :)Dominica og Costa Rica...sukk...en gang må jeg reise den veien og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke varmere strøk om det ikke er noe å gjøre der bortsett fra å ligge på stranda eller ved svømmebassenget.

Så hvis jeg skulle ha reist en plass, så er det for å se kulturen.

Min liste:

Frankrike fordi de har flotte museum der. Og jeg vil se hagen til Monet.

Japan fordi det er noe helt eget med blandingen av det høyteknologiske i byene og det veldig tradisjonelle med alle templene osv.

Sveits fordi jeg vil på H.R. Geiger museet. De har en bar der som er inspirert av Alien:P

Må få med seg England, Skottland, Wales og Irland.

Jeg har lyst til å besøke Vinterpalasset i Russland. Er veldig fascinert av Tsarfamilien.

Dra på friluftstur til Alaska hadde vært dritkult.

Disneyland i Florida for barnet i meg:p Jeg hadde lyst til å dra til New Orleans før, men jeg har hørt at nesten alt av det gamle franske kvarteret er borte, så da er det ikke så mye vits lenger.

Den forbudte by i Kina har jeg lyst til å se.

Det var en ting til, men akkurat nå kommer jeg ikke på det.

EDIT: Kom på det nå. Dra på hesteridning og telting på Island:)

Endret av Armitage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville ha reist til Australia og øyhopping i Fiji :)

Men det spørs kva type ferie de er på jakt etter.

Eg ha vert i Australia, og det er eit kjempe fint land med mange koslige folk og nydelig natur. Var i Queensland. Typen og eg har en drøm om å reise tilbake dit og med øy hopping i Fiji.

Den drømmen skal me oppfylle når me får tid og penger :)

Mine reise drømmer er:

- Fiji og Cook Island

- Amerika (New York, Calefornia, Florida)

- Sør-Amerika (Brasil)

- Cuba

- Maldivene

- Thailand, Malaysia eller Indonesia.

Ellers reise rundt og utforske Europa.

Har vert i:

- Italia (Milano), Storbritania (London, Scarborough og Liverpool), Latvia (Riga), Australia (Brisbane, Fraser Island og Moolooloba), Egypt (Sharm El-Sheikh), Spania (Mallorca), Kypros (Fig-Free bay), Hellas (Rhodos) og Danmark og Sverige.

Har lyst å reise og oppleve masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mange av mine drømmeplasser allerede. Skal det være såpass langvarig tur ville jeg kanskje valgt Japan eller Chile (inkludert Påskeøya).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...