Gå til innhold

Jubletråd for studenter

Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig, etter 3 nevepirrende uker kom endlig eksamensresultatet. Jeg fikk bestått :danse: Jeg er så glad, så nå kan endelig sommerferien begynne på ordentlig :danser:

Nå har jeg igjen bare ett år av utdannelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekstase

Jeg fikk B på begge eksamnene mine! :hoppendeglad:

Veldig fornøyd med det med tanke på at jeg nesten ikke har åpnet en eneste bok i år. Nå er bacheloren offesielt i boks og i postkassa mi i dag lå en jobbkontrakt klar til å underskrives! Hurra!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk B på bacheloroppgaven min. Hadde selvsagt håpet på en A, men er likevel fornøyd med resultatet.

Anonym poster: 863565809a2741e20a8e05306dff402d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to Ber og to Aer på mine fire eksamener i år! Er veldig stolt av meg selv, føler jeg har funnet studieteknikken min og har skjønt greia. Gleder meg til å begynne på masteremner neste år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Fikk B på miljøfysikken, 18 av 20 poeng på lesing i nederlandsk (nivået under det jeg skal ha eksamen i forøvrig, men jeg måtte starte et sted) og 16av 20 poeng på lyttingen (nivået jeg skal ha eksamen i). Går nederlandsk kurs, så.. Ja.. Er jo stort å vite at jeg hvertfall kan noe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Gratulerer masse Doh!

Jeg fikk min siste karakter i dag. Dette halvåret har jeg giftet meg, vært med på å starte opp en linjeforening, tatt eksamner for 45 studiepoeng og karret til meg to B'er og to C'er! Fy feite, jeg er så fornøyd at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg en gang! :strix:

Nå SKAL jeg inn på master! Jeg vil, jeg vil, jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse Doh!

Jeg fikk min siste karakter i dag. Dette halvåret har jeg giftet meg, vært med på å starte opp en linjeforening, tatt eksamner for 45 studiepoeng og karret til meg to B'er og to C'er! Fy feite, jeg er så fornøyd at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg en gang! :strix:

Nå SKAL jeg inn på master! Jeg vil, jeg vil, jeg vil!

Gratulerer! Å få B på universitet er ikke lett, og så har du jo tatt utrolig mange poeng da :5: Bra jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn på masteren jeg hadde søkt på :danse:

Det var rekordmange som hadde søkt på den i år, så er syykt glad :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det siste året har jeg jobbet 60% ved siden av å være fulltidsstudent, og jeg fikk B på avsluttende økonomieksamen og A på bacheloroppgaven!! Åååh, jeg er så fryktelig glad, lettet og stolt!!

Anonym poster: 8194f3454be1add616c16c1afbcfbc5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 4 måneder senere...

Ferdig med begge eksamenene mine, tror det gikk ganske bra faktisk, og nå har jeg juleferie!! :danse:

(i tillegg ble kjøkkenvasken i kollektivet tett IGJEN - veldig dumt at jeg reiser hjem i dag, slik at jeg slipper å irritere meg over det :mrgreen: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke helt rette plassen å skrive dette på, men jeg må bare juble litt for kjæresten min som var på jobbintervju i går, og fikk jobbtilbud i dag! Kjempebra stilling hvor han er trainee med super lønn det første året, og ca 100 000 mer når han blir "ordentlig" ansatt året etter! Han er ferdig med bachelor til våren! :sjokkert:

Da blir det rødvin og dansing på bordet istedet for lesing i kveld :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...