Gjest Solmåne Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/12/15/nyheter/facebook/tidslinjen/19436581/ ...og vi har bare en uke på oss til å slette pinlige øyeblikk? Selv syns jeg at den tidslinjen er utrolig uoversiktlig, og jeg liker ikke tanken på at det er så lett å navigere gjennom hele historien din på facebook, åpent for alle vennene. Og det er så slitsomt å måtte tråle gjennom alt for å sjekke om ting ser ok ut.. Det eneste jeg syns var fint var fremsidebildet. Men jeg ser for meg at en del kommer til å bli totalt forvirret av denne store omveltingen. Noen andre som har fått seg en mening Timeline enda? Endret 15. desember 2011 av Solmåne
Gjest Tekola Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har hatt det i over en måned, synes det er kjempefint! :D Når man bare blir vant med det, er det noe av det beste som har hendt Facebook. Tror man kan se på det som overgangen fra Nokia 3510 til touchtelefoner
Maria.91 Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Har sett det på profilene til flere venner. STYGT og idiotisk. Få tilbake FACEBOOK! 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 får man ikke slettet noen innlegg eller bilder etter at man får facebook timeline? siden man bare har en uke på seg til å slette det?
Gjest Solmåne Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har hatt det i over en måned, synes det er kjempefint! :D Når man bare blir vant med det, er det noe av det beste som har hendt Facebook. Tror man kan se på det som overgangen fra Nokia 3510 til touchtelefoner Ja, alle de andre forandringene facebook har hatt har jeg vært positiv til selv om andre har lagt full ståhei. Denne gangen var det bare så stor forandring. Jeg føler meg som en innbitt gamling når jeg er så lite åpen for denne Det blir nok helt sikkert bedre med tiden, får vi håpe 1
Gjest Solmåne Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 får man ikke slettet noen innlegg eller bilder etter at man får facebook timeline? siden man bare har en uke på seg til å slette det? Joda, det er bare det at profilen din blir offentlig i Timeline moduset, så om du ikke har slettet det du vil slette før det blir offentlig, så risikerer du at noen får se det du ikke har fått slettet enda
Gjest Nanette Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Vises tidligere slettede bilder på timeline? Og slettede innlegg?
Gjest Solmåne Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Vises tidligere slettede bilder på timeline? Og slettede innlegg? Neida Haha, jeg lurer på hvor mange det er som har aktivert det nå og leter febrilsk gjennom historikken sin Endret 15. desember 2011 av Solmåne
Benedicte22 Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Herregud så dramatisk. Hatt det i over 2 mnd, skjønner ikke helt problemet. Liker den jeg. 1
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Veldig annerledes, så er litt forvirrende for øyeblikket, men jeg skal da venne meg til det Akkurat nå driver jeg og ser på gamle poster fra 2007 Artig.
Gjesten Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Hva?? Blir profilen offentlig? Slik at alle kan se den??
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Neinei. Bare de du velger selv. Men i sju dager vil bare du kunne se den nye, og etter det kan alle de vanlige se den
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Jeg fikk meg dette idag faktisk. Liker det ganske godt, føler ihvertfall at jeg har bedre kontroll enn etter forrige oppdatering. Jeg brukte ca 1 time på å gå gjennom alt på tidslinja, som startet i februar 2007 eller noe sånt. Sletta og skjulte alt jeg ble flau over å lese, før jeg publiserte det. Nå har ikke jeg vært særlig aktiv på facebook opp gjennom åra, med kanskje en statusoppdatering i måneden. Så om du har vært superaktiv over flere år og ønsker å rydde opp så kan det hende det tar litt lenger tid Det er forresten også en knapp på selve profilen din nå, hvor du til enhver tid kan sjekke hvordan profilen ser ut for vennene dine og for offentligheten
Casall Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Har hatt det siden begynnelsen av oktober og hater den... Edit: Liker forresten veldig godt at jeg i vår gikk gjennom HELE veggen min og slettet alt mulig rart. Så nå er det bare max. 7 statusoppdateringer og ikke noe mer på veggen. Endret 16. desember 2011 av Casall
Chord Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Er det sant det jeg har hørt om at meldinger vises? Altså, ikke ting som er skrevet på veggen, men meldinger som er sendt til og fra venner?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #18 Skrevet 16. desember 2011 Er det sant det jeg har hørt om at meldinger vises? Altså, ikke ting som er skrevet på veggen, men meldinger som er sendt til og fra venner? Hva? Nei, det er ikke sant Jeg så ihvertfall ingenting til det når jeg gikk gjennom alt tidligere idag.
Chord Skrevet 16. desember 2011 #19 Skrevet 16. desember 2011 Hva? Nei, det er ikke sant Jeg så ihvertfall ingenting til det når jeg gikk gjennom alt tidligere idag. Noen som har gått ut med usanne rykter igjen da. Syntes det hørtes så utrolig rart ut, så jeg måtte bare spørre. Frister jo å skaffe denne oppdateringen nå. Er det sånn at alle får den automatisk snart, uansett?
Gjest en mann Skrevet 16. desember 2011 #20 Skrevet 16. desember 2011 Så "kult". De ønsker å skape et sted er folk "føle seg hjemme" med å fremmedgjøre dem.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå