Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha! "Her kommer dine arme små" er det.

Anonymous poster hash: 78519...d03

 

Eh ja, det var poenget mitt  :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Lol hva for noe? Hvordan har jeg misforstått det navnet hele livet mitt?! :P Jeg har alltid trodd at det var Henning :P

Stirra på bosspannet i vantro veldig lenge for å sei det sånn 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

 

Lenge siden du skrev dette, men det stedet i Trondheim heter Bratsberg, ikke Bloksberg. Det heter Bloksberg frisør og studentby, men har ikke noe med et sted å gjøre :)

Anonymous poster hash: 2f7b4...307

 

Jeg vet om Bratsberg, det skiltet har jeg kjørt forbi mange, mange ganger. Bodde på den siden av byen. Det gikk opp for meg at Bloksberg faktisk er ekte da jeg kjørte forbi frisøren og så skiltet. Skrev feil da jeg skreiv "sted", men det ER et sted som heter det også, nemlig studentbyen, fant det ut da jeg googlet det etterpå. Alltid trodd at Bloksberg var et fiktivt ord. 

 

Samme med "stuppul". Helt til jeg hørte en politimann på nattpatruljen sa det. Tror jeg hørte det i en sang etter det også, tror det var DDE, men er ikke sikker. Men det er et ord jeg aldri har hørt før, som jeg kan huske. Men har sagt det i mange, mange år  :fnise:

 

 

At det heiter HENNIG Olsen is og ikkje HENNING Olsen is

Synes det er dumt de ikke endrer navnet til Henning, siden alle sier det  :skratte:

Jeg kommer alltid til å si HenniNg, for det har jeg sagt i 20 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt de ikke endrer navnet til Henning, siden alle sier det  :skratte:

Jeg kommer alltid til å si HenniNg, for det har jeg sagt i 20 år. 

 

Jeg fikk en lyspære da jeg som syvåring ble kjent med en gutt som HET Henning Olsen, og utbrøt i barnlig glede at isen vi spiste til dessert het det samme som ham! Hvorpå min mor forklarte at isen slettes ikke het henning, men henniG. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er så flau at jeg tar den anonym!

Jeg er fra bygda, oppvokst mellom gårder og jorder, men først i år, 25 år gammel gikk det opp for meg at lam har kjønn! Har i alle år gått rundt å tenkt at søyene er damer, væren er hanne og lamma er babyer, noe som i og for seg er rett, men de forbaska lammene er jo enten han eller ho kjønn de også! *mindblown* 



Anonymous poster hash: decbb...dc4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegg til vegg teppe. Har lenge trodd at det var et teppe som "fylte" veggene :-p

 

Haha, det trodde jeg også da jeg var liten  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegg til vegg teppe. Har lenge trodd at det var et teppe som "fylte" veggene :-p

Jeg trodde det var teppe på veggene da jeg var liten.  :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk opp for meg for et par uker siden at "lærevansker" bare er det nye ordet for "psykisk utviklinghemmet". Jeg gremmes over at jeg kom til å si om en av mine venner at h*n ikke har PU, h*n har bare lette lærevansker".  :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane:

 

I dag lærte jeg at Klatremus og Skogmus faktisk er MUSERASER, og ikke bare egennavn i Torbjørn Egners Hakkebakkeskogen :bond:

 

 

Snart 24 år..... Flott.

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk opp for meg for et par uker siden at "lærevansker" bare er det nye ordet for "psykisk utviklinghemmet". Jeg gremmes over at jeg kom til å si om en av mine venner at h*n ikke har PU, h*n har bare lette lærevansker".  :rodme:

Det stemmer ikke. Du kan fint ha lærevansker uten å være psykisk utviklingshemmet.

Anonymous poster hash: 9d05c...6fe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer ikke. Du kan fint ha lærevansker uten å være psykisk utviklingshemmet.

Anonymous poster hash: 9d05c...6fe

 

OK, takk! For en gangs skyld bra å ha misforstått! Jeg har vært litt lei meg på grunn av dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne er så flau at jeg tar den anonym!

Jeg er fra bygda, oppvokst mellom gårder og jorder, men først i år, 25 år gammel gikk det opp for meg at lam har kjønn! Har i alle år gått rundt å tenkt at søyene er damer, væren er hanne og lamma er babyer, noe som i og for seg er rett, men de forbaska lammene er jo enten han eller ho kjønn de også! *mindblown* 

Anonymous poster hash: decbb...dc4

 

Haha skjønner du tok den som anonym  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri skjønt hvorfor noen bruker kjempelang tid på toalettet når de skal gjøre nr2. For noen uker siden begynte jeg å gjøre dette selv, og en helt ny verden åpnet seg for meg. Man får jo mye bedre resultater om man sitter og venter litt i stedet for bare å skynde seg!

Er en stor Ringenes herre-fan, og det var ekstremt flaut når jeg for to år siden fant ut at første filmen ikke het Ringenes Brorskap, men Ringens brorskap. Liten feil, men jeg trodde faktisk jeg kunne det meste om lotr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40 og fant ut for noen måneder siden at det er en vesentlig stor forskjell på betennelse og infeksjon..

 

Hæ? Så hva er forskjellen på betennelse og infeksjon? Jeg trodde det var det samme  :vetikke:

Anonymous poster hash: aed6f...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvorfor noen bruker kjempelang tid på toalettet når de skal gjøre nr2. For noen uker siden begynte jeg å gjøre dette selv, og en helt ny verden åpnet seg for meg. Man får jo mye bedre resultater om man sitter og venter litt i stedet for bare å skynde seg!

Er en stor Ringenes herre-fan, og det var ekstremt flaut når jeg for to år siden fant ut at første filmen ikke het Ringenes Brorskap, men Ringens brorskap. Liten feil, men jeg trodde faktisk jeg kunne det meste om lotr..

Foreslår du også prøver å kombinere lengre tid på toalettet med din litteraturinteresse!

Anonymous poster hash: 9e56c...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp ut at jeg kan slette innlegg fra "mine innlegg" . Så nå slipper jeg å se fotballfruetråden vokse med en rosa prikk foran.

Anonymous poster hash: eb87d...fb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...