Nevian Skrevet 16. mars 2015 #3841 Del Skrevet 16. mars 2015 Det gikk akkurat opp for meg at den gule greia inni Kinderegg (med leken i) skal forestille eggeplommen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannaMaj Skrevet 17. mars 2015 #3842 Del Skrevet 17. mars 2015 Chuck Norris er en skuespiller, ikke bare en karakter folk bruker i vitser. Der lærte jeg noe nytt. Jeg har alltid trodd han var USAs svar på Lars Monsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 17. mars 2015 #3843 Del Skrevet 17. mars 2015 Hæææææ? Er det det som er løsningen!? Haha ja! Bodde en gang med en gutt som brukte linser så han fikk alltid jobben med å skjære løk! Jeg var skremmende gammel før jeg fikk vite at kjærlighetshistorien mellom Jack og Rose fra Titanic ikke var sann. Og så husker jeg at jeg ble litt fornærma fordi folk på amerikanske serier alltid gjorde så stor greie av at folk hadde på seg det samme som dagen før. Jeg gjorde jo det titt og ofte. Lille, naive jeg skjønte jo ikke hvorfor det var en big deal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3844 Del Skrevet 18. mars 2015 Haha ja! Bodde en gang med en gutt som brukte linser så han fikk alltid jobben med å skjære løk! Jeg var skremmende gammel før jeg fikk vite at kjærlighetshistorien mellom Jack og Rose fra Titanic ikke var sann. Og så husker jeg at jeg ble litt fornærma fordi folk på amerikanske serier alltid gjorde så stor greie av at folk hadde på seg det samme som dagen før. Jeg gjorde jo det titt og ofte. Lille, naive jeg skjønte jo ikke hvorfor det var en big deal. Men hvorfor er det en big deal?Anonymous poster hash: c980b...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 18. mars 2015 #3845 Del Skrevet 18. mars 2015 Men hvorfor er det en big deal?Anonymous poster hash: c980b...7da Implikasjonen er at de da har hatt sex med noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3846 Del Skrevet 18. mars 2015 Fant for litt siden ut at det ikke heter rec-liner, men recliner rett frem.. Samboeren syntes det var veldig morsomt. Anonymous poster hash: 8ff7b...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3847 Del Skrevet 18. mars 2015 Implikasjonen er at de da har hatt sex med noen. Åååååååååå. Nå var det jeg som var treig med å skjønne noe ja Anonymous poster hash: c980b...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3848 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg var vel 30 da jeg lærte meg hvilken vei man skulle snu klokken når det var vintertid/sommertid. Anonymous poster hash: c250a...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. mars 2015 #3849 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg var vel 30 da jeg lærte meg hvilken vei man skulle snu klokken når det var vintertid/sommertid. Anonymous poster hash: c250a...955 Alltid MOT sommeren, har jeg lært! Og forskjellen på brutto og netto... Nettoen er det du står igjen med etter å ha skattet til staten Ble 20 år før jeg lærte meg disse to selv, så ikke noe stress 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 24. mars 2015 #3850 Del Skrevet 24. mars 2015 Hva gullrekka var. Og den eneste grunnen til at jeg vet det nå, er fordi jeg Googlet det nettopp Jeg har alltid trodd at det var snakk om skisport, selvom jeg synes det var litt rart at folk skulle se gullrekka på NRK midt på sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mars 2015 #3851 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg ser du siterte meg og at det gikk opp for meg for 3 år siden, men det hadde jeg jammen meg glemt, så det gikk opp for meg igjen nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 24. mars 2015 #3852 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg ser du siterte meg og at det gikk opp for meg for 3 år siden, men det hadde jeg jammen meg glemt, så det gikk opp for meg igjen nå! Jeg leste bare noen tilfeldige sider, men dette var helt sikkert ikke min siste aha-opplevelse herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 28. mars 2015 #3853 Del Skrevet 28. mars 2015 Ser på Hot Shots og oppdaget akkurat at Washout er den andre mannen i Two and a half men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3854 Del Skrevet 29. mars 2015 Fant for litt siden ut at det ikke heter rec-liner, men recliner rett frem.. Samboeren syntes det var veldig morsomt.Anonymous poster hash: 8ff7b...d7d Eksen min sier "race-liner" :-DAnonymous poster hash: 57aae...aa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. mars 2015 #3855 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Ser på Hot Shots og oppdaget akkurat at Washout er den andre mannen i Two and a half men... Å? ....Er ikke Charlie en mann, Allan en mann (dvs Two) og så er Jake den halve siden man ikke er helt en manne-mann enda, men bare en guttevalp (spesielt de første sesongene)? Det har alltid jeg trodd.. Endret 29. mars 2015 av Noz 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 29. mars 2015 #3856 Del Skrevet 29. mars 2015 Jammen allan og washout er samme skuespiller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. mars 2015 #3857 Del Skrevet 29. mars 2015 Jammen allan og washout er samme skuespiller... Åååhhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3858 Del Skrevet 29. mars 2015 Tar denne som anonym, er litt flaut. Jeg trodde indre enfold betydde indre Østfold, men det kan jo være indre, usentralt strøk i ethvert fylke. Husker når en venninne sa at hun bor i indre enfold trekte jeg at nei, du noe jo i Akershus! Anonymous poster hash: c67ea...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 29. mars 2015 #3859 Del Skrevet 29. mars 2015 Åååhhh..... Ja... Og jeg synes jeg burde funnet det ut allerede da 2 1/2 kom til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. mars 2015 #3860 Del Skrevet 29. mars 2015 Tar denne som anonym, er litt flaut. Jeg trodde indre enfold betydde indre Østfold, men det kan jo være indre, usentralt strøk i ethvert fylke. Husker når en venninne sa at hun bor i indre enfold trekte jeg at nei, du noe jo i Akershus! Anonymous poster hash: c67ea...9ef Virkelig? Jeg trodde Indre Enfold bare ble brukt som artig-nedsettende navn på Indre Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå