Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har jeg vært supertreg, men til mitt forsvar er jeg ikke storforbruker av produktet:

Jeg lærte nettopp at poenget med sånne isbitposer man fyller med vann og fryser er at man skal dra i kantene når vannet er ferdig frosset, og voila, så har man en helt vanlig pose fylt med løse isbiter.

Jeg har alltid bare kneppet ut en og en isbit som har flydd veggimellom.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Her har jeg vært supertreg, men til mitt forsvar er jeg ikke storforbruker av produktet:

Jeg lærte nettopp at poenget med sånne isbitposer man fyller med vann og fryser er at man skal dra i kantene når vannet er ferdig frosset, og voila, så har man en helt vanlig pose fylt med løse isbiter.

What? Det visste ikke jeg😂 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Brimi skrev:

What? Det visste ikke jeg😂 

Haha, du er nok ikke den eneste, vi var flere som fikk et wow-øyeblikk da ei venninne gjorde det på vorspiel :ler:

Det står jo veldig klart beskrevet på bruksanvisning på posen og har jeg sett nå da, men tidligere har jeg vel bare tenkt at å fryse vann til is, det skal jeg fint klare uten å lese instruksjonene. Der tok jeg åpenbart feil. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en video med isbittrikset som gikk viralt i sommer. Det var mange som ble overrasket, inkludert meg selv. Har liksom bare trengt en eller to, så har bare prøvd å få ut det antallet. Men jeg har ikke brukt det på mange år siden jeg kjøpte kjøl/frys med isbit"lager" i håndtaket.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest middagshøyden
20 timer siden, Cuntzilla skrev:

:daane:Dåner! Det ante jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2011 den 14.30, The Kitten skrev:

Jeg skjønner fremdeles ikke uttrykket "misforstå meg rett." :bond:

Jeg er fullt klar over at jeg siterer et snart 7 år gammelt innlegg, men jeg forstår heller ikke det uttrykket den dag i dag :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Moondance skrev:

Jeg er fullt klar over at jeg siterer et snart 7 år gammelt innlegg, men jeg forstår heller ikke det uttrykket den dag i dag :vetikke:

Jeg skjønner det fortsatt ikke selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg skjønner det fortsatt ikke selv...

Du kommer sikkert til å misforstå meg uansett, men misforstå det jeg sier på riktig måte. Altså forstå hva jeg mener. 

Endret av Ak90
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 19.03, Monstrum skrev:

Jeg skjønte først i fjor hvilken vei man skal vri nøkkelen for å åpne/låse døra, uten å bare prøve en vei og håpe at det var riktig (det var som regel ikke det) :hoho:

Left loosy, rigthy tighty. Funker på det meste 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, vafle skrev:

Left loosy, rigthy tighty. Funker på det meste 😂

Kommer an på hvilken side av døra du befinner deg 🤓

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Ak90 skrev:

Du kommer sikkert til å misforstå meg uansett, men misforstå det jeg sier på riktig måte. Altså forstå hva jeg mener. 

Ehh.. Hæ? :klo: 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 22.08, Cuntzilla skrev:

Blir rene isbit skuddvekslinger 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 22.08, Cuntzilla skrev:

Før var ikke (alle) isibitposer slik, jeg husker at vi en gang (for leeenge siden) kjøpte en annen type isbitposer som plutselig kunne dette. Usikker på om det fremdeles finnes poser som ikke har denne funksjonen, men jeg husker dengang at de gamle som ikke kunne dette var blanke, mens de som kunne dette var blå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 15.12.2011 den 14.02, Gjest Solmåne skrev:

At ismerket heter Hennig Olsen, ikke HenniNg Olsen, som jeg alltid har trodd :fnise:

Det er lett å se Hennig Olsen som "Henning Olsen". Har selv gjort det, blant annet når jeg skulle kjøpe den isen, og spurte om de hadde "Henning Olsen is" Ja, det var noen som ikke kunne stoppe å le, men det byr jeg på. 😄

Endret av Bløpp
Manglet et ord.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skjønt at danseren Mata Hari var fra Nederland. Trodde hun var mer tropisk enn det. For det er jo lenge siden hun levde, og hun er skrevet mye om.

Ricky Martin refererer til henne i Shake Your Bon-Bon, så jeg har fått meg ett støkk i dag.

Mata_Hari_6.jpg

På dagen i dag:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det veldig intimt her (kan man ikke være AB her? :ler:), men: 

Kommer sikkert av at jeg har gått i lange strekk på p-piller og at det ikke nødvendigvis er noe man legger merke til hver gang det skjer, men jeg satt da på toalettet i en alder av 27 med mild panikk og lurte på hva i huleste jeg feilet da det kom masse klar SNØRR ut av va-jay-jayen. 

Et googlesøk som jeg fryktet kom til å ende i konklusjonen kreft eller en trendy ny kjønnssykdom opplyste meg om det helt naturlige og månedlige fenomenet eggløsningsslim.. Hei Mona og Mikkel liksom, jeg er en jente på 15 som lurer på hva det rare i trusa mi er.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...